Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilaan vanhemmat! Onko teille tullut kutsua lukion lakkiaisiin?

Vierailija
23.05.2023 |

Wilmassa oli kutsu vain ylioppilaalle itselleen. Ei mitään tietoa montako vierasta saa tulla per yo.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, äitini lempiaihe. Se että hän ei pääse harrastusten ja koulujen juhliin. Joka vuosi sama meuhkaaminen.

Tilat on rajalliset, juhlatkin on jo porrastettu ja silti edes ne vanhemmat ei välttämättä mahdu.

Naurettaivin ehdotus toistaiseksi on se, että minä (äiti) jäisin pois, jotta hän voi mennä.

Minä antaisin äitini mennä välillä, jos tahtoisi. Onhan se mukava nähdä lapsenlapsen esityksiä ym.

Mutta toki jokainen tavallaan.

Vierailija
22/29 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden lisäksi esiintyjät, juhlapuhujat, kuoro jne jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhujat on yleensä ylioppilaiden joukosta +rehtori. Meidän lukiossa kuorossa oli n. 15 eivätkä edes istuneet yleisössä. Muita esityksiä ei ollut.

Vierailija
24/29 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä oli äitini, 2 siskoa ja minä ja ex mies ja hänen 3 lasta Vanha kirkko Hki.

Vierailija
25/29 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä puhui rehtori plus yksi koulun alumnien edustaja plus yksi ylioppilas. Kuoroa ei ollut, muutama soittaja kyllä.

Mitään esiintyjiä ei siellä ollut. Lakitustilaisuuteen oli erikseen maininta, että vain vanhemmat ja sisarukset.

Ja minäkin olen nyt sen 12 vuotta per lapsi saanut selittää sukulaisille, että Helsingissä tilat on ahtaita, eikä sinne mahdu muita. Harrastuksista vain K-pop-tanssikoulun juhlat oli niin isossa tilassa, että vierasmäärää ei ollut rajattu kahteen per tanssija. Anoppini on joka vuosi soitellut jonnekin kiukkupuheluja aiheesta...

Vierailija
26/29 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä oli äitini, 2 siskoa ja minä ja ex mies ja hänen 3 lasta Vanha kirkko Hki.

En usko.

Vierailija
27/29 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun on näitä äitipuolia, isäpuolia, sisaruspuolia, bonussisaruksia yms. niin ketkä kuuluu "perheeseen"?

Vierailija
28/29 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, äitini lempiaihe. Se että hän ei pääse harrastusten ja koulujen juhliin. Joka vuosi sama meuhkaaminen.

Tilat on rajalliset, juhlatkin on jo porrastettu ja silti edes ne vanhemmat ei välttämättä mahdu.

Naurettaivin ehdotus toistaiseksi on se, että minä (äiti) jäisin pois, jotta hän voi mennä.

Minä antaisin äitini mennä välillä, jos tahtoisi. Onhan se mukava nähdä lapsenlapsen esityksiä ym.

Mutta toki jokainen tavallaan.

Hän on kuule saanut juosta omien lastensa juhlissa niin paljon kuin sielu sietää. Tai olisi saanut, mutta kun ei kiinnostanut.

Vierailija
29/29 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kun on näitä äitipuolia, isäpuolia, sisaruspuolia, bonussisaruksia yms. niin ketkä kuuluu "perheeseen"?

Vanhemmat ja sisarukset. Välillä ei edes ne sisarukset mahdu. Ei siis mitään puolikkaita eikä bonuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan