Siirtäisitkö kesälomaviikon lokakuulle, jos saisit 600 e?
Kommentit (44)
Olen aikanaan pitänyt puolet kesälomasta lokakuussa ilman mitään korvausta.Ja monta vuotta näin.
Siirtäisin. Jäisi kuitenkin vielä 4vko kesälomakaudelle.
Minkä verran teillä on lomaa jos ette voi pitää syksyllä viikon lomaa. Mulla on 6 viikkoa joista pidän kesällä neljä ja syksyllä ja keväällä viikon.
Itse kysymykseen. En luopuisi kesällä viikosta ja vaihtaisi sitä lokakuulle.
Siirtäisin minne vaan ja raha ei haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Paitsi jos siirto esim. syyskuun vikalta viikolta.
Jos puhutaan kesälomaviikosta, niin se on kesäkuussa.
Yhden viikon? Totta hitossa. Pidän yhden lomaviikon joka vuosi muutenkin myöhemmin, viime vuonna juurikin lokakuussa.
Koronavuonnakin nipistettiin kesälomista yksi viikko muulle ajankohdalle, jotta mikäettei jos kerran rahaakin saisi. Lisäksi minulla on tänä vuonna erityinen juttu lokakuussa, johon on nyt vain kaksi lomapäivää varattuna. Viikko olisi ehdottomasti parempi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jotkut alapeukuttavat antaumuksella niitä jotka eivät suostuisi kys. järjestelyyn? Mielipidekysymys, mitä hittoa se teidän persettä kutittaa?
Niitä alapeukutetaan sen takia, koska puhuvat kuukauden matkoista tai koko kesälomasta, kun kyse vain yhdestä lomaviikosta.
Eikös Eloisa tarjoa myös jonkun summan jos siirtää koko kesäloman lokakuulle?
Eikö tuo touhu ole peiton leikkaamista toisesta päästä ja ompelua toiseen päähän?
Tänä vuonna en siirtäisi. Olen todella loman tarpeessa eikä pari viikkoa kesällä riitä työstä palautumiseen. Onneksi on mahdollisuus pitää myös syksyllä muutama lomapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Eloisa tarjoa myös jonkun summan jos siirtää koko kesäloman lokakuulle?
Eikö tuo touhu ole peiton leikkaamista toisesta päästä ja ompelua toiseen päähän?
Tuli mieleen sama. Saavat tuon edun, koska kesäsijaisia on vaikea saada. Mutta tuonhan pitäisi johtaa henkilöstöpulaan lokakuussa?
Rahaa näyttää siis kunnalla olevan, jos tuollaisia ehdotellaan.
Valetta kaikki väite, ettei ole varaa maksaa hoitajille enempää.
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran teillä on lomaa jos ette voi pitää syksyllä viikon lomaa. Mulla on 6 viikkoa joista pidän kesällä neljä ja syksyllä ja keväällä viikon.
Pätkätyöläisillä ei välttämättä ole muuta kuin palkatonta lomaa.
Aiemmassa työpaikassa sai pitää 5vkoa putkeen kesällä. Olisin ilman muuta vaihtanut pari vkoa. Nykyisessä työssä on kolmen viikon kesäloma ja tarvitsen sen, joten ei tulis kauppoja.
Yhden joo. Jos loput saan pitää heinäkuussa.
Todellakin siirtäisin. Lomailen muutenkin aina syksyllä viikon ja jos siitä ylimääräistä maksettaisiin, niin mikä ettei!
Miks ei. Mulla on muutenkin 38 päivän lomat, nytkin 5 viikkoa kesällä. Mulle passaa myös pitää 4 viikkoa kesällä. Sit voisin pitää lokakuussa 1 kesälomaviikon ja siihen perään yks talvilomaviikko.
En todellakaan. Verot pois ja käteen jää muutama satanen. Ei sen arvoista, että menettää vuoden ainoan pitkän loman. Kolme viikkoa ei riitä palautumiseen raskaasta vuodesta.
Ehdottomasti.