Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kolmekymppisiä joiden on vaikea löytää sitoutumiskykyistä kumppania seurusteluun ja mahdolliseen perheen perustamiseen?

Vierailija
25.05.2023 |

Vaikka valitsee Tinderistä hyvin tarkasti vain ne kaikkein kiinnostavimmat, silti ei löydy!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäkö etsit? Minä olisin sitoutumiskykyinen, mutta olen kai liian kiltti sinulle.

Vierailija
2/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tinderissä ne ihmiset jotka ovat suosittuja, eivät enää tyydy mihinkään, vaan odottavat aina jotain parempaa olevan nurkan takana. Ja käyttävät hyväkseen tilannetta jossa voivat pelailla. Muut sitten menevät näiden pillin mukaan. Ei tinderin tarkoitus ole saada ihmisiä yhteen, vaan käyttämään sovellusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kerrot, että haet nimenomaan perheen perustamiseen kumppania? Koska nykyäänhän monet ei halua sellaista ollenkaan, mutta jos kertoo että haluaa juuri perhettä, niin eiköhän nämä sitten osaa välttää. 

Mutta ei ole kyllä helppoa tuo tinderöinti munkaan kokemuksen mukaan. Mä menin sinne 37-vuotiaana naisena, joka en halunnut lapsia, mutta vakisuhteen enkä pelkkää seksiä. Uskomaton määrä tuli vastaan pelkän seksin haluajia, selvästi jo ensitapaamisella mt-oireilevia, päihdeongelmaisia, sitten kun löytyi joku joka itseä olisi kiinnostanut niin sitten ei toisen mielestä ollutkaan sitä kemiaa tai muuten yhteyttä. Minä lopulta löysin sitten puolison työpaikalta, etsittyäni jo pari vuotta Tinder-maailmasta ja kyllästyttyäni deittailuun perin pohjin.

Vierailija
4/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kolmekymppisiä, joilla on vaikeuksia kaivaa samasta aiheesta jo aloitettuja lukuisia ketjuja av-palstalta?

Vierailija
5/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestäkö etsit? Minä olisin sitoutumiskykyinen, mutta olen kai liian kiltti sinulle.

Tämä kommentti osoitti, että et ole kovin kiltti, vaan pottuileva :(

Vierailija
6/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tunnollisesti laittanut sydämet perusnäteille 30-36 vuotiaille naikkosille, jotka selkeästi pitävät huolta omasta terveydestään ja hyvinvoinnistaan. Hiljaista on silti pidellyt. Olen tuonut ilmi, ettei haittaa jos on lapsia eikä itsellä ole. Arvostan koulutusta ja kunnianhimoa, elämässä eteenpäin pyrkimistä. Itsekin olen suhtkoht hyvätuloinen, mutta se ei riitä vielä tänä päivänä.

M37

Vierailija
7/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

89 päivää viisumivapaasti Serbiassa. Tuossa ajassa voi hyvinkin pieni saada alkunsa. 2025 maa yrittää päästä EU:seen. Olosuhde suhteet on täysi mysteeri paikallisille miehille. Parisuhde on parisuhde ja pano panona. Kirjoita varmuudelta profiiliin hakevasi family guy miestä. Sovi piknik treffit nyyttäri tyylillä. Poistu tyhjin käsin saapuvan luota. Rome2Rio näkee Puolasta lähteviä lähtöjä. RyanAir lentää Puolaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi