Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukun huonosti

Vierailija
22.05.2023 |

Nukun huonosti. 1-2 kertaa kuukaudessa valvon nelisen päivää, ennätyksenä viisi päivää. Koskaan en nuku 2-4 tuntia enempää. Mitkään lääkehoidot tai unihygienia-vinkit eivät ole auttaneet. Onko täällä muita samanlaisia?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hullu valvontayhteiskunta!

Asuin poissa Suomesta yli 15 vuotta ja minulla aina-unettomalla oli hyvä lääkitys. Muutin takaisin Suomeen ja pyysin uusimaan reseptit. Nuori lekuri sanoi, että taidatpa olla riippuvainen. Mitä sitten, jos olinkin? Olen niin vanha, että tuskin haitannee - paitsi  tätä lekuria! Huumeseulaan komensi ja sitten pitäisi soittaa päihdepolille (!).

Järkytyksen järkytys! Että minä vanha ihminen olisin siis jokin narkki?!

Vierailija
22/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto4

Vierailija
24/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selviätte valvomisen aiheuttamasta huonovointisuudesta ja toivottomuudesta?

Vierailija
25/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto5

Vierailija
26/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unettomuutta n.20 vuotta ollut ja kaikki mahdolliset lääkkeet kokeiltu. Sairaslomalla nytkin kun ei pysty töihin. Todella vaikeaa ja masentavaa. Tällä hetkellä pienet annokset iltaisin Ketipinoria, opamoxia ,zopinoxia. Näillä saan edes vähän unta. Ilman lääkkeitä en nukkuisi yhtään.

Millaisia mt-ongelmia sinulla ja muilla unettomilla on takana?

Vierailija
27/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli lehdessä juttu, että naisten uniongelmat voivat liittyä vaihdevuosiin joiden olemassa oloa ei ole vain tajunnut.

Vierailija
28/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unettomuutta n.20 vuotta ollut ja kaikki mahdolliset lääkkeet kokeiltu. Sairaslomalla nytkin kun ei pysty töihin. Todella vaikeaa ja masentavaa. Tällä hetkellä pienet annokset iltaisin Ketipinoria, opamoxia ,zopinoxia. Näillä saan edes vähän unta. Ilman lääkkeitä en nukkuisi yhtään.

Paniikkihäiriö ja pakko-oireinen häiriö.

Eri

Vierailija
29/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto6

Vierailija
30/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paniikkihäiriö ja pakko-oireinen häiriö.

Eri

sama

Vierailija
31/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yleistynyt ahdistuneisuushäiriö

Vierailija
32/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleeko unettomuuteen?

Vierailija
33/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Ovulaatiota ja kuukautisia ennen. Ilmeisesti hormonitasot heilahtavat tuolloin. Olen 37v ja joskus mietin ovatko nämä jo jotain esivaihdevuosia. Muitakin oireita on.

Täällä myös unettomuus on tullut pms-oireeksi, aivan kamalaa! Ikää 43 v. Mitäköhän apua lääkäristä saisi? Muihin pms-oireisiin (fyysisiin) ehdoteltu vain kierukkaa tai minipillereitä, mutta sivuvaikutusten takia ovat jääneet vain kokeiluun.

Vierailija
34/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto7

Vierailija
35/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto8

Vierailija
36/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Ovulaatiota ja kuukautisia ennen. Ilmeisesti hormonitasot heilahtavat tuolloin. Olen 37v ja joskus mietin ovatko nämä jo jotain esivaihdevuosia. Muitakin oireita on.

Täällä myös unettomuus on tullut pms-oireeksi, aivan kamalaa! Ikää 43 v. Mitäköhän apua lääkäristä saisi? Muihin pms-oireisiin (fyysisiin) ehdoteltu vain kierukkaa tai minipillereitä, mutta sivuvaikutusten takia ovat jääneet vain kokeiluun.

Ikää 48 v. Ehdotettu estrogeenilisää.

Eri

Vierailija
37/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta haluaisin nukkua, mutta niin vain pyöritän samoja keloja päässäni vielä 3 tai neljän päivän päästäkin. Viimeisenä iltana ennen nukahtamista itken hysteerisesti.

Vierailija
38/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto9

Vierailija
39/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko löytäneet jotain hyvää unettomien nettisivuja?

Vierailija
40/64 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko löytäneet jotain hyvää unettomien nettisivuja?

*hyviä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme