Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykäs ja hauska mies/nainen vetoaa aina

Vierailija
24.05.2023 |

Täällä on paljon miesten (joskus naisten) avautumisia miten parisuhdetta ei löydy. Ei teidän ei tarvitse olla rikas, menestyvä ja komea riittää että olette hauska ja älykäs. Älyn voi korvata myös viisaudella tai suurella määrällä tietoa eri aiheista. Hauskuus on se keskusteluiden ydin ja äly kirsikka. Vetoaa naisiin lähes poikkeuksetta. Itseen myös vetoaa älykkäät ja hauskat naiset eli yleistän sen toimivan myös toiseen suuntaan. Jutunkerronta ja yleisön huomioiminen on taitolaji jonka oppii kuka vain tekemällä. Ei muuta kuin hauskaa ja rakkauden täytteistä kesää jokaiselle ja vinkit käytäntöön!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei oo hauska eikä älykäs?

Vierailija
2/6 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei oo hauska eikä älykäs?

Hauskuus on opeteltava taito ja kuten aloituksessa sanoin älyn voi myös korvata esim. tiedolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on siinä että nuo tuppaa olemaan synnynnäisiä persoonallisuuden ominaisuuksia eikä sitä noin vaan joku kuiva tyyppi muutu hauskaksi.

Vierailija
4/6 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi outo huumorintaju, eikä ole edes kavereita. Olen lisäksi kaikin puolin outo tyyppi. Silti olen saanut ihan hyvän miehen. Kai se johtuu älykkyydestä sitten. Hauska en ainakaan ole. Tai ehkä tuo ukkoni ei vaan saanut ketään muuta niin kelpaa tälläinen hullukin akka.

Vierailija
5/6 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hauskuudella tarkoitat, että on sellainen ekstrovertti vitsiniekka, niin sellaiset eivät ole koskaan minua kiinnostaneet. Sen sijaan älykkyys kyllä kiinnostaa. Minun mieheni on introvertti insinööri. Meidän huumorimme osuu kyllä silti hyvin yhteen, vähän pikkutuhmaa ja mustaa huumoria viljellään. 

Vierailija
6/6 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisiko joku sitten selittää, miten sen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa saisi edes keskustelu alkuun jotta huumorintajua tai älykkyyttä voisi edes yrittää tuoda esiin? Kun usein reaktio on silmien pyörittelyä tai ei edes päivää osata sanoa.