Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat rintaliivit

Vierailija
22.05.2023 |

Kertokaas rakkaat kommentoijat, mistä ostatte/löydätte parhaat rintaliivit? Itse löytänyt Kappahlilta hyviä, mutta onko muita kauppoja mistä käytte ostamassa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tänään ollut jo tarpeeksi kattava aloitus! Ei ainakaan liiviliikkeistä..

Vierailija
2/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PrimaDonna, ei ole sen parempia liivejä. Muutaman kerran olen aikuisiällä harhautunut kokeilemaan muita merkkejä, mutta aina palannut takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle vinkiksi se, että riippuu koosta, liivimallista sekä budjetista, mistä ne parhaat löytää.

Itse tarvitsen aika ison kuppikoon, joten olen jos vuosikausia ostanut liivini ulkomaalaisista verkkokauppoista. Saan edullisemmin ja parempia. Toki nyt brexit ja korona ovat nostaneet hintoja ja vaikeuttaneet valintaa.

Vierailija
5/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen povekas, joten Primadonna, istuu minulle kuin hansikas. Kokoni on E80. Primadonnalla on myös todella kauniita malleja, ovat toki hinnakkaita, mutta kestävät todella pitkään käyttökelpoisina. Pesen itse koneessa käsinpesuohjelmalla, eivät mene miksikään. 

Vierailija
6/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen povekas, joten Primadonna, istuu minulle kuin hansikas. Kokoni on E80. Primadonnalla on myös todella kauniita malleja, ovat toki hinnakkaita, mutta kestävät todella pitkään käyttökelpoisina. Pesen itse koneessa käsinpesuohjelmalla, eivät mene miksikään. 

Rintasi ovat rukkaset?

Vierailija
7/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät urheiluliivit on aina hakusessa, harvoinpa löytyy tosi istuvia ja napakoita. Pidän niistäkin mitkä pienentää rintaa. Vähän sattuman kauppaa mistä mitäkin löytyy.

Vierailija
8/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changen kun löysin, niin muut lensi roskiin.

Vierailija
9/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilurintsikat, en halua korostaa silareitani

Vierailija
10/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama jos kysyisi että mitkä on parhaat kengät. Kaikkien rinnat on erilaiset, se mikä on mun päällä paras (Elomin Matilda-liivi) ei välttämättä istu toiselle ollenkaan.

Vierailija
11/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettilöytö Triumphin Amourette WHP on kestosuosikki. Häilyttää hyvin hieman erikokoisten rintojen rajat pitsireunalla.

Vierailija
12/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Changen kun löysin, niin muut lensi roskiin.

Muuten hyvä, mutta pini kuppikoko. Mulla on normaalisti 75d, mutta tällä merkillä 75f tuntuu pieneltä.

Vierailija
13/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät urheiluliivit on aina hakusessa, harvoinpa löytyy tosi istuvia ja napakoita. Pidän niistäkin mitkä pienentää rintaa. Vähän sattuman kauppaa mistä mitäkin löytyy.

Parhaat merkit (jos on isompi kuppi) ovat Freya, Panache ja Shock Absorber.

Vierailija
14/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä rintsikoita.

t.Tissi-Liisa, 105G

Vierailija
15/20 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumph tri-action liivi. Varmaan jonkun sortin urheiluliivi, mutta käytän arkena, kun on niin mukavat ja sopivasti tukevat. Saa cittarista noin 30 eurolla.

Vierailija
16/20 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintasi ovat rukkaset?

Kun rintaliivitkin istuvat kuin hansikas.

Vierailija
17/20 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama jos kysyisi että mitkä on parhaat kengät. Kaikkien rinnat on erilaiset, se mikä on mun päällä paras (Elomin Matilda-liivi) ei välttämättä istu toiselle ollenkaan.

Eivät kaikkien rinnat ole erilaiset. Rintoja on lukusia erilaisia mutta on aivan 100% varmaa, että kaikkien rinnat eivät ole erilaisia hölmöä edes ruokkia tuollaista kuvitelmaa.

Vierailija
18/20 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 65E, enkä pidä itseäni povekkaana vaan sopusuhtaisena.

Vierailija
19/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primadonna

Vierailija
20/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole vielä löytynyt sellaisia, joissa ei toinen olkain valuisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän