Lue keskustelun säännöt.
-o-o-o-O- Joulupallot tiistaina -O-o-o-o-
05.12.2006 |
Laitanpa pinon alulle, kun täällä jo passissa olen, eikä vielä sitä näy ;)
Kommentit (22)
mutta ei tästä lasta tule ennen jouluviikkoa :-( en ainakaan usko niin. Koko illan ja päivänkin on ollut tosi napakkoja supistuksia, mutta ei ne mitään kuitenkaan aikaiseksi saa, säännöllisyyttä en jaksa edes kellottaa, on sitä tai sitten ei. kun vielä olen saanut jotain rauhallisia hommia tehtyä niin en viitsi näytillekään lähteä. loppuu ne supparit viimeistään kun nukkumaan nyt lähden.
voimia muille odottajille
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
(tehdäänkö huomenna oma lista kypsille odottajille, marraskuiset tervetulleita mukaan?)
Laskettu aika oli viime perjantaina, eikä ole synnytyksestä taas tietoa.
Suppareita on ollut kolme viikkoa lähes joka päivä (eilinen oli välipäivä), mutta ne tulee niin harvakseltaan ja loppuu aina ennenkuin pääsee siihen 5-6 minuutin toivottuun väliin, että usko meinaa multa jo loppua. Tänään esim. alkoi aamuseitsemältä, kahdeksaan mennessä neljä supistusta. Sitten jatkui yhteen asti vaihdellen väliä 7-12 min, leipomisella pysyi tuo 7 minuuttia yllä vähän aikaa. Sitten rupes hyytymään, venähti takaisin 10 minuuttiin, 15 minuuttiin, puoleen tuntiin... viideltä viimeinen.
Rasittavaa kellonaikojen kirjanpitoa (neuvolasta neuvottiin tekemään sitä, kun kerran joka päivä supistelee).
Viime perjantaina tuli 5 min. välein vähän aikaa ja kävinkin näytillä, mutta ei ollut tapahtunut mitään muutosta. Ei vaan ole tehoa näissä supistuksissa.
Minkäslaisia käytäntöjä teillä on, kun alkaa mennä yli? Mulla on normaali neuvola n. viikon 41 täyttyessä, sitten 41+5 äitiyspolille katsomaan mitä pitäis tehdä. Ilmeisesti sieltä ei laiteta enää kotiin kokonaisena.
t. piko rv 40+4
(mä kun luulin synnyttäväni ehdottomasti marraskuussa!)