Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emme ole kuulleet yhdestä sukulaislapsesta viiteen vuoteen mitään

Vierailija
24.05.2023 |

Ylioppilasjuhlissaan hänet viimeksi näimme. Ei osallistunut viime kesänä häihin eikä hautajaisiin. Vanhempansa osallistuvat aina ja lapsi on heihin yhteydessä, mutta ei muihin sukulaisiinsa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukulaissuhde yksistään tee ihmisistä kiinnostavia.

Vierailija
42/43 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yllätyin kun osa sedistä, tädeistä ja enoista loukkaantuivat kun eivät saaneet hääkutsua.

Kutsuin heidät, jotka ovat pitäneet minuun aktiivisesti yhteyttä. Eikä minua haittaa, jos ei halua pitää mutta silloin jäämme etäisiksi.

Kun on pyydetty kylään, olen mennyt mielellään. En kehtaa väkisin tunkea kun pieneen yksiööni ei mahdu yöksi, joten vastakutsua en voi esittää.

Jos haluaa pitää sukulaislapsiin yhteyden, kannattaa ottaa puhelin käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välttelen sukulaisia, koska olen työtön. En halua viettää aikaani ihmisten kanssa, jotka eivät ymmärrä/hyväksy sitä, että heidän suvussaan on 30-vuotias työtön ihminen, jossa ei kuitenkaan ole mitään muuta vikaa kuin se työttömyys. Sydän puhdasta kultaa. Järkeä päässä. Ahkerakin osaan olla. Eivät he näe sitä tai välitä siitä, ilmeisesti työtön ei mitenkään voi olla ahkera tai järkevä.

Maalta ovat nuo ankeat sukulaiseni kotoisin, tiukasta kurista ja tärkeintä on vain työtyötyötyötyö ja työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme