Onko muita naisia, joilla äitiys ei ole vähentänyt seksihaluja?
Meillä kaksi lasta ja seksiä on aina alettu harrastaa, kun vauvat on ollut 2 kk. Seksiä on noin 5 kertaa viikossa. Ei kait oikeasti naisilta katoa seksihalut äitiyden myötä? Omituista.
Kommentit (16)
ennen kuin uskalsimme kokeilla yhdyntää. imetyksen vuoksi limakalvot olivat kuitenkin niin ohuita eikä mistään luikasteista ollut hyötyä, joten käytänössä harrastimme seksiä muilla tavoin ilman yhdyntää reilun vuoden! sitten imetyksen loputtua ja menkkojen palattua seksielämämme on taas todella vilkasta, ei ainakaan kyllästytä!
ei tuntunut niin pitkältä ajalta(olen siis se vaimo tässä, mies vähän eri mieltä...)koska emme tienneet että tulisi näin pitkä tauko. puhuimme aisasta ja yritimme aina jonkun ajan päästä uudestaan yhdyntää, että josko vähentynyt imetys olisi auttanut ym, mutta sattui aivan liikaa niin homma loppui lyhyeen.
mutta nyt siis seksielämämme yhtä vilkasta kun tavatessamme vuosikausia sitten!
eli vinkiksi miehille, puhukaa asiasta ja odottakaa, älkää ainakaan mitään maksullisia naisia ajatelko, niinkuin joku jossain ketjussa pohti!!!!
t:seksikäs & seksistä pitävä vaimo ja äiti
useammankaan lapsen myötä. itse olen ihmetellyt että taidan tosiaan vähemmistöön kuulua kun täysimetyskään ei tunnu haluja tappavan.
Minulla tuo vaihe kesti myös koko imetysajan. Kipu jotain niin mieletöntä, ettei siihen auttanut mikään. Samalla sitä tunsi itsensä seksittömäksi ja ällöttäväksi. Imetyksen lopettaminen muutti tilanteen täydellisesti.
nainen
valitettavasti se ei aina ole mahdollista..
lapsen jälkeen, eka kerta synnytyksen jälkeen oli 2 viikon päästä ja sitä ennen himotti koko ajan. Nykyään kun 2,5 vuotias nukahtaa joko päikkäreille tai illalla se on yksi katse mieheen ja vaatteet pois...ihan mieletön tunne.
Toisen lapsen jälkeen seksi parempaa kuin koskaan elämässäni. En olisi ikinä uskonut!!!
koska seksia haluaisin jatkuvasti mutta mies ei soustu
äitiydenkin myötä (vauva 1 v.) omat halut jyllää ja on aina jyllänneet mutta mies on laiskanpuoleinen. Kärsin kovasti tilanteesta. Usein syytetään että naiset " pihtaa" mutta kyllä näköjään miehetkin osaa pihdata. Rakastan miestäni, ja yritän useinkin seksialoitteita mutta tulen torjutuksi monta kertaa. Hän ei " jaksa" . Sitten kun innostuu, on hyvä rakastaja ja nautimme molemmat. En usko että hän pettää mua tms. Haluaisin seksiä vain yksinkertaisesti USEAMMIN. Tällä hetkellä vain noin kerran kuussa ja se ei riitä mulle!!! Mitä voin tehdä???
Kaksi lasta on eikä kummmankaan jälkeen ole halut lähteneet, nyt toisen jälkeen haluttaa ehkä vielä enemmän kuin ennen(vauva 4 kk)!!!
Haluaisin seksiä vain yksinkertaisesti USEAMMIN. Tällä hetkellä vain noin kerran kuussa ja se ei riitä mulle!!! Mitä voin tehdä???
Uskomatonta lukea, että jollain on näin päin.
Olemme vaimoni kanssa olleet yhdessä noin viisi vuotta. Meillä on kaksi lasta. Olen ehkä poikkeuksellinen, sillä töideni lisäksi osallistun lasten hoitoon, osallistun kotitöihin, pidän vaimoa hyvänä hieron hartioita ja olemme lähekkäin hellyyttäkin siis riittää.
Seksiä vaan en saa niin usein kuin haluaisin.
On sanoinkuvaamattoman turhauttavaa mennä nukkumaan rakastamansa ihmisen viereen katsellen tämän kaunista vartaloa tietäen jo valmiiksi, että kaikki mitä tulen saamaan on pikainen hyvän yön suukko.
Ekan vuoden en huomannut siis mitään eroa. Nyt lapsi puolitoista, ja kyllä huomaa ;/ Ei jaksa innostua kun on aina niin väsynyt.
Äitiys näyttää kuivattavan aika monet naiset. Meillä frekvenssi on ollut noin neljän kuukauden välein siitä lähtien kun ensimmäinen lapsi ilmoitti tulostaan.
Tämä ei mielestäni ole paljon, ja jos suoraan sanon, en aio sietää tilannetta enää kauan.
seksiä harrastettiin kun vauva oli 2 viikkoa vanha. Sitä pidempää taukoa ei ole ollut missään vaiheessa.
N30
ja seksi parempaa kuin suhteen alussa (eli silloin voi jo puhua kiimasta)
iän ja lasten myötä jo ennestäänkin vilkas seksielämä senkun villiintyy :)
Tunnen itseni koko ajan ennemmän ja enemmän Naiseksi, ja opin nauttimaan koko ajan paremmin.
Älkää siis suotta miehet jättäkö lapsia tekemättä siinä pelossa, että se on seksielämän loppu. Voi käydä myös täysin päinvastoin!
Mukava kuulla että näinkin voi asioiden laita olla. Toivotan sydämelliset onnittelut teille, miehillenne ja suhteellenne!
Toivottavasti edustan marginaalia äitiyden nirhattua seksin suhteestani.
Omassa parisuhteessani vaimo ehdottaa seksiä nykyisin lähes ainoastaan lisääntymistarkoituksissa, joka on lähinnä tragikoomista. En ihan vielä kykene nauramaan asialle, toivottavasti lähiaikona. (M32)