Jos kaunis nainen katsoo kadulla kohdatessaan suoraan silmiin ja hymyilee, tarkoittaako se, että en sittenkään ole se kaikkein kammottavin olento
Kommentit (25)
Jos itse teen niin, niin se tarkoittaa että olen hyvällä tuulella ja iloinen, ja katseeni on sattumalta osunut sinuun.
Hymyilen, koska saan siitä suurta tyydytystä, kun ajattelen, että tuo luuseri ei saa koskaan naista.
Hymyilen kaikille muille paitsi en itserakkaille pelureille.
Mutta jos ruma nainen tekisi saman, niin yllättäen et olisi toisen ihmisen hyväksyntää etsimässä. Vain kauniin naisen hyväksyntä merkitsee jotain. Mistä sinä tiedät, mitä hymyn takana on? Voihan siellä olla vaikka aikomus selvittää, onko omaisuutta ja jos on, niin viedä se. Ja jos omaisuutta ei ole, hyväksyntä loppuu siihen. Ja jos omaisuus saadaan vietyä, niin hyväksyntä loppuu siihenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ruma nainen tekisi saman, niin yllättäen et olisi toisen ihmisen hyväksyntää etsimässä. Vain kauniin naisen hyväksyntä merkitsee jotain. Mistä sinä tiedät, mitä hymyn takana on? Voihan siellä olla vaikka aikomus selvittää, onko omaisuutta ja jos on, niin viedä se. Ja jos omaisuutta ei ole, hyväksyntä loppuu siihen. Ja jos omaisuus saadaan vietyä, niin hyväksyntä loppuu siihenkin.
Jep, ja yhä hymyilyttää! :D
Ei tarkoita. Nainen hymyili koska ajatteli viime yötä. Hän ei noteerannut sinua lainkaan.
Jos olisit sanonut hänelle moi, saattaisit olla nyt hänen kanssaan seurustelusuhteessa.
Minulle nauretaan päin naamaa, eikä se jää naurun pidättelemiseen kuten AP:lla. Miten se pitäisi tulkita?
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen, koska saan siitä suurta tyydytystä, kun ajattelen, että tuo luuseri ei saa koskaan naista.
Tämä.
Pelkoareaktia. Näytät oksettavalta ja epäilyttävältä, nainen lieventää uhkaa käyttäytymällä itse ystävällisesti ja toivoo, ettet saa kohtausta hänen kohdallaan ja käy päälle.
Minä hymyilisin tuntemattomalle miehelle vain, jos hän vaikuttaisi eksyneeltä lapselta tai näyttäisi suloiselta hobitilta.
Oikeastaan voisi sanoa että joo.
Mutta. Itsetuntoa nostamaan mies hyvä nyt, elämä on paljon parempaa jos sitä löytyy. Kokemukset muovaa elämää ja asennetta ja itsetuntoa ja kaikkea, mutta moneen asiaan voi vaikuttaa myös itse, etenkin aikuisiällä. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Pelkoareaktia. Näytät oksettavalta ja epäilyttävältä, nainen lieventää uhkaa käyttäytymällä itse ystävällisesti ja toivoo, ettet saa kohtausta hänen kohdallaan ja käy päälle.
Pelkoreaktio siis, menivituiksi tuo ensimmäinen sana.
Vierailija kirjoitti:
Oih, miten mahtavia suomalaiset naiset ovatkaan 😍
Outoja kommentteja.
Minä en tiedä olenko kaunis ainakaan silloin kun treenivaatteet päällä kasvot punoittavana kävelin tänään kotiin päin. Näin pitkän kivan näköisen miehen ja ajattelin, että tuollaisen kun saisin. Hänellä oli ihana koirakin.
Hymyilin hänelle ja unelmoin hyvästä miehestä, osittain kohdistin fantasiani häneen.
Olen tällainen taivaanrannan maalailija välillä. :D
Kuten palstalta olemme monesti lukeneet, kauniit naiset eivät vahingossakaan hymyile juuri kellekään miehelle, että miehet eivät kuvittelisi mitään. Voimme siis päätellä, että olit hänen mielestään viehättävän oloinen ja hän toivoi lähestymistäsi.
Eivät uskalla hymyillä kaikille, joten jos sinulle hymyillään niin et ole ainakaan pelottava.