Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (735)
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä, hän on sun ongelmasi nyt.
En ole sanonut noin, mutta olisin voinut sanoa eksäni vaimolle, joka tuli kuvioihin pian eromme jälkeen. Emme ole tavanneet, mutta kerran nainen soitti minulle ja oli vihainen ja hermostunut. Syy jäi epäselväksi. Kuuntelin aikani ja lopulta tiuskaisin hänelle, että se mies on pilannut elämäni. Sen jälkeen hän oli hiljaa japuhelu päättyi pian. Tästä on kulunut aikaa ja sekin pariskunta on eronnut. myös eksän viimeisin liitto päättyi eroon.
Kysäiseisin ehkä vähän ivallinen hymy huulilla, että miltäs ne vuosikymmenet on tuntunut sen viinaan menevän, itsekeskeisen ja muiden tunteita ymmärtämättömän naistennaurattajan kanssa? Jos olisit silloin aikoinaan tiennyt kaiken tämän mitä tiedät nyt, olisitko ikinä manipuloinut hänet alttarille vai etsinyt kuitenkin jonkun muun vähän fiksumman jota ei tarvitse raahata perässä, elättää ja sitten kuitenkin huomata kuinka hän vilkuilee muita naisia. Älä ikinä luota häneen, tietäisitpä vaan.....
Ole varoivainen, äläkä kadota itseäsi. Muista, että sinulla on aina lupa lähteä, jos tunnet olevasi vaarassa.
Sitä sait, mitä et tilannut. Tuppisuun, henkisesti ja myös fyysisesti sisäänpäin kääntyneen ihmisen.
Kiitos kun nyt aikuisena olet kohdellut mun lapsia ihan ok. Sillon aluksi et osannut vissiin.
Älä koskaan usko, mitä kuulet, ennen kuin itse olet täysin varma. Näin ollen voit lopettaa lapsilleni sen minun mustamaalauksen ja "paha biologinen äiti"-kuvituksen. He eivät enää usko kaikkea, mitä sepität, kun ovat sen verran isoja.
Kiitos kiitos kun se sai kodin sun luolta. Ei se olis muuten lähtenyt, enkä minä olis sitä enää yhtään jaksanut. Kukkakimpun antaisin myös.
Olet yhä laastari ja miehesi on jokun mun laastari sinulle.
Vaikka pitkä liitto takana, mut ei se sitä lähtökohta-asetelmaa muuta miksikään. Säälin sinua.