Moottoripyöräily on kyl ihanaa
Kerro kuumin pyöräily kokemuksesi!
Voiko olla ihanampaa, kuin kuuma kesäilta, moottoripyörä ja syrjäiset pikkutiet. Intiimiä läheisyyttä, hierontaa ja koskettelua ajon aikana.
Kommentit (13)
Juurikin tällainen kokemus löytyy parin vuoden takaa. Tyttöystävä prätkän kyydissä ja matkalla mökille. Nainen siirtyi selkääni vasten, alkoi hiplata kaluani. Viimein laittoi käden housuuni, ja alkoi runkata minua.
Hieman vaikea keskittyä ajamiseen, kun toinen on kalussa kiinni.
Viimeisillä kilometreillä kiusoitteli vielä avaten minun kypärän hihnankin.
Mökille kun päästiin niin... arvaatte loput....
Vierailija kirjoitti:
Juurikin tällainen kokemus löytyy parin vuoden takaa. Tyttöystävä prätkän kyydissä ja matkalla mökille. Nainen siirtyi selkääni vasten, alkoi hiplata kaluani. Viimein laittoi käden housuuni, ja alkoi runkata minua.
Hieman vaikea keskittyä ajamiseen, kun toinen on kalussa kiinni.Viimeisillä kilometreillä kiusoitteli vielä avaten minun kypärän hihnankin.
Just ja sitten mä heräsin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman vaikea keskittyä ajamiseen, kun toinen on kalussa kiinni.Viimeisillä kilometreillä kiusoitteli vielä avaten minun kypärän hihnankin.
Jokainen joka on oikeasti ajanut mp: llä tietää miltä tuntui kun kypärän hihna on auki... Ei tuu ajamisesta mitään
Vierailija kirjoitti:
Harrikka kyllä vatkaa mimmin pikkarit niin märäksi, että eikun mättäälle panemaan.
Ei harrikan kyydissä puudu kuin perse. Ei todellakaan kastele mun housuja
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi pieneen mieleenkään häiritä ukkoa kun ajaa pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrikka kyllä vatkaa mimmin pikkarit niin märäksi, että eikun mättäälle panemaan.
Ei harrikan kyydissä puudu kuin perse. Ei todellakaan kastele mun housuja
Et oo tainnut ikinä olla Harrikan kyydissä.
Kusen aina pyörän päällä ihana kun kummatkin istuu pissamehuissa satulassa. Intiimiä jos mikä!
Meillä mies ajaa aina reilussa etunojassa ja hyväilen häntä pegging-valjailla koko kuuden tunnun matkan mökille.
Nyt ollu niin älyttömän kylmää et ei paljo houkuttele pyöräilee.
Kyllä se on ihan totta:
Parhaimmat
Panot saan aina
Chopperin päällä
Alasti.
- Suosittelen. Naittimaan KESÄSTÄ samoin tavoin..
Vierailija kirjoitti:
Yllätin pari vuotta sitten panevan moottoriåyöräpariskunnan eräällä ulkoilupaikalla kesäillassa. Sori siitä, varmaan harmitti.
Ei muuten kiinnosta koko moottoripyöräily, mutta pidän siitä kun nainen on pukeutunut asusteeseen, joka peittää kasvoja ja piilottaa henkilöllisyyttä. Moottoripyöräkypärän alushuppu, ainakin jotkut mallit, lienee yksi sellainen.