itselleni pussailu on tärkein osa esileikkiä, muita?
Se on ehkä suurin sellainen yksittäinen asia. Tietenkin myös sellainen yleinen "kieriskely" miehen kanssa, mutta pussailua ei voita mikään.
Kommentit (25)
Mies vaan puhuu ei edes pussaamiseen pysty keskittymään.
Olen 58 vuotias mies. Minulla on 64 vuotias nainen jonka vietämme aikaa jopa joskus harrastamme seksiä. Heti alussa hän sanoi ettei pidä halaaamisesta ja suuteli mestaa. Se ei minua haitta. Seksi hetkemme ovat kiihkeitä ja molemmat pidämme niistä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni jätti minut yhteisen 30 vuoden jälkeen, mutta seksiä meillä oli ihan viimeisille päiville asti. Ero oli minulle kaamea shokki. Jälkikäteen kun mietin niin viimeisien kuukausien aikana mies ei enää suudellut minua rakastelun aikana, sanoinkin siitä muutaman kerran hämmästyneenä, mutta en mitään vastausta saanut.
Vuoden olin ilman seksiä ja sitten elämääni tupsahti rakastaja ja suudellaan todella paljon. En edes muistanut, miltä tuntuu kun pikkarit on märkänä jo suudelmien takia ja kuinka siinä vaiheessa odottaa kosketusta. Huh, huh.
Toki suudellaan kesken seksinkin intohimoisesti, mutta se suuteleminen heti alkuun saa kyllä jo fiilikseen.
Oliko miehelläsi toinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tyttöystävä, joka pyysi usein, että "pussaa mua taas sinne". Ja aika usein se ei jäänyt esileikiksi, vaan hän halusi "sinne pussailua loppuun asti" minkä jälkeen hän jäi makaamaan sängylle/sohvalle/keittiön pöydälle tai auton takapenkille nirvanassa aivan reporankana.
Keittiön pöydältä nuolemisesta: seurustellessamme tyttöystäväni, nykyinen vaimoni, tuli tarjoamaan itseään keittiön pöydällä aamiaiseksi viikonloppuaamuisin.. Kyllä maistui. Ja tarjosin minäkin "velliä" samalta pöydältä aina joskus, joka sitten huuhdeltiin alas vedellä. Oli kyllä ihanaa pussailuaikaa.
Mekaaninen suutelu ei tosiaan tunnu miltään. Molempien pitää haluta ja tykätä suutelusta, että sitä kannattaa edes ajatella.
Omissa naissuhteissani suutelulla on iso merkitys, kiinnostunko naisesta lainkaan edes seksimielessä.
Maksulliset naiset usein eivät haluakaan suudella juuri siksikin että se on niin intiimiä.
M49