Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan Moringin yhteyttä Hämeen hiekkakuoppamurhiin tutkittu? Epäiltiin alkoholistinaisten saalistajaa silloin..

Vierailija
24.05.2023 |

Eikös Moring ole tuollaista tehnyt, vaaninut hoitolaitosten edessä jne ja liikkunut samalla alueella kyytejä tarjoillen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä joku jossain pohti joskus... Oliko peräti ihan uutisissa? Hänellähän oli jotain uhreja jo 90-luvulla...

Vierailija
2/5 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen ollut tuolloin eli voisi olla, mutta olisiko sen ikäisenä jo osannut silpomisia..? Haantiekin oli häntä puolet vanhempi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen ollut tuolloin eli voisi olla, mutta olisiko sen ikäisenä jo osannut silpomisia..? Haantiekin oli häntä puolet vanhempi...

Eikö suurin osa murhaajista ole miehiä tuossa iässä? ja jos on joku fetissi niin tuossa iässä se varmaan lähtee käsistä

Vierailija
4/5 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö suurin osa murhaajista ole miehiä tuossa iässä? ja jos on joku fetissi niin tuossa iässä se varmaan lähtee käsistä

Varmastikin näin... Ja en minä tiedä oliko Moring esim. kova metsästäjä, joka osasi ison eläimen anatomian tms.

Kai näitä on tutkittu poliisin toimesta. Itse olen kuitenkin sillä kannalla, että tekijä oli joku, joka oli jollain tavalla kosketuksissa näihin naisiin, joilla oli alkoholin suurkulutusta ym. Jos siis nämä kaikki naiset liittyvät yhteen ja samaan tapaukseen (Tuula, Hellu, Maarit). No, miksei Moringkin olisi voinut olla..?

Vierailija
5/5 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän poliisi varmaan käy monia vanhoja juttuja läpi nyt kun kaveri on vihdoin saatu kunnolla haarukkaan.