Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun monet vanhemmat miehet eivät ymmärrä yksin elämistä

Vierailija
23.05.2023 |

Aika ajoin tulee vastaan yleensä vanhempia miehiä, jotka eivät ymmärrä sitä, että nykyään ollaan sinkkuja ja eletään yksin. Sellaiset 50-70 vuotiaat eivät tunnu oikein ymmärtävän asiaa. Ehkä enemmän tuollaiset 55-70 vuotiaat.
Itse olen aina ollut huono naisten kanssa enkä ole heidän kanssaan juuri päässyt kaupan kassalle moikkaamisastetta pitemmälle. En vain tiedä mistä heidän kanssaan pitäisi jutella.
Minun silmissäni naiset ovat kuin zombit, jotka eivät puhu kenellekään mitään, tai ehkä niille nhl-miljonääreille. Ja tämä koskettaa siis enemmän ikäisiäni tai nuorempia naisia.
Työelämässä sellaiset 20 vuotta vanhemmat kyllä juttelevat, mutta en minä heidän kanssaan mihinkään suhteeseen ole alkamassa.
Nytkin työpaikalla yksi poikkeuksellisen sinnikäs noin 55-60 vuotias mies yrittää puhua lähtemään yöelämään riiustelemaan niin kuin "kaikki normaalit nuoret miehet tekevät".
Itse en käy baareissa juurikaan eikä ne paikat minua kiinnosta. En vain viitsi sanoa tätä kovinkaan suoraan, vedän yleensä vitsiksi tämän takaisinpäin.
M37

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaavasti eivät sitä ymmärrä myöskään nuoret tai nuorehkot naiset. - Lähes idiootti varma tapa on tukahduttaa naisen mahd. jo hetken jo kiinnostukselta ja halukkuus edetä pidemmälle kenties aina parisuhteeseen asti on olla rehellien ja kertoa, että ei ole häntä ennen ollut parisuhteessa, vaikka ikää on jo 40 vuotta tai yli. Täälläkin tapaa säännöllisen epäsäännöllisesti kirjoituksia, joissa kirjoittaja valittelee ja harmittelee sitä, kuinka kaikki ja aivan jokainen hyvä ja parempi mies on jo parisuhteessa.

Vierailija
2/7 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perustelet yksin elämistä naispuolisia moittimalla? Itse olen elänyt koko elämäni vapaaehtoisesti yksin, vaikka minusta vastakkainen sukupuoli on ok. Sanot vaan asiaa ihmetteleville ihmisille, että viihdyt yksin. Tosin eivät tule asiaa tajuamaan, mutta jätä omaan arvoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi perustelet yksin elämistä naispuolisia moittimalla? Itse olen elänyt koko elämäni vapaaehtoisesti yksin, vaikka minusta vastakkainen sukupuoli on ok. Sanot vaan asiaa ihmetteleville ihmisille, että viihdyt yksin. Tosin eivät tule asiaa tajuamaan, mutta jätä omaan arvoonsa.

Näinhän sitä tekee mutta toisaalta jos kertoo viihtyvänsä yksin olosta, niin sekin on monen korvaa varoitusmerkki. Ikäänkuin moni kuuiisi,sen, että olen perässä vedetteävä ressukka, joka möllöttää itsekseen vain kotona kammoksuen ulkomaailmaa ja muiden ihmisten seuraa. 

Itse enn ole eksovertti, enkä introvertti vaan enempi, jotain näiden ääripäiden väliltä.

Vierailija
4/7 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän sitä tekee mutta toisaalta jos kertoo viihtyvänsä yksin olosta, niin sekin on monen korvaa varoitusmerkki. Ikäänkuin moni kuuiisi,sen, että olen perässä vedetteävä ressukka, joka möllöttää itsekseen vain kotona kammoksuen ulkomaailmaa ja muiden ihmisten seuraa. 

Itse enn ole eksovertti, enkä introvertti vaan enempi, jotain näiden ääripäiden väliltä.

Ymmärrän, mitä tarkoitat, mutta tuo "perässä vedettävä ressukka" on vain omassa päässäsi:) Ole ylpeä itsestäsi, koska sinulla voimaa ja rohkeutta elää omanlaista elämää. Heikompi sortuisi paineen alla ja ottaisi jonkun, koska se yleisempää.

Vierailija
5/7 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse vain möllötä. Harrastan vaeltamista, kilpa-ammuntaa, ilmailua, reserviläistoimintaa jne. 

Tietysti nämä on vähän autistisempia harrastuksia kuin normiharrastukset. 

M37

Vierailija
6/7 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nytkin työpaikalla yksi poikkeuksellisen sinnikäs noin 55-60 vuotias mies yrittää puhua lähtemään yöelämään riiustelemaan niin kuin "kaikki normaalit nuoret miehet tekevät"."

Ai te kahdestaan? No päätyisit kuitenkin lähipubiin siipimieheksi kun työkaveri vokottelee Mirja 60-veetä. Jos tarkoituksena taas oli usuttaa sinut yksin viihteelle, niin tilivelvollinen olisit joka maanantai-aamu.

Vierailija
7/7 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt sitten niin vakavaa, jos jotkut eivät ymmärrä elämäntapaasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä