Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suunnitellusti raskaana, miehen käytös mietityttää

23.05.2023 |

Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä alle vuosi, mutta jo raskaana.
Ennen seurustelua olimme kavereita. Emme asu virallisesti samassa osoitteessa mutta hän majailee pääasiassa mun kämpillä ja omansa tyhjillään.
Minulla yksi yläasteikäinen lapsi, hänellä ei lapsia ennestään.

Olen siis raskaana ja ehkä osittain hormoonihöyryissä mieltäni oon pahoittanut, mutta useampaan otteeseen oon suutahtanut siitä että mies omilla menoillaan ryyppäämässä yötä myöten kun itse oon kotona vähän huonovointisena ja väsyneenä.
Eilen (maanantaina) myös hermostuin ryyppäämisestä ja laitoin viestin sanoen juopoksi ja ettei koskaan kasva aikuiseksi, ja että voi mennä omaan himaansa yöksi kun en jaksa valvoa/herätä ja kuunnella kännihöpinää aamuyöllä.
Hänellä ei oikein ollut asiaan mitään sanottavaa eikä yleensä ole mihinkään muuhunkaan, ainakaan selvin päin.
Ei siis osaa puhua oikein mistään ristiriidoista ja koen jääväni kaikkien asioiden kanssa aika yksin. Oon sen myös sanonut että pelkään jääväni taas lapsen kanssa yksin ja tunnen oloni yksinäiseksi hänen kanssaan. Ei ole siihenkään oikein sanonut mitään.

Myös aiempien suhteiden traumat nostaa päätään. Esim edeltävässä suhteessa olin hyväuskoisena lasten kanssa yksin kotona että puoliso pääsee riennoilleen ja exä petti reissuillaan minkä kerkesi. Väkisin ajattelen että varmaan sama homma nykyisen kanssa ja tunnen myös oksettavaa mustasukkaisuutta ja riittämättömyyttä.

Mitähän tässä voisi tehdä? Pitääkö vaan kasvattaa itseään ja yrittää totutella asiaan ja pitää turpansa kiinni?
Kellään kokemuksia vastaavasta?

Pelkään tehneeni ison virheen.

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet tehnyt kaksi virhettä: Rakastunut(?) känniääliöön ja harrastanut suojaamatonta seksiä.

Kaikkien lapsien tulisi saada kasvaa onnellisessa ja tasapainoisessa perheessä, jossa ei ryypätä ja riidellä.

Vierailija
2/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä känniläistä valvottamaan yläkoululaista. Älä päästä päivälläkään. Teini häpeää silmät päästään, jos äidin mieslapsi on paikalla, kun hänellä on kavereita käymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä piti mennä lapsi hankkimaan tämän helmen kanssa? Siis oikeasti???

Raskaudesta suunnitellusti kelvottomalle miehelle tietäen, että tämä on surkea tapaus. Miksi?

Vierailija
4/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät tehneesi ison virheen. Noh, teit jättimokan. Miten sen toteaminen asiaan auttaa?

Saanko kysyä, miksi hankkiuduit raskaaksi ilmeisen huonon miehen kanssa?

5/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä päästä känniläistä valvottamaan yläkoululaista. Älä päästä päivälläkään. Teini häpeää silmät päästään, jos äidin mieslapsi on paikalla, kun hänellä on kavereita käymässä.

Mies käy siis ihan töissä eikä yleensä ole mitenkään kännissä. Vapaapäivinä kylläkin saattaa juoda tai mennä kaljalle puistoon kavereiden kans tms ja sit voi mennä pitkäksi. Mutta ei mun lapsi oo häntä ikinä kännissä nähnyt eikä me myöskään olla riidelty lapsen aikana. Eikä siis muutenkaan kun ei hän osaa riidellä. Kun ei vaan puhuta sitten. WhatsAppia oon laittanut että voi mennä omaan himaansa ja jotain muuta valitusta. Mutta ei niihin paljon vastaile muutakun ok tms.

Vierailija
6/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43753 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies käy siis ihan töissä eikä yleensä ole mitenkään kännissä. Vapaapäivinä kylläkin saattaa juoda tai mennä kaljalle puistoon kavereiden kans tms ja sit voi mennä pitkäksi. Mutta ei mun lapsi oo häntä ikinä kännissä nähnyt eikä me myöskään olla riidelty lapsen aikana. Eikä siis muutenkaan kun ei hän osaa riidellä. Kun ei vaan puhuta sitten. WhatsAppia oon laittanut että voi mennä omaan himaansa ja jotain muuta valitusta. Mutta ei niihin paljon vastaile muutakun ok tms.

Eli mies juo muulloin paitsi töissä. Vapaa-aika menee kaljoitellessa. Sinä tieten tahtoen kuitenkin halusit lyhyen suhteen jälkeen tällaisen yksilön kanssa lapsen.

Ihan oikeasti, mitä siis ihmettelet kun olet tieten tahtoen tuossa tilanteessa? Miksi halusit lapsen hänen kanssa ja mitä oikein odotit? Sait juuri sitä mitä tuosta sopi odottaa

7/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäät tehneesi ison virheen. Noh, teit jättimokan. Miten sen toteaminen asiaan auttaa?

En pidä häntä mitenkään huonona miehenä. Rakastan häntä ja hän on hyvä ihminen.

Mua vaan ottaa päähän että baari-ilta kavereiden kanssa menee välillä mun edelle.

Ja hänellä ei ollut ennestään mitään velvoitteita mihinkään suuntaan niin kai on tottunut siihen että menee kaljalle kun huvittaa.

Vierailija
8/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on oikein kasa mokia. Känniääliö, jonka kanssa et ole edes kokeillut asua yhdessä, ja pikaraskaus. 

Isästä ei noilla spekseillä välttämättä ole isäksi, sen varaan ei kannata laskea. Pärjäät kyllä. 

Vierailija
9/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko miehelle lisääntymissuunnitelmastasi?

Vierailija
10/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännäjoonakseen olet sitten päättänyt sekaantua ja hankkiutua vielä raskaaksikin. Onnea valinnasta! Hän oli varmaan aluksin niin hurmaavan itsevarma? Valmistaudu yh-äidin elämään.

Vierailija
11/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei puhu, mies juo kaljaa pitkän kaavan mukaan, seurustelusuhde lyhyt, ei kokemusta yhdessä asumisesta tai miehen vastuunotosta.

Onnistunut miesvalinta, jos tavoitteena on pilata lasten lapsuus.

Vierailija
12/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katohan sinä taas, saat tällä kertaa 3/5

Vierailija
13/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti

Vierailija
14/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, onnea vaan. Sulla on 2 lasta siinä ja kolmas tulossa.

Vierailija
15/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, hullu trollaa ihan tosissaan ja peukuttaa maanisena. :D

0/5

Vierailija
16/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti

Ap:n pitäisi abortoida itsensä palstalta.

Vierailija
17/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43753 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä häntä mitenkään huonona miehenä. Rakastan häntä ja hän on hyvä ihminen.

Mua vaan ottaa päähän että baari-ilta kavereiden kanssa menee välillä mun edelle.

Ja hänellä ei ollut ennestään mitään velvoitteita mihinkään suuntaan niin kai on tottunut siihen että menee kaljalle kun huvittaa.

Hyvän mieheb tunnusmerkkihän on se, että laittaa juomisen perheen edelle.

Sinun pitäisi mennä terapiaan. Olet noin sokea ja teeskentelet yllättynyttä, kun mies on sitä mitä koko ajan on ollut. Miksi pitää mennä lisääntymään tuollaisen kanssa?

18/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43753 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies juo muulloin paitsi töissä. Vapaa-aika menee kaljoitellessa. Sinä tieten tahtoen kuitenkin halusit lyhyen suhteen jälkeen tällaisen yksilön kanssa lapsen.

Ihan oikeasti, mitä siis ihmettelet kun olet tieten tahtoen tuossa tilanteessa? Miksi halusit lapsen hänen kanssa ja mitä oikein odotit? Sait juuri sitä mitä tuosta sopi odottaa

En mä mitään ihmettele kun purin tuntojani ja kysyin ehkä vertaistukea.

Vierailija
19/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, hullu trollaa ihan tosissaan ja peukuttaa maanisena. :D

0/5

Jep 😂 No surullista toisaalta kyllä

Vierailija
20/174 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti. Muuten olet jo kaksi kertaa epäonnistunut äitinä. Lapsiparat. Tai anna adoptioon, koska olet paska äiti.

En ole paska. Olisin todella hyvä jos minulla olisi oikeasti lapsia! En varmasti kasvattaisi heitä psykoiksi!

Ja minulla on iso peräkin!