Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gang bang kiinnostaa

Vierailija
23.05.2023 |

Olen asiaa miettinyt nyt jo jonkin aikaa. Mitä olisi syytä huomioida järjestelyissä? Kenellä olisi omakohtaista kokemusta? Haaveenani 30 - 50 miestä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla.

N55

Vierailija
2/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aika haastavaa saada miehet kasaan. Mutta voisin olla yksi kun ilmoitat paikan ja ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi peräjälkeen valtava määrä miehiä, mutta en uskalla kun HPV:n riski kumista huolimatta... toista se olis jos olisi nuori nainen, jolle kouluikäisenä annettu rokote.

Vierailija
4/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla aika haastavaa saada miehet kasaan. Mutta voisin olla yksi kun ilmoitat paikan ja ajan.

Ei varmasti ole vaikeaa.

Vierailija
5/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllypuron ruokajonon viereen laitat oman panopöydän ja otat kaluja sisään.

Vierailija
6/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet Kirkkonummen klubille, kun on "seksi" bileet. Itse sain 15 naintia reilussa tunnissa, kun olin sidottuna pano keinuun ja vieressä oli kyltti että saa naida. En tiedä montako erillistä miestä oli, kun silmäni oli peitetty ja mieheni luultavimmin nai minua useamman kuin yhden kerran. Sitä ei muuten helposti tunnista omaa miestään pelkän panotuntemuksen perusteella.

Vierailija
7/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet Kirkkonummen klubille, kun on "seksi" bileet. Itse sain 15 naintia reilussa tunnissa, kun olin sidottuna pano keinuun ja vieressä oli kyltti että saa naida. En tiedä montako erillistä miestä oli, kun silmäni oli peitetty ja mieheni luultavimmin nai minua useamman kuin yhden kerran. Sitä ei muuten helposti tunnista omaa miestään pelkän panotuntemuksen perusteella.

Eikö taudit pelota?

Vierailija
8/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi, mutta kortsukaan ei estä hpv:n tai genitaaliherpeksen tarttumista. Jos kaikilta seksitaudeilta olisi 100 % suojassa niin sitten lähtisin heti toteuttamaan.

Vierailija
9/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kortsupakko. Ja siitä pidetään kiinni.

Vierailija
10/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh la laa, tahtoo kans 🤩🤩

N36

Vierailija
11/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kortsupakko. Ja siitä pidetään kiinni.

Tottakai on. Se vaan ei estä tauteja tarttumasta kuin osittain.

Vierailija
12/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita nyt ensin parilla kolmella ja lisää pikku hiljaa niin opit miten hoituu

Vierailija
13/38 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen toimii vain tuttujen kanssa ja sopivia on vain pari miestä. N34

Vierailija
14/38 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooh la laa, tahtoo kans 🤩🤩

N36

Oma tuntemukseni oli kyllä tuon jälkeen että kerta kokeilu riitti, sillä te naiset kyllä tiedätte miltä tuntuu, kun olette juuri saaneet orgasmin ja teitä kuitenkin vain naidaan ja naidaan lisää ettekä voi sitä mitenkään estää. Uusi nousu alkaa kyllä, mutta seuraavan orkun jälkeen vastaava tuntuu hetken vieläkin "pahemmalta" jne. Lisäksi kun olen kova pitämään ääntä orgasmien aikaan, niin hävetti sekin että häiritsen muita

......mutta nyt olen kyllä taas alkanut kaipaamaan uusintaa, voisin kyllä seuraavaksi, kokeilla jotain muuta asentoa, jotta voisi saada vähän monipuolisemmin. Sellainen "doggy style" telineeseen kiinnitys kiinnostaisi kokeilla. Siinä on kaikki aukot muiden käytettävissä ja samaan aikaan voi joku olla edessä ja toinen takana.

Vinkki: Kannattaa miettiä haluaako jonkun ajan, minkä aikana sinua saa naida niin paljon kuin halukkaita ehtii, vai otatko mieluummin esim. kymmenen naintia ja se saa tapahtua missä ajassa vain.

Ps. Ehkäysyvälineiden käyttö on tuolla pakollista ja jos pienintäkään epäkohtaa havaitaan niin ikuinen porttikielto napsahtaa. Ilm. ei ole koskaan havaittu.

t: 6.

Vierailija
15/38 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä Kirkkonummen klubilla gang bang vain Gang-bang-iltoina vai myös Eroottisissa illoissa?

Vierailija
16/38 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1Piet 2:4 ei Jumala säästänyt enkeleitä, jotka

syntiä tekivät, vaan syöksi heidät ...

Vierailija
17/38 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1Piet 2:4 ei Jumala säästänyt enkeleitä, jotka

syntiä tekivät, vaan syöksi heidät ...

Kannattaa olla aika hiljaa aikuisten ihmisten vapaaehtoisesta hauskanpidosta niin kaua kun "paremmissa piireissä" tapahtuu tällaista:

https://www.satakunnankansa.fi/maailma/art-2000009608151.html

Eikä valitettavasti ole mitenkään ainutlaatuinen uutinen.

Vierailija
18/38 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisille samanlaisia paikkoja kuin miehille Padel hallit, jossa surutta imetään saunassa toisten kulleja. Voisin tulla miesten saunaan Padel hallilla, mutta ei sitä homostelua pitkään jaksaisi katsoa :D

Vierailija
19/38 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta

1Piet 4:17

Siis todella ikävä juttu tuo katolisten pappien

touhu. On huono juttu myös tuo katolisen

kirkon papiston avioitumattomuus vaatimus.

Tottahan sinne sitten homot menee ja kelpaa.

Parempi olis,että papit olisivat aviossa. Niinhän

Raamattu sanoo 1Tim 3:2 seurakunnan kaitsija

olkoon yhden vaimon mies

Vierailija
20/38 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

....jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on

niiden loppu, jotka eivät ole J. lan evankeliumille kuuliaiset.

(siis tuo loppuosa jakeesta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi