Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
701/705 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät että olen palannut maisemiin ja lähemmäs kuin arvaatkaan. Tietäisitpä vaan kuinka sun nyksä ei saa silmiään irti minusta. Tiedät omasta kokemuksesta ihan varmasti että nuoruudenrakkauta ei koskaan unohda. Kun elämä hidastuu, pitkän liiton tympeä arki on alkanut ajat sitten ja kiinnostus kumppaniin on loppunut, niin se vanha suola alkaa janottaa ja kaipuu nostaa päätään. Muista aina että olit alunperinkin vain laastari ja tiesit sen. Niin olet edelleen. 

Vierailija
702/705 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pyöri varattujen lakanoissa, ei tarvi piilotella makuuhuoneessa. Ja jos teistä olisi jommalla kummalla ollut pätkääkään  selkärankaa olisit saanut aarteesi pitää jo aikaisemmin. Nauti patologisesti pettävästä miehestäsi.

Toivottavasti pysytte yhdessä pitkään niin eksäni pysyy arvoisensa kanssa eikä sotke kunnollisten ihmisten elämää. Ja niin, enpä sinuakaan kaipaa enää elämääni. Ei tarvitse teeskennellä kaveriani enää ikinä. Toivottavasti teillä on pitkä ja huono suhde!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/705 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin,  että pidä hyvin olet saanut parhaan.

Vierailija
704/705 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään asiaa, miksi olisi?

Ex on hyvin vaikea persoona, mutta sen perusteella mitä olen nyksää tavannut, niin saattaa olla hänkin samanlainen (pyörimme samassa harrastuksessa kaikki kolme). Saattavat sopia toisilleen.

Ainakin olen iloinen, ettei löytänyt uutta hänen oikkuihin helposti alistuvaa kumppania, kuten itse olin.

Vierailija
705/705 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä on tuntunut reilut 30 v itsekeskeisen naistennaurattajan kanssa, joka ei ymmärrä muiden tunteita, eikä omien tekemistensä / tekemättä jättämistensä vaikutusta läheisiinsä. Miten on hermo kestänyt miehen kanssa jolle kaikki pitää vääntää rautalangasta, joka ei todellakaan ole mikään järjen jättiläinen. Miten jaksoit hyysää sitä miestä joka mieluummin vetää ne lärvit kuin on vaimon ja lasten tukena, joka turruttaa huonoa omaatuntoaan, suruaan ja kaipuutaan viinalla. Koita ymmärtää ettei hän ole sitä mitä esittää, hän on kanssasi olosuhteiden pakosta koska ei pääse irti, olet hoitanut asiat niin että hän on panttivankisi. Sille et mitään kuitenkaan voi että hän pettää sinua yhä, ihan kun teki sillon 90 luvullakin.

Vierailija
706/705 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit saada rangaistuksesi, hah, hah. Eikö se nii olekin elämässä, että paha saa aina palkkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi