Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kaunis nainen katsoo kadulla kohdatessaan suoraan silmiin ja hymyilee, tarkoittaako se, että en sittenkään ole se kaikkein kammottavin olento

Vierailija
23.05.2023 |

naisten silmissä?

t. mies, itsetunto = 0

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös vilkuili minua välillä kun kävelin hänen takanaan, harmittaa etten mennyt sanomaan mitään. Esim, että saisinko silittää hänen koiraansa. Viesti 19

Vierailija
22/25 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten kanssa ihmiset on usein rennompia. Ehkä katsoit eläinrakkaan näköisenä hänen koiraansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisit kammottava olento? Harva ihminen on mitenkään kammottava olento ja jos on, niin kyse on luonteesta/teoista eikä ulkonäöstä. 

Nainen saattoi myös huomata huonon itsetuntosi ja hymyillä rohkaisuksi, itse ainakin yritän tsempata kaikkia jotka vaikuttavat jotenkin maassa olevilta tai olemus sellainen itseään häpeävä. 

Vierailija
24/25 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse teen niin, niin se tarkoittaa että olen hyvällä tuulella ja iloinen, ja katseeni on sattumalta osunut sinuun.

Juuri näin 🙂

Vierailija
25/25 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilen, koska saan siitä suurta tyydytystä, kun ajattelen, että tuo luuseri ei saa koskaan naista.

Oih, miten mahtavia suomalaiset naiset ovatkaan 😍

No hei, me ollaan sentään maapallon onnellisinta kansaa, meistä kannattaisi ottaa mallia.