Jos kaunis nainen katsoo kadulla kohdatessaan suoraan silmiin ja hymyilee, tarkoittaako se, että en sittenkään ole se kaikkein kammottavin olento
Kommentit (25)
Eläinten kanssa ihmiset on usein rennompia. Ehkä katsoit eläinrakkaan näköisenä hänen koiraansa?
Miksi olisit kammottava olento? Harva ihminen on mitenkään kammottava olento ja jos on, niin kyse on luonteesta/teoista eikä ulkonäöstä.
Nainen saattoi myös huomata huonon itsetuntosi ja hymyillä rohkaisuksi, itse ainakin yritän tsempata kaikkia jotka vaikuttavat jotenkin maassa olevilta tai olemus sellainen itseään häpeävä.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse teen niin, niin se tarkoittaa että olen hyvällä tuulella ja iloinen, ja katseeni on sattumalta osunut sinuun.
Juuri näin 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen, koska saan siitä suurta tyydytystä, kun ajattelen, että tuo luuseri ei saa koskaan naista.
Oih, miten mahtavia suomalaiset naiset ovatkaan 😍
No hei, me ollaan sentään maapallon onnellisinta kansaa, meistä kannattaisi ottaa mallia.
Hän myös vilkuili minua välillä kun kävelin hänen takanaan, harmittaa etten mennyt sanomaan mitään. Esim, että saisinko silittää hänen koiraansa. Viesti 19