Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tina Turner on kuollut :(

Kommentit (196)

Vierailija
121/196 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who? Ihan tuntematon boomereiden julkkis.

Vierailija
122/196 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Tina yksi parhaimmista.

Oli oikein Ikelle että Tina menestyi ilman Ikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/196 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Who? Ihan tuntematon boomereiden julkkis.

Kiinnostaa sinuakin näköjään, kannattaako julistaa tyhmyyttään?

Vierailija
124/196 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni semmonen kamala ajatus että olikohan tämä eutanasia? Turner muistaakseni puhui haastatteluissa positiivisesti siitä että Sveitsissä eutanasia on laillinen ja sanoi harkitsevansa sitä jos sairastuu vakavasti.

No jos oli, niin sittenhän se oli hyvä ja toivottu asia. Vanha ja sairas ihminen kyseessä.

Ja minä olen hänen faninsa.

Samaa mietin, että mikä eutanasiassa on se kamala ajatus? Kannattaa oikeasti käydä katsomassa siellä vanhustenhuollossa, miten sairas vanha ihminen kituu ja kärsii. Hoitaa täytyy, vaikka pelkkä kosketus tuottaa tuskaa, koska sairas vanhus on pelkkää luuta ja nahkaa. Itkee ja ulvoo kun hellävaraisesti yritetään puhtaana pitää. Sydän särkyy, enkä kenellekään toivo moista loppua. :(

Vierailija
125/196 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ikinä nähnyt Tinaa ja Ralph Fiennestä yhdessä??

Niinpä.

Vierailija
126/196 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap laittoi avaukseen hymiön?

Vierailija
127/196 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinsku🧡

Vierailija
128/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simply the Best.

Vierailija
129/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pitkälle yöhön, kun tubesta katsoin noita hänen uskomattoman hienoja ja energisiä esiintymisiään. Ja muistelin.

Kaksi kertaa olen saanut nähdä hänen live-esityksensä, toukokuussa 1990 Nordiksella ja elokuussa 2000 Stadikalla. Tuosta Stadikan keikasta jäi erityisesti mieleen, miten tuo 60-vuotias nainen pikkiriikkisessä kimaltelevassa mekossaan ja huikean korkeissa koroissaan juoksi edestakaisin lavalla vailla pienintäkään merkkiä iästä tai energisyyden puutteesta. Ja otti yleisönsä,

Suosikkeja eri kappaleista on monta, mutta ehkä tuo soolouralla uudelleen levytetty River deep, mountain high on suosikeistani jäänyt suurimmaksi.

Vierailija
130/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepää rauhassa Tina!

Siunasit meitä kauniilla äänelläsi.

Onneksi olen säästynyt tältäkin siunaukselta.

Miksi näet vaivaa edes osallistua koko keskusteluun? Henkilöstä josta en välitä sivuutan täysin;)

Vierailija
131/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistolla Tina! 

Vierailija
132/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni semmonen kamala ajatus että olikohan tämä eutanasia? Turner muistaakseni puhui haastatteluissa positiivisesti siitä että Sveitsissä eutanasia on laillinen ja sanoi harkitsevansa sitä jos sairastuu vakavasti.

No jos oli, niin sittenhän se oli hyvä ja toivottu asia. Vanha ja sairas ihminen kyseessä.

Ja minä olen hänen faninsa.

Samaa mietin, että mikä eutanasiassa on se kamala ajatus? Kannattaa oikeasti käydä katsomassa siellä vanhustenhuollossa, miten sairas vanha ihminen kituu ja kärsii. Hoitaa täytyy, vaikka pelkkä kosketus tuottaa tuskaa, koska sairas vanhus on pelkkää luuta ja nahkaa. Itkee ja ulvoo kun hellävaraisesti yritetään puhtaana pitää. Sydän särkyy, enkä kenellekään toivo moista loppua. :(

Itse toivoin tässä tänä keväänä, että syöpäsairas, kuolemaan tuomittu äitini olisi päässyt eutanasian avulla lähtemään vähintään viikkoa, tai ainakin paria päivää aikaisemmin kuin lopulta sitten lähti. Ne viimeiset päivät olivat ihan hirveitä kaikille ja hän sanoi jo itsekin lääkärille, että laita sellaista troppia että loppu tulee :(.

Vierailija
133/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen ja en muista Tinan uraa, vaikka isoimmat hitit ovatkin hyvin tuttuja. Upea ääni hänellä oli. Oma suosikkini on 90-luvun lopulta When the heartache is over.

Vierailija
134/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut Tinan olleen yli 80, oli niin nuorekas

Vierailija
135/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan pitänyt hänen äänestään enkä esiintymisestään, mutta onhan hänellä merkittävä paikka musiikkiteollisuuden historiassa.

En minäkään, kunnes näin hänen elämänkertaelokuvansa, joka teki vaikutuksen.

Millainen p*ska väkivaltainen mies hänellä olikaan ja miten hän pääsi siitä irti.

Hänen musiikkinsakin sitten kuulosti ihan erilaiselta tuon jälkeen.

Ike oli ilmeisesti erotessa sanonut, että Tinasta ei tule mitään. No kuinka moni tietää Tinan ja kuinka moni Iken? Ja kuinka moni muistaa Iken vain Tinan hakkaavana exänä?

Vierailija
136/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP. Upea muusikko ja ihminen.

Vierailija
137/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
138/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli boomer-trollaajalla kivaa listata _____ on kuollut -ketjujaan, siksi en edes katsonut koko ketjua, ennenkuin aamulla näin, että Tina on todella poissa.

Mahtava laulaja ja Mad Max Thunderdomen ikimuistoinen rooli. 80-luvun comeback ja loppuelämän menestys täysin ansaittu, vaikka River Deep, Mountain High olisi jo paikan musiikkihistoriassa tuonutkin. Antoi maailmalle myös epic sax guyn.

Vierailija
139/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steel Claw

Vierailija
140/196 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tina ja Cher