Mies nälvii ja haukkuu
Mieheni veli ja tämän vaimo kävi kylässä. Jossain vaiheessa keskusteltiin ravintoloista ja tokaisin miehelleni että sinnehän sinun olisi pitänyt minut viedä hääpäivänä josta mies tulistui ja alkoi inttämään että miksi miehen tehtävä on järjestää vaimolle hääpäivänä ohjelmaa jne. Tilanne oli kiusallinen ja häkellyimme kaikki. Tähän perään mies tokaisi että sitäpaitsi sullahan on käynyt parempi tuuri kun mulla. Miehen veljen vaimo oli ihan suu auki ja itsekin pahoitin mieleni. Kun olimme kahdestaan kerroin miehelle että hän oli tosi halveksiva minua kohtaan ja että tuollainen kommentti on epäkunnioittava ja ilkeä johon hän kylmästi totesi että sehän oli vaan huumoria ja etten voi tuollaisesta suuttua ja että olen liian herkkä jne.
Mielestäni miehen käytös oli tosi loukkaavaa ja epäkunnioittavaa. En ole mielestäni loukkaantunut tyhjästä. Mies usein nälvii mua kun on vieraita, ja aina selittää etten kestä mitään ja että se on vaan huumoria. Mielestäni puolisoita ei arvostella eikä haukuta muiden läsnäollessa. Olen syvästi loukkaantunut.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ota seuraavalla kierroksella aikuinen mies eikä mitään amisjonnea.
Rakas amisjonne, lue aloitus ennen kun vaahtopallot pöksyissä alat länkyttämään tuubaasi..."tokaisin miehelleni että sinnehän sinun olisi pitänyt minut viedä hääpäivänä" Mies vain vastasi aiemmin sanottuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas amisjonne, lue aloitus ennen kun vaahtopallot pöksyissä alat länkyttämään tuubaasi..."tokaisin miehelleni että sinnehän sinun olisi pitänyt minut viedä hääpäivänä" Mies vain vastasi aiemmin sanottuun.
Ken leikkiin lähtee, leikin kestäköön.
Vierailija kirjoitti:
Yhdet suikkarit ja miehesi on taas normaali rento ihminen.
Jonne, typeryytesi ja aivan paska huumorintajusi takaavat, että sulla ei koskaan tule olemaan oikeaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitit sen nälvimisen. :D Ja miehen kysymys oli ihan aiheellinen.
Jonne, älysi ja huumorintajusi ovat alimmassa kvartaalissa. Elät ja kuolet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, että kasvotusten kohdatessa jotakuinkin kuka tahansa pystyisi jyräämään sut itkuiseen kuntoon parilla sanalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonne, älysi ja huumorintajusi ovat alimmassa kvartaalissa. Elät ja kuolet yksin.
Sanoo hän joka on hippasen kehityksestä jäljessä. Jonnet ovat jo vuosia työntäneet lastenrattaita jossain lähiössä, kun sinä edelleen notkut palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, että kasvotusten kohdatessa jotakuinkin kuka tahansa pystyisi jyräämään sut itkuiseen kuntoon parilla sanalla?
Yritätkö nyt jotenkin loukata?
Ap olisi voinut muotoilla ehkä ravintolaan viemisen niin, että ensivuonna hääpäivänä voisit ilahduttaa minua viemällä tuonne tai vastaavaan ravintolaan . Nyt miehelle saattoi jäädä kuva, että olisi pitänyt ymmärtää jotakin pyytämättä, ja nyt olla nolona kun ei osannut lukea ajatuksia .