Eikö muka tälläistä painon pudotusta huomaa?
En ollut nähnyt kavereitani vuoteen ja tällä ajalla laihdutin 15 kiloa. Lähtöpaino oli 78 kg ja nyt painan 63 kiloa.
Kukaan heistä ei sanonut mitään kun näki minut. Illan edetessä juttelin kyllä kaikkien kanssa niitä näitä. Jossain vaiheessa kysyin muutamalta kaverilta, eivätkö he huomanneet, että olen pudottanut painoa jonkin verran. Vastasivat, että eivät huomanneet.
He eivät myöskään kysyneet mitään aiheeseen liittyvää. Joten jätin tietenkin asian siihen. Olen tosiaan pienentynyt ainakin kaksi vaatekokoa.
Olen vaan niin äärettömän iloinen kun sain painoa vihdoin pudotettua. Olisin vain toivonut, että se huomattaisiin. Tuli tunne, että olen ihan sama pallero edelleen.
Onneksi sitten näin siskoni ystävää pitkästä aikaa ja hän sanoi heti, että wau, näytät ihan hiton hyvältä. Ja onneksi myös siskoni vakuutteli minulle, että todellakin painon pudotukseni huomaa.
Saan kyllä myös miehiltä ihan eri tavalla huomiota kuin ennen. Mutta se jostain syystä vähän ärsyttää.
Tärkeintä tietenkin, että oon itse tyytyväinen. Mutta tiedättekö sen tunteen, vaikka on laihduttanut normaalipainoon, niin näkee itsensä vieläkin pullukkana?
Mulla on ihan littana vatsa ja urheilu on muokannut vartaloa sopivasti. Lisäksi kunto on nyt kohdillaan, jaksan juosta vaikka 10 kilometriä.
Mulle on käynyt joskus just näin, että tuttavalla on ollut joku laihdutusprojekti ja minä en ole vaan tajunnut sitä. En pidä yleensä ihmisiä lihavina tai ajattele "tekisipä tuokin itselleen jotain". Esimerkiksi raskauksista ihmiset ovat palautuneet omaan yksilölliseen tahtiinsa. Jatkuvat laihduttajat elää vähän kuin omassa kuplassaan ja ajattelee, että kun joku lukema on saavutettu niin sitten laiha. Meillä kaikilla on omat vartalon muotomme ja hartioiden leveys ja muu muodokkuus vaikuttaa ulkomuotoon paljon.