Tinder-deitti puhui vain itsestään
Olin treffeillä miehen kanssa, joka puhui koko tapaamisen (noin tunnin) ajan vain itsestään ja omista tarpeistaan ja ominaisuuksistaan ja ajatuksistaan. En tietenkään halua tavata häntä uudestaan. Hän kysyi minulta yhden kysymyksen ja kun vastasin, hän käytti sitäkin vain ponnahduslautana sille, että puhui pitkään omasta asiastaan.
Mies oli siisti ja hyvän näköinen ja sinänsä kohtelias ja selvästi seuraa vailla. Mietin että miten noin yksinkertaista asiaa ei tajuta. Varmaan 99 prosenttia ihmisistä pitää siitä, että heistä ollaan kiinnostuneita. Kukaan ei ole kiinnostunut olemaan yksipuolinen yleisö sille kun toinen vaan paasaa omista asioistaan. Nainen (ja mies) hurmataan nimenomaan niin, että hän tuntee olevansa kiinnostava toisen silmissä. Nyt jäi kyllä sellainen olo, että oli aivan sama kuka siinä oli, kunhan toinen sai kertoa omasta itsestään.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen vika kun AP ei saa suutaan auki :D
Kyse ei ole tästä vaan siitä, että kohteliasta kiinnostus toista kohtaan on ylivoimaisesti paras tapa saada seuraa, niin eipä ollut tällä miehellä tämän tekniikan alkeetkaan hallussa. Nyt vielä rautalangasta: Kysele kohteliaasti, kuuntele vastaus, kommentoi jotakin hyvässä sävyssä. Tätä puolin ja toisin. Parhaassa tapauksessa syntyy ihan keskustelu.
Miksi sinua nyt niin paljon harmittaa jonkun random-miehen käyttäytyminen?
Ei se harmita, haluaisin vain keskustella.
Mitenkäs pilluhommat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä jokaisen Tinder-deitin raportoimisella joku tarkoitus, vai puhutko vain lämpimiksesi omista asioistasi?
Jälkimmäistä lähinnä. Myös haluan auttaa miehiä saamaan seuraa. Tämä ei ollut nimittäin ensimmäinen kerta.
Haluat auttaa miehiä saamaan seuraa? Mitä ihmettä?
Siis ajattelet, että joku assi, joka ravaa Tinder-treffeillä moottoriturpana jauhamassa itsestään, lukee nämä kertakaikkisen säkenöivät oivalluksesi, ja kas, muuttuu silmänräpäyksessä neuronormaaliksi?
Tunnen paljon kirjolla olevia ihmisiä ja tiedän että aika moni pystyy nimenomaan muokkaamaan käytöstään tarvittaessa, ja siitä on heille itselleen hyötyä. Että oikeastaan juuri näin. Ei siitä muutu neuronormaaliksi, mutta aika monia asioita voi myös oppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen vika kun AP ei saa suutaan auki :D
Kyse ei ole tästä vaan siitä, että kohteliasta kiinnostus toista kohtaan on ylivoimaisesti paras tapa saada seuraa, niin eipä ollut tällä miehellä tämän tekniikan alkeetkaan hallussa. Nyt vielä rautalangasta: Kysele kohteliaasti, kuuntele vastaus, kommentoi jotakin hyvässä sävyssä. Tätä puolin ja toisin. Parhaassa tapauksessa syntyy ihan keskustelu.
Miksi sinua nyt niin paljon harmittaa jonkun random-miehen käyttäytyminen?
Ei se harmita, haluaisin vain keskustella.
Mitenkäs pilluhommat?
Mitä niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla pyrit välttämättämään tämmöistä deittiä. Oliko profiilissa jotain selviä merkkejä joista olisi näin jälkikäteen voinut nähdä ripauksen itseriittoisuutta?
Ei ollut merkkejä, eikä minulla tästä jäänyt paha mieli. Mietin vain miehen tilannetta, kun tuntuisi että aika pienellä oivalluksella saisi varmasti seuraa. Toisaalta voihan olla niin, että jollekin toiselle mies on toisenlainen. Mutta hän halusi tavata uudestaan, minä en halua tietenkään.
Muutenkin jotkut deitit kaatuvat aivan itsestäänselviltä tuntuviin virheisiin. Olen esimerkiksi ollut kahvilassa miehen kanssa, jonka kädet olivat likaiset. Ei kannata ihmetellä, jos ei ole vientiä, jos ei voi edes käsistään pestä näkyvää likaa.
Jos on juuri ollut esim. jossain autonhuoltohommissa, ei se lika välttämättä pelkällä pesulla edes lähde.
Olisit kysynyt, mitä käsissä on - saattoi päästä ahkera ja menestyvä mies karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä jokaisen Tinder-deitin raportoimisella joku tarkoitus, vai puhutko vain lämpimiksesi omista asioistasi?
Jälkimmäistä lähinnä. Myös haluan auttaa miehiä saamaan seuraa. Tämä ei ollut nimittäin ensimmäinen kerta.
Siis ajattelet, että joku assi, joka ravaa Tinder-treffeillä moottoriturpana jauhamassa itsestään, lukee nämä kertakaikkisen säkenöivät oivalluksesi, ja kas, muuttuu silmänräpäyksessä neuronormaaliksi?
Tunnen paljon kirjolla olevia ihmisiä ja tiedän että aika moni pystyy nimenomaan muokkaamaan käytöstään tarvittaessa, ja siitä on heille itselleen hyötyä. Että oikeastaan juuri näin. Ei siitä muutu neuronormaaliksi, mutta aika monia asioita voi myös oppia.
Ja juuri anonyymin, miehiin alentuvasti suhtautuvan räntin lukeminen Suomen tunnetuimmalta trollifoorumilta on se, joka lopulta avaa silmät? Ookoo.
Tinderissä osa ihmisistä etsii muuta kuin parisuhdetta. Tämä etsi kuuntelijaa, ehkä terapeuttia. Ilmainen terapiakäynti oli varmaan kiva juttu miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri anonyymin, miehiin alentuvasti suhtautuvan räntin lukeminen Suomen tunnetuimmalta trollifoorumilta on se, joka lopulta avaa silmät? Ookoo.
Moni ihminen saa täältä oivalluksia ja vinkkejä elämäänsä. Vähän riippuu siitäkin että mitä lukee ja millä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla pyrit välttämättämään tämmöistä deittiä. Oliko profiilissa jotain selviä merkkejä joista olisi näin jälkikäteen voinut nähdä ripauksen itseriittoisuutta?
Ei ollut merkkejä, eikä minulla tästä jäänyt paha mieli. Mietin vain miehen tilannetta, kun tuntuisi että aika pienellä oivalluksella saisi varmasti seuraa. Toisaalta voihan olla niin, että jollekin toiselle mies on toisenlainen. Mutta hän halusi tavata uudestaan, minä en halua tietenkään.
Muutenkin jotkut deitit kaatuvat aivan itsestäänselviltä tuntuviin virheisiin. Olen esimerkiksi ollut kahvilassa miehen kanssa, jonka kädet olivat likaiset. Ei kannata ihmetellä, jos ei ole vientiä, jos ei voi edes käsistään pestä näkyvää likaa.
Jos on juuri ollut esim. jossain autonhuoltohommissa, ei se lika välttämättä pelkällä pesulla edes lähde.
Olisit kysynyt, mitä käsissä on - saattoi päästä ahkera ja menestyvä mies karkuun.
Ennen treffejä käydään suihkussa ja pestään kädet, ettei niissä ole likaa. Ne nyt on vaan pestävä ja luulisi osaavan käyttää käsineitä, jos ei osaa pestä käsiään. Selittelyn makua. Ei ole mitään likaa, mitä käsistä ei saisi pois pesemällä.
Sehän on mainiota jos deitti kertoo itsestään. Olisit sinäkin kertonut itsestäsi niin molemmille olisi piirtynyt selkeä kuva onko mitään yhteistä. Hankalia semmoset jotka ei kerro itsestään vaan lypsää pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies puhuu viidettä vuotta itsestään. Milloin mun vuoro koittaa?
Ei milloinkaan. Halusit minkä hyvänsä miehen ja sait. Fiksu on sinkkuna kunnes löytyy se oikea.
Itse olen niin suora, että sanoisin syyn miksi en halua toisille treffeille. Muotoilisin sen jotenkin näin: ' Koin viimekertaisen tapaamisen jälkeen ettet ollut oikein kiinnostunut minusta, koska puhuimme pääosin sinun asioistasi.'
Halusiko hän ymmärtäjää ja jotakin leuhkia yleisesti? Näillä on vissi ero, kiinnostaisi tietää vähän sisällöstä.
Ehkä tärkeintä tässä vaiheessa, että ap ei mee nyt antamaan sitä pesää tälle tyypille. Säästät itseäsi vain avioliittoa varten ja silloinkin et suostu seksi orjaksi vaan seksiasiat on puhuttu läpi ja sovittu jo seurustelu aikana. Ei naisen tarvii miehen patjana olla jos ei tee mieli ja mies ei saa siitä lapsellisesti suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tärkeintä tässä vaiheessa, että ap ei mee nyt antamaan sitä pesää tälle tyypille. Säästät itseäsi vain avioliittoa varten ja silloinkin et suostu seksi orjaksi vaan seksiasiat on puhuttu läpi ja sovittu jo seurustelu aikana. Ei naisen tarvii miehen patjana olla jos ei tee mieli ja mies ei saa siitä lapsellisesti suuttua.
Sarkasmia/ironiaa? siis mun silmään kyllä, mut kun ollaan täl palstal ..
Olen mies. Mulla tapahtui näin myös, nainen paasasi, joskus ehdin muutaman sanan sanoa väliin. Ei tuo minua haitannut, mutta treffien jälkeen laittoi viestiä, että olin hiljainen ja "vähättelevänoloinen". Olisiko minun siis pitänyt "jyrätä" ja alkaa puhua toisen päälle. Tuohon tulokseen tulin. Olisi pitänyt käyttäytyä "miehisesti" ja ottaa tila itse?
Olit niin tylsä ja naisena juttusi tuskin olis ollut kiinnostavia kuunneltavaa joten parempi että mies puhui ja kuuntelit sitä tunnin kuitenkin.
Naisia ei jaksa kuunnella joten on parempi että mihet puhuu enimmäkseen.
Jos oli muuten mukava mies, itse kyllä tapaisin uudestaan. Jotkut puhuu paljon, kun ovat hermostuneita ym.
Kuulostaa kyllä uskomattomalta!
Itse en tykkää kertoa kauheasti omista jutuistani varsinkaan jos kyselit ovat sukulaisia tai ystäviä, koska harvoin mulla on mitään kiinnostavaa kerrottavaa kun arki rullaa tasaisena vuodesta toiseen. Kiusaannun aina siitä aloituksesta "mitäs sulle kuuluu?"
Mutta kyllä tunnissa itse kyselisi tai innostuisi toisen jutuista eikä papattaisi omia juttujaan jatkuvalla syötöllä jos kerran deitti vaikutti niinkin kiinnostavalta, että haluaisi tavata uudelleen! Uskomaton suoritus tältä mieheltä.
En, ja syynhän kerroin jo tuossa ihan ensimmäisessä viestissä.