Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan soittaneet selvännäkijälle

Vierailija
24.05.2023 |

Onko siitä ollut jotenkin apua tai nähnyt jotain mitä olet jäänyt ihmettelemään.
Mun äiti aina soitti joskus ja muistan, että se oli hyvä tietämään asioita .

Kommentit (24)

21/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mutsi kävi aina Aino Kassisella. Ennusti, että mutsi kuolee vihreässä talossa. Mutsi alkoi välttää kaikkia vihreän värisiä sairaaloita, kuten esim Helsingin Mehiläistä, vaikka aiemmin kävi siellä tiuhaan.

No, kului vuosikymmeniä ja akka vietiin taas ambulanssilla sairaalaan. Se olikin sitten viimeinen kerta ja sinne kuoli.

Kun menin hakemaan käsilaukkuaan ja korujaan näin, että koko talo oli paksun, vihreän villiviiniköynnösten peitossa.

Vierailija
22/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään, koska nuo ovat yksiä huijareita kaikki.

Onhan päivänselvää että mitään ennustajia ei ole olemassa -hyviä ihmistuntijoita kyllä. Ja kun joku luuseri sinne epätoivoisena soittaa niin aika lailla samat ongelmat heillä on. Helppoakos siinä jutustellessa on "ennustaa" itsestäänselvyyksiä.

On mahdollista nähdä hyvinkin tarkkoja potentiaalisia mahdollisuuksia, mitä tulisi tapahtumaan, mutta nämä näkymät kertovat aukeavasta näkymästä siinä hetkessä. Siihen, toteutuvatko nämä asiat lopulta oikeasti ja mitä sitten tulee tapahtumaan vaikuttaa kuitenkin niin moni asia, esim. omat valintasi ja mahdollisesti myös muiden ihmisten valinnat. Eli 100 varmasti ei kukaan pysty sanomaan tai "ennustamaan" mitä tulee tapahtumaan, mutta hyvinkin tarkkoja potentiaalisia mahdollisuuksia on mahdollista nähdä ja nämä sitten joko toteutuvat tai eivät. Toki joukossa on myös näitä rahastajia ja huijareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole soitellut. Minulle riittää se että minulle soittelee joka helvetin viikonloppu eräs kännitietäjä ja tietää taas kerran kaikki maailman asiat.

Vierailija
24/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tuhlaisi rahojani tuollaiseen humpuukiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän