NYT: Epäilty salakuvaaja Helsingin uimahalleissa Seta-aktiivi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/972e9d56-bae0-46d1-bccb-bfd83f00d94d
Yllättyikö kukaan?
Kommentit (217)
Sori mutta kyllä vähän naurattaa. Nyt nyt luultavasti ottavat tuon hyvänä pr:nä🤣
Nyt olen kokoomusta äänestävänä tyytyväinen että meillä selkeä etäisyys tuohon touhuun
Tällaista ja muunkinlaista pershärö sakkia on nimenomaan paljon järjestöissä ja muussa toiminnassa. Narskut yleensäkin hakeutuvat pätemään näihin ympyröihin, pedarit lasten läheisyyteen jonkun vapaaehtoistoiminnan kautta jne. Pitäkää silmät auki.
Sellaisia ihmisoikeuksia tällä kertaa, oikeus tulla salaa kuvatuksi alastomana ja kuvat nettiin
Ketä miesnäyttelijää oli kuvannut? Jasper Pääkköstä?
Vierailija kirjoitti:
Ketä miesnäyttelijää oli kuvannut? Jasper Pääkköstä?
Niin kuulema.
Mikä on tavoitteesi? Haluatko leimata seksuaalivähemmistöt?
Vierailija kirjoitti:
Tällaista ja muunkinlaista pershärö sakkia on nimenomaan paljon järjestöissä ja muussa toiminnassa. Narskut yleensäkin hakeutuvat pätemään näihin ympyröihin, pedarit lasten läheisyyteen jonkun vapaaehtoistoiminnan kautta jne. Pitäkää silmät auki.
En yleensä osallistu narsistikeskusteluihin mutta tämä järjestöistä ja niistä on kyllä totta.
Värit haalistuvat sateenkaaressa.
Ja tuollaiseen toimintaa Helsingin kaupunki yrittää pakottaa lapset mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta kyllä vähän naurattaa. Nyt nyt luultavasti ottavat tuon hyvänä pr:nä🤣
Minäkin hymähdin. Aina naurattaa näissä jutuissa kun kopsahta omaan nilkkan.
Vierailija kirjoitti:
Seta-aktivisti onnistui siinä ihan itse.
Mies kuvaa miehiä miestenpukuhuoneessa niin tottakai on homo kyseessä. Oikeen no shit Sherlock tapaus 😅
No ne vähemmistöt kyl itse leimaavat itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollaiseen toimintaa Helsingin kaupunki yrittää pakottaa lapset mukaan...
Kummallista ettei nämä pervot halua olla lukemassa kirjoja vanhuksille, ainoastaan lapsille. No ei, ei yhtään kummallista.
Surkeata on kansalaisen oikeusturva Suomessa. Tämähän on ihan kehitysmaa. Ei saada juttuja oikeuteen ja jos saadaan niin tekijää ei käytännössä rangaista koska rankaisematta jättäminen muka vähentää rikollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Ne leimaa ihan itse itsensä.
Luojan kiitos Kokoomukselle ja Keskustalle että sateenkaariväki otti niistä etäisyyttä