Tina Turner on kuollut :(
Kommentit (196)
No oho. Olin varma että tämä oli vaan joku trollaus vaikka olihan hänellä jo ikää päälle 80 vuotta.
Jotenkin sitä ei vaan tajua kuin tämä aika kuluu ja TT:n kuvitteli olevan edelleen joku reilu 50 vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lepää rauhassa Tina!
Siunasit meitä kauniilla äänelläsi.
Onneksi olen säästynyt tältäkin siunaukselta.
Mitä sinäkin tässä ketjussa teet? Tuskin fanitit Tinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta! kirjoitti:
😭
Ihme itkupilli. 😀
Mitä sitten?
Taidan kuunnella ja fiilistellä tänään Tinaa pienessä punkeropäissäni. Voi olla että muutama kyynel vierähtää.
Vierailija kirjoitti:
Keveitä multia, Tina!
Pyramidiin kuten faaraot.
“Most people are afraid of death and don’t dare talk about it. I am certainly not afraid of it because a little while ago I came very close, I know I don’t overestimate myself.”
Tina Turner, who was shortly in our country for a performance, is smiling. “I will tell you why I’m not afraid of death. That’s because I’m extremely curious about the afterlife. Because I know that it isn’t the end when you leave your earthly body. You will live on in a different dimension or a different world.”
https://tinaturnerblog.com/2012/10/06/tina-looking-for-her-mummy/
Juuri luin facebookista. Tinaan henkilöityy minulla niin paljon, muistan hänen olleen joskus 90-luvulla Helsingissä keikalla ja olin sitä mieltä, että ei todellakaan kiinnosta mennä katsomaan mitään ikivanhaa mummoa. Ja mä olen viimeiset 20 vuotta katunut sitä, että en koskaan nähnyt häntä, nyt ymmärrän hänen arvonsa ja sen että hän on ikoni ja legenda. Jos jotain "hyvää" tuo opetus toi, niin en jätä enää yhtään legendaa näkemättä, olkoot se Elton John tai Celine Dion.
R.I.P. Tina Turner, Simply the best. Ikoni, ja perintösi maailmalle ei koskaan kuole. 😭😭
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule mieleen yhtään tuon biisiä näin äkkiseltään. Eli olipa tosi suuruus.
Ei kannattaisi tulla julistamaan, että on moukka.
Pitkään jatkunut sairaus vei.