Voiko ihminen seota jos asuu liian kauan yksin
Kommentit (15)
Ellei eristymällä sekoa, ehkä "valaistuu" jollainasteikolla?
Toisaalta ei voi vastata 8 miljardin puolesta,lienee yksilöllistä?
Ei välttämättä. Mutta olisi hyvä jos halutessaan saa muihin kontaktin ja toivomiinsa. On ennen vanhaan ollut paljon mökkejä ja erämaita. Siellä on luontoa ja vettä?
Jos on tottunut siihen, niin ei tuskin sekoa sen enempää, kun jo on seonnut. Kaikkihan nyt on jonkinverran seonnut muutenkin.
Ei kaikki sekoa. Tästä on esimerkkejäkin.
Luulisi, että helpommin sekoaa yksikseen kerrostalon itsemurhayksiössä, kuin luonnon keskellä piilopirtissä 🤔
Yksinäisyys voi sairastuttaa tai jopa tappaa – 8 asiaa, miksi se on elimistölle niin vaarallista?
Minä sekoaisin, jos EN asuisi yksin. Kotini on linnani, en halua sinne muita ihmisiä.
Yksinäisyys voi tappaa - jopa kaksi kertaa ylipainoa tuhoisampaa
Yksinäisyystutkija Niina Junttilan mukaan riski kuolla ennenaikaisesti yksinäisyyteen on jopa suurempi kuin sydän- ja verisuonitauteihin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a778b7e2-359b-4559-bf7b-10fdc9ec61fc
Ihminen voi seota missä tahansa olosuhteissa.
Voi seota jos jää yksin. Toisaalta minä sekoiaisin jossain jättikaupungissa varmaan alle viikossa. En kestäisi sitä ihmismassa ja hälinää ja tuhansia kortteleita, joita en tunne.
Yksinäisyys on elimistölle kuin 15 tupakkaa päivässä – toisten seurassa ihminen kylpee hyvissä hormoneissa
Ihminen, joka on yksinäinen vasten tahtoaan, kokee kivun kovempana ja altistuu muun muassa sydän- ja verisuonitaudeille.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki sekoa. Tästä on esimerkkejäkin.
Esimerkiksi kuka julkisuuden henkilö ei ole yhtään seonnut?
Voi, mutta riippuu ihan ihmisestä. Minä sekoaisin aivan varmasti joissakin kuukausissa jos en ikinä saisi omaa rauhaa. Absoluuttisesti hirveimmät jaksot onkin elämässä ollut kun on jatkuvasti ollut muiden ympäröimänä ja menoa ja meininkiä.
Ihminen voi seota vaikka asuisi muiden kanssa keskellä kaupunkia eli voi seota