Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehillä on melkein pakonomainen tarve harrastaa seksiä?

Vierailija
24.05.2023 |

Kaikissa deittisovelluksissa ja baareissa yms aina hingutaan sitä ja muutenki se tuntuu olevan miehen päätavoite aina

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koe oikeastaan tarvetta seksiin ikinä.

tai yhtään.

ainoastaan silloin kun se pilluferomonien tuoksu vaan houkuttaa ja viettelee minut.

vain silloin..

en koe mitään muuta yhteyttä ao.kirjoittajan täällä kirjoittamaan. ei koske minua sitten yhtään..

Vierailija
42/59 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä valtavat seksihalut, naisilla olemattomat. Kaikki tämä on biologiaa(oikeastaan kemiaa).

Jos sun naiset on aina olleet tuollaisia, niin kannattaisi kiinnittää huomiota omaan tekemiseen. Naiset haluu seksiä siinä missä miehetkin, muttei kenen kanssa tahansa. Heidän pitää saada, rakkautta, arvostusta, läsnäoloa, turvallisuutta, että haluavat antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on enemmän silmänruokaa ja

nälkä kasvaa

Vierailija
44/59 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut väärissä piireissä. Kalamiesten päätavoite on saada toivomansa saalis ja panomiehille riittää sillinhaju.

Vierailija
45/59 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun kokemuksesi miehistä on yhtäkuin kaikki miehet, niin mikä sinä silloin olet?

Vierailija
46/59 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä valtavat seksihalut, naisilla olemattomat. Kaikki tämä on biologiaa(oikeastaan kemiaa).

Jos sun naiset on aina olleet tuollaisia, niin kannattaisi kiinnittää huomiota omaan tekemiseen. Naiset haluu seksiä siinä missä miehetkin, muttei kenen kanssa tahansa. Heidän pitää saada, rakkautta, arvostusta, läsnäoloa, turvallisuutta, että haluavat antaa.

No eihän niillä naisilla sitten ole yhtä kovat halut, jos on tuollaisia reunaehtoja pitkät litaniat.

Jos olisi yhtä kovat halut, niin olisit innolla panemassa 99% vastaan tulevista miehistä, iästä, statuksesta ja esilämmittelystä riippumatta.

Vierailija
47/59 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonvalintaa. Kaikki me ollaan niiden panohinkuisten miesten jälkeläisiä. Passiivisemmat geenit jäivät lisääntymättä.

Vierailija
48/59 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän niillä naisilla sitten ole yhtä kovat halut, jos on tuollaisia reunaehtoja pitkät litaniat.

Jos olisi yhtä kovat halut, niin olisit innolla panemassa 99% vastaan tulevista miehistä, iästä, statuksesta ja esilämmittelystä riippumatta.

Kirjoitin tuon tekstin miehenä. Minulla on kokemusta vain halukkaana pysyvästä naisesta. Itsellä ollut aina kovat halut ja pakko saada pillua viikoittain, mielummin useampi kerta viikossa. Olen järjestänyt asiani niin, että olen saanut haluamaani pillua. Ei ole tarvinnut onnettomana nysvärinä haikailla joka ikisen vieraan naisen perään. Ei miehetkään halua kenen tahansa pillua, jos on varaa valita itseään haluava nainen. Jos ei ole niin kannattaa tarkistella omaa tekemistään.

Vierailija
49/59 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni varmasti tarjoaa vastaukseksi biologiaa, mutta itse sanoisin syyksi että tässä vinoutuneessa kulttuurissa miehen arvo mitataan sillä saako hän seksiä

Esim. sinkkua tavista säälitään ylimielisesti, menestyvää playboyta kadehditaan.

Ehkä näin, mutta menestyvä playboy ei ole panomies saadakseen arvostusta, vaan saadakseen maksimaalisen määrän seksiä.

Joskus ulkoista testosteronia käyttäneenä ainakin oma panetukseni määrä on suoraan yhteydessä ko. hormonin määrään veressä. Matalilla tasoilla aika meh. koko homma, yläkantin tasoilla tekee mieli 24/7.

Vierailija
50/59 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä halukkaitakin naisia on. Olen nainen ja seksi on minulle hyvin tärkeää. Olen kerran elämässäni kieltäytynyt seksistä kun vauva oli 2 kk vanha ja olin valvonut koko yön sairaan vauvan takia.

Muulloin on aina seksi maistunut ja myös itse teen aloitteita. Esimerkiksi herätän mieheni suihinotolla ja siitä sitten itse aktiin

Vierailija
51/59 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tuon tekstin miehenä. Minulla on kokemusta vain halukkaana pysyvästä naisesta. Itsellä ollut aina kovat halut ja pakko saada pillua viikoittain, mielummin useampi kerta viikossa. Olen järjestänyt asiani niin, että olen saanut haluamaani pillua. Ei ole tarvinnut onnettomana nysvärinä haikailla joka ikisen vieraan naisen perään. Ei miehetkään halua kenen tahansa pillua, jos on varaa valita itseään haluava nainen. Jos ei ole niin kannattaa tarkistella omaa tekemistään.

Ai sulla on oikein kovat seksihalut, jopa useita kertoja viikossa 😂😂.

Sanoisin että nuo on aikalailla keskiverto halut. Kovasta seksi draivista puhuisin sitten kun sitä seksiä on saatava +1* päivässä. + Suikkarit ym.

Vierailija
52/59 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dbbdjd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että nuo on aikalailla keskiverto halut. Kovasta seksi draivista puhuisin sitten kun sitä seksiä on saatava +1* päivässä. + Suikkarit ym.

Ei ole, minulla on vain parempi itsehillintä. Säästänyt aina paukut vaimolla ihan siitä syystä, että kun hän on aistinut minun kiimani on hänen halunsa heränneet useammin.. Joten olen saanut enemmän pillua vähemmällä itsekyydellä. 

Vierailija
53/59 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dbbdjd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, minulla on vain parempi itsehillintä. Säästänyt aina paukut vaimolla ihan siitä syystä, että kun hän on aistinut minun kiimani on hänen halunsa heränneet useammin.. Joten olen saanut enemmän pillua vähemmällä itsekyydellä. 

Vaimo aistinut kiiman. Mitä tää tarkottaa ihan käytännössä. Nähnyt seisovan kullin?

Vierailija
54/59 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä naisiakin on vaikka kuinka, joita haluttaa pitkin päivää, jostain syystä heistä ei täällä pidetä. Itse haluan monasti päivässä, ja saankin!

Tätä on joidenkin vaikea uskoa saati ymmärtää. Tänäänkin saanut jo monasti, ja vielä saan; mies luvannut!

Vierailija
55/59 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella miehellä testosteroni on korkealla ja se usein aiheuttaa kovia haluja ja sellaista ns. pakottavampaa tarvetta seksille ja runkkailulle. Lisäksi testosteronihan lisää riskinottokykyä. Ikä laskee testosteronitasoa hiljalleen, samoin ylipaino ja lihavuus. Tutkimuksen mukaan myös avioliitto ja lapset laskevat miehen testosteronitasoa. Naisellakin testosteroni aiheuttaa seksihaluja, mutta miehillä on moni verroin enemmän testosteronia kehossaan.

Vierailija
56/59 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dbbdjd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo aistinut kiiman. Mitä tää tarkottaa ihan käytännössä. Nähnyt seisovan kullin?

No sitäkin. Vaimo on kosketellut kassejani ja tunnustellut kuinka herkästi kalu on alkanut keulia. On tunnustellut myös kassien painoa. Paino ei lisäänny siemennesteen määrästä, vaan herkkänä lisääntyy turvotus veren turvottaessa. Vaimo tietää tuon minua paremmin, kun on välillä tunnustelessa sanonut, että on ollut enemmänkin turvoksissa. Vaimo myöskin lukenut minun kiimani ja testojen pursuamisen minua paremmin käytöksestäni ja ties mistä. Naisilla on ylimääräisiä aisteja ties mitä.  Silloin joskus kun olen oikein tosissani alkanut ajattelemaan jo muita naisia, on vaimo aina lukenut minua ja tyhjentänyt kassit perusteellisti. Ne muut naisajatukset on kadonneet kuin pieru saharaan. Mutta sen huomasin jo nuorena, että mitä enemmän minua panetti sen kuumempana vaimo kävi, ilman että tietääkseni sanoin tai tein mitään ihmeellistä.  Minulla on lisäksi sellainen käsitys, että vaimo on välillä tahallaan vedättänyt viikon taukoa, jotta olisi varmasti tarpeeksi kiimassa. Koska silloin olen aina hyökännyt pillun kimppuun kuin sika limppuun ja vaimon halut nouseet tappiin.  Vaimo ollut ilmeisen taitava vedättämään ja nostamaan seksihaluja ja paineita, samoin kyllä palkinnut halukkaalla orgasmien täytteisellä seksillä.  Mitä muuta mies voi toivoa kuin halukasta naista ja pillua.

Vierailija
57/59 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on todellakin nais- ja nais-seksikielteinen.

Vierailija
58/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Olen miettinyt, että miten iso merkitys mahtaa olla miehille joka tuutissa tarjolla olevalle seksikkäälle materiaalille.. Meille naisille kun harvemmin mitään sytyttävää kuvastoa tarjoillaan mainoksissa, elokuvissa, uutisissa jne.. joskus harvoin kun sellaisia näkee, seksisuaalisia ajatuksia alkaa putkahdella. Voisko tällä olla tekemistä asian kanssa? Naisille ei siis ole virikkeitä yhtä paljon, joka puolella. Miehet eivät niin huolehdi ulkonäöstään eivätkä pukeudu seksikkäästi myöskään. Lisäksi olen huomannut, että haluja ja ajatuksia on ihan eri mitalla, kun en käytä hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
59/59 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wmn30 kirjoitti:

Tämä! Olen miettinyt, että miten iso merkitys mahtaa olla miehille joka tuutissa tarjolla olevalle seksikkäälle materiaalille.. Meille naisille kun harvemmin mitään sytyttävää kuvastoa tarjoillaan mainoksissa, elokuvissa, uutisissa jne.. joskus harvoin kun sellaisia näkee, seksisuaalisia ajatuksia alkaa putkahdella. Voisko tällä olla tekemistä asian kanssa? Naisille ei siis ole virikkeitä yhtä paljon, joka puolella. Miehet eivät niin huolehdi ulkonäöstään eivätkä pukeudu seksikkäästi myöskään. Lisäksi olen huomannut, että haluja ja ajatuksia on ihan eri mitalla, kun en käytä hormonaalista ehkäisyä.

No tämäkin varmasti mutta suurin syy on testosteroni. Naisilla on n5-6* vähemmän testoa elimistössä kuin miehellä. Ja Testo lisää seksihaluja myös naisilla. Käytin puolisoni kanssa yhdessä vaiheessa testoa ja kyllä satunnaisesti haluava puolisoni muuttui "mieheksi".

Kokoajan oli kulli mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän