Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko WhatsApp-mököttäjiä?

Vierailija
22.05.2023 |

Kerro kokemuksesi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, jotka loukkaantuvat jostakin triviaalista syystä ja kieltäytyvät katsomasta viestejä.

Vierailija
2/6 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä sitä käyttänyt. Näyttää olevan heti alkuvalikossa tuossa uudessa puhelimessa. Pitäisi opetella käyttämään sitä mutta ei huvita. Menee vain hermot kun yrittää opetella. Pysyy tuo puhelin ehjänäkin kun en yritä opetella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole vielä sitä käyttänyt. Näyttää olevan heti alkuvalikossa tuossa uudessa puhelimessa. Pitäisi opetella käyttämään sitä mutta ei huvita. Menee vain hermot kun yrittää opetella. Pysyy tuo puhelin ehjänäkin kun en yritä opetella.

Kannattaa yrittää pysyä pysyä kärryillä näissä asioissa ettei käy niin kuin äidilleni. Ei halunnut opetella aikoinaan mitään tietokoneen käyttöön liittyvää, ei kuulemma tarvitse missään eikä edes yrittänyt. Laskunmaksun hoiti isäni siitä asti kun puhelimitse ei enää voinut maksaa laskuja. Isän kuoleman jälkeen äitini kaikki raha-asiat hoitaa lapset, hän ei itse pysty kun ei asiaa aikoinaan opetellut.

Vierailija
4/6 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa yrittää pysyä pysyä kärryillä näissä asioissa ettei käy niin kuin äidilleni. Ei halunnut opetella aikoinaan mitään tietokoneen käyttöön liittyvää, ei kuulemma tarvitse missään eikä edes yrittänyt. Laskunmaksun hoiti isäni siitä asti kun puhelimitse ei enää voinut maksaa laskuja. Isän kuoleman jälkeen äitini kaikki raha-asiat hoitaa lapset, hän ei itse pysty kun ei asiaa aikoinaan opetellut.

Laskut saan maksettua läppärillä. Tainut ikä tehdä mulle temput kun tuntuu etten nykyään tajua mitään. Uuden opettelu vie hermot sekunneissa. Monesti tuntuu että pitäisi joko alkaa sekakäyttäjäksi tai vetää ranteet auki. Tympii olla yli viiskymppinen reliikki joko on ihan pihalla nykyajasta.

Vierailija
5/6 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kai tavallaan olen sellainen. En kuuntele pitkiä ääniviestejä. Lyhyet informatiiviset tyyliin olen vähän myöhässä, juuri tulossa puiston kohdalla ovat täysin ok eikä niissä mitään. Mutta yksi kaveri laittaa toistuvasti pitkiä, 5-15 min pitkiä ääniviestejä joissa kertoo jotain asiaa. Kirjoitettuna menisi kolmeen lauseeseen, mutta puhuessa jaarittelee ja jaarittelee. En kuuntele, ja olen tämän hänelle kertonut. Silti niitä vaan tulee, vaikka ei niihin ryhmäkeskustelussa kukaan muukaan mitenkään enää reagoi.

Vierailija
6/6 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja näen jo esikatselussa mitä joku bööna kirjoittaa. Tarkoituksella luen ne vasta seuraavana päivänä tai yöllä.