Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Kysyisin, onko exästä tullut hyvä aviomies.
Minä pistin exän kiertoon, koska hän alkoi puhua hassuja asioita (avioliitto, lapset, asuntolaina, pitkä työura). En halua mitään noista. Olen ikuisesti naimaton, ikuisesti lapseton ja vihaan työntekoa. Asunto tulee minulle perinnöksi vanhemmilta. Exä hajotkoon velkoihinsa (asuntolaina) kun kerran halusi ostaa ylihintaisen asunnon Helsingistä.
En alentuisi sanomaan yhtään mitään. Niille katkerille, jotka suunnittelevat jotain avautumista exän nyxälle, että antakaa olla ja jatkakaa omaa elämäänne.
Tekisi mieli kertoa, että se pettää häntä mun kanssa.
Ei pidä puuttua toisten elämään millään tavalla, jos he eivät ole ilmaisseet haluaan. Ja vaikka olisivatkin ilmaisseet, saat vapaasti olla puuttumatta.
Sanoin aikoinani riittävästi. Vapauduin pari viikkoa sitten.
Hyvää jatkoa teille. Ja kaikkea hyvää elämän varrella.
Onnea matkaan. Totuus vapauttaa sitten aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä puuttua toisten elämään millään tavalla, jos he eivät ole ilmaisseet haluaan. Ja vaikka olisivatkin ilmaisseet, saat vapaasti olla puuttumatta.
Tämä on mielikuvitusleikki. Rauhassa vaan.
Väkivaltaisuudesta ei tarvinnut varoittaa, koska oppi sen itse melkein heti. Jos jotain pitäisi sanoa, niin varmaan suosittelisin sitä mitä itse tein, lähteä ensimmäisestä lyönnistä. Mutta nyksä nähtävästi päätti toisin, on vielä elossa, last time I checked.
Kun totuus vähitellen sinulle avautuu, voit saada minulta vertaistukea. Itseni parantaminen on vielä kesken, enkä pysty ketään muuta pystyyn nostamaan, mutta ehkä tieto siitä, että maailmassa on olemassa toinenkin ihminen, joka on kokenut saman helvetin, auttaa.
Että siitä muotoutui some-aikana narsisti. Että minä opetin sen saamaan orga$min. Että se on ollut useamman miehen kanssa yhtä aikaa sängyssä. Että se on pannut varattuja.
Vaikka vihaan sua yli kaiken koska huijasit ja kiristit alttarille minun rakkaani, joka kuului minulle. Me halusimme toisemme, hän ei halunnut sinua, taisit kyllä tietää sen sisimmässäsi. Kiitos kuitenkin että pelastit hänet juoppoporukoihin ajautumiselta, jaksoit raahata sitä alkoholistia perässäsi. Mä en ois ehkä pystyny siihen.
Että rouvan kakkosta kannattaa lämmitellä sormella ennen sinne työntymistä.
Voisitko vaan häipyä tai muuten vaan eliminoitua. Minä ja sun nukyinen miehesi halutaan vielä toisemme takaisin ja saada toteuttaa se mitä nuorempana yhdessä halusimme. Tietäisitpä vaan kuinka miehesi etsii katseillaan minua, kuinka intensiivisesti katsoo yhä minua, kuinka se häkeltyy seurassani. Se, että veit hänet väkisin ei tarkoita sitä etteikö hän edelleen kaipaisi minua, ihan niin kuin kaipasi silloin aikoinaan. Kun joskus on rakastanut toista niinkuin hän rakasti minua, se EI KOSKAAN LOPU, se tunne vaan painetaan taka-alalle ja tunteet jäädytetään kun eletään kiireistä perhearkea, eikä se rakkauden kohde ole saatavilla / näkyvissä. Mutta tunteet palaa aina kun hän on taas näkyvissä. Etkä sinä voi asialle mitään.
Onnea valitsemallasi tiellä. Eikös kaksi avioeroa kerro jo jotain?Olet 20 vuotta nuorempi, mutta hän jo kohta etsii nuorempaa.
Kannattaa tutustua huolella eikä sännätä alkuhuumassa täysin vieraaseen maahan asumaan sellaisen miehen takia jonka kaikkia puolia ei vielä tunne. Pidä huolta mielenterveydestäsi äläkä lainaa hänelle rahaa, parasta on esittää ettei sinulla sitä ole ollenkaan. Muutoin hän kyllä puhuu rahasi itselleen tai saa raivokohtauksen.
Tsemppiä.
Kiitos kun olet auttanut poikaa matikanläksyissä, siitä on ollut iso apu!