Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäättekö kotiin sellaisina päivinä töistä jos ette ole saanut nukuttua kauhean hyvin?

Vierailija
23.05.2023 |

mite on?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää. Uni on todella tärkeää ihmiselle. Oletteko nuoria jos ei tunnu muka missään?

Missä lukee, ettei tunnu missään? Todellakin tuntuu, mutta töihin on pakko mennä silti.

Ei ole. Valtio elättää sinut jos et kykene elättämään itseäsi.

Kokoomus on eri mieltä.

Vierailija
22/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää. Uni on todella tärkeää ihmiselle. Oletteko nuoria jos ei tunnu muka missään?

Missä lukee, ettei tunnu missään? Todellakin tuntuu, mutta töihin on pakko mennä silti.

Ei ole. Valtio elättää sinut jos et kykene elättämään itseäsi.

Mun on pakko, kun työttömyyskorvaus ei riitä kattamaan omaa elintasoa.

Voit aina laskea elintasoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se väsyttää, jos yöllä ei ole nukkunut. Yhden yön valvominen vielä menee, mutta jos uni on huonoa viikon verran, alkaa aivotoiminta tosissaan tökkiä. En ole kyllä koskaan jäänyt pois töistä pelkän väsymyksen vuoksi. Onneksi yleensä edes jossain vaiheessa saa paremmin nukuttua, esim. viikonloppuisin.

Vierailija
24/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi edes käydä töissä jossei nuku hyvin. Itse nukun joka yö huonosti ja herään päivällä 13. Tulis kuuloonkaan herätä kukonlaulun aikaan. Hyvä että tällä tyylillä selviää läpi päivän.

No kai sä nukut yöllä huonosti jos heräät vasta iltapäivällä. Herää aikaisemmin niin saat nukuttuakin aikaisemmin.

Vierailija
25/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään. Viimeksi eilen jäin. Pomolle toki sanoin että olen kuumeessa :)+

Vierailija
26/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi edes käydä töissä jossei nuku hyvin. Itse nukun joka yö huonosti ja herään päivällä 13. Tulis kuuloonkaan herätä kukonlaulun aikaan. Hyvä että tällä tyylillä selviää läpi päivän.

No kai sä nukut yöllä huonosti jos heräät vasta iltapäivällä. Herää aikaisemmin niin saat nukuttuakin aikaisemmin.

Jos ei halua herätä aikasin ja mennä nukkuu aikasin? Itse en mene koskaan nukkumaan ennen kello. 03.00. töihin meen mutta aikasin työvuoro alkaa klo. 12.00 :)

Vierailija
27/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 42v ja todellakin tuntuu.

Viimeksi olen nukkunut hyvin 8v sitten. Heräilen yöllä 30min-2h välein ja valvon pitkiä aikoja ennen kun nukahdan taas hetkeksi. Aika vähäistä on nukkuminen kun joudun nousemaan joka aamu klo 5-6, siis ihan joka aamu.

Vierailija
28/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku koskaan kovin hyvin, joten en.

Pahimmillaan meno menee siihen, että joka toinen yö en nuku yhtään tyylillä maanantain ja tiistain välinen yö nukkumatta ja sitten tiistaista töiden jälkeen nukkumista keskiviikkoaamuun ja keskiviikon ja torstain välinen yö nukkumatta ja torstaista töiden jälkeen nukkumista perjantaiaamuun.

Tuolloin tosin uni tulee helposti ja nukun heräilemättä silloin, kun nukun, kun taas sitten välillä on unettomuutta tai hereilyä heräilyn perään.

Vierailija
29/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh??

Mä olen nukkunut 39v ajan 2-4h yhtäjaksoista unta per yö, enpä olisi ehtinyt töihin ollenkaan tuolla logiikalla???

Vierailija
30/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko iltatöissä vai elätätkö itsesi perintörahoilla?

Vierailija
31/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus kun on ollut migreeniä koko yön niin etten ole nukkunut silmäystäkään, jään kotiin.

Vierailija
32/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo sellaiseen luksukseen mahdollisuutta ollut.

Vierailija
33/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Olen käynyt töissä liki 8 vuotta 4-6 tunnin yöunilla. Pääsääntöisesti 5h on maximi, mitä nukun viikolla. Su ja ma välinen yö menee monesti 2-3h unilla.

Naama kyllä alkaa valahtamaan maata kohden moisen seurauksena, mutta näillä mennään. Ikää nyt yli 50v.

Vierailija
34/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kotikonttorille. En tosiaan lähde ajamaan 100 kilsaa kun pirteänäkin on vaikea autossa pysyä hereillä. Sama se kai tekeekö työnsä toimistolla vai kotona. Käyn muutenkin työpaikalla mahdollisimman harvoin.

Vierailija
35/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naapuri joka saattaa valvoa 2 yötä peräkkäin kun uni ei vaan tule. On silloin aivan zombi eikä pysty tekemään mitään.

Vierailija
36/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kotiin, mutta en ota sitä sairauspoissaolona. Ilmoitan vaan esimiehelle, että jään nukkumaan, ja tulen töihin, kun olen virkeä.

Minusta ei ole mitään hyötyä, jos huonosti levänneenä menen töihin, päinvastoin voin aiheutaa turhaa työtä ja mahdollisesti jopa turhaa korjaustyötä päälle.

Yleensä nukun vallan mainiosti ja tätä tapahtuu muutaman kerran vuodessa eriasteisella vakavuudella. Usein menen illalla tekemään tunnit, kun olen virkeä ja tulen yöksi kotia.

Hiukan erilaista tämä vaativa asiantuntijatyö softafirmassa, jossa työntekijään luotetaan aidosti. :)

Vierailija
37/37 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kymmeniä kertoja kun olen mennyt töihin täysin unettoman yön jälkeen. Lukuisia kertoja vain muutaman tunnin unilla. Lääkärillä olen käynyt jo vuosia sitten. Silloin vielä sai apua ja nukahtamislääkkeellä pärjäsin monta vuotta. Annosta ei tarvinut nostaa ikinä. Sitten joku päätti että ne on pahasta ja pitäisi pärjätä mielialalääkkeillä. Niistä ei ollut hyötyä mutta haittoja. Nykyään 20 kpl lääkkeitä 100 päivän jaksoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi