IS: Myy, 24, myy seksiä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009578141.html
"Opiskelija Myyn mielestä seksityö on mukava vaihtoehto esimerkiksi pikaruokalan kassalla puurtamiselle.
Itse työhän on hirveän mukavaa.
Pienikokoiselta Myyltä pyydetään paljon ikään liittyviä leikkejä. Hän sanoo, että insestifantasiat ovat eräänlainen trendi. Miehet, jotka ovat iältään Myyn oman isän ikäisiä, ovat erityisesti niitä, jotka tällaisten perään kyselevät."
Kommentit (1656)
Kyllä minä 48v vuotiaana miehenä ostan seksiä eräältä nuorelta naiselta. Se kiihottaa kun kuvittelen hänen olevan minun tyttäreni.
Kyllä tämänkin kanssa voi tulla mieleen, onko juuri itseä ennen ollut asialla iso musta jämäkkä.
Kiihottava tällainen kaunis, pieni ja nuoren näköinen. Ostaisin tai vuokraisin himokkaan kiihottuneena :))
Myyn kuvan kanssa ma sänkyyn hiivin ja uneen itkin aatosten siivin
mä itseni uneen itkin ja uneen onanoin!
Onkohan hänellä mitään etuja kanta-asiakkaille? Hänellehän on itselle etua siitä, että on vakiintunut asiakunta. Lisäksi jo ennestään tutun henkilön mieltymykset ovat tiedossa. Ei tarvitse niitä joka kerta selvitellä. Joka viides tai kymmenes kerta maksutta?
Joko nää on vitsillä kirjoitettu tai sitten porukka on pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika karu valinta pelata itsensä ulos rakkaudesta ja parisuhteesta. Hyviä kumppaneita tuskin on jonossa tulevaisuudessa. Myy ja kumppanit pilaavat elämänsä.
Jaa meinaat, että miehet ei tykkää seksistä pitävästä naisesta, joka osaa kaikki temput? Kyllä mulle ainakin kelpaisi 20 vuoden lähetyssaarnaajan jälkeen.
Tästä valittavia miehiä on paikat pollollaan- saanko kysyä,miksi pysytte parisuhteessa tuollaisen naisen kanssa? Jotta teillä on oma pikku-vaimo kotona, juhannussuunnitelmat valmiina, anopin paras kaveri ja jouluhäärääjä talossa ????
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämänkin kanssa voi tulla mieleen, onko juuri itseä ennen ollut asialla iso musta jämäkkä.
Itse en pienuus kompleksista kärsi, mutta ne tauti määrät tälläisillä jogger harrastelijoilla on valtaisat.
Muutenkin samalla tasolla tälläiset näiden miesten fetissien kanssa, toinen sekaantuu eläimiin, toinen haaveilee insestistä.
Nykymaailmaa tietty.
Ymmärrän täysin miksi kukaan ei pariudu enää, vaikka en usko, että tälläinen median tuoma kuva pitää paikkaansa, mutta epäluottamus on jo iskostettu sukupuolten väliin. Tämähän on sitä amerikan tekemää vaikuttamista, otetaan pieni totuuden siemen ja kasvatetaan siitä sitten ihana yleistyskukkanen.
Toivottavasti kumppania etsivät löytävät sellaiset jonka itse haluavat ja hyväksyvät, sitä toivon kaikille.
Onhan täällä vielä normaalejakin ihmisiä, se on hauska pitää mielessä.
Kun lähtee asioitaan Helsingin keskustaan hoitelemaan ja jää vaikka pari tuntia vapaata ennen seuraava etappia, täytysi välialka saada käytettyä hyväksi. Keskustassa on paljon vapaita liiketiloja. Jonkun ikkunassa voisi lukea OPEN - Vapaita aikoja, siis niin kuin monessa parturissa. Tarkkoittaa, että voisi päästä paineista heti eroon tällaisella paineentasausasemalla.
Vierailija kirjoitti:
mustat ja jämäkät saa ilmaiseksi palstamme valailta
Vierailija kirjoitti:
Ihana seksikäs kaunotar, eikä moraalinsa puolesta millään tavalla poikkea nykynaisesta, vaikka naiset kivittävätkin.
Naiset ovat vain kateellisia (varsinkin tällä palstalla) hänelle, kun on kaunis ja haluttu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomien toimittajat mainostavat taas sivutöitään. Milloin Jukka tai Eero myy palveluitaan?
Ei lyö leiville heillä. Pena korkeintaan tulisi rassaamaan hanuria ja vielä tinkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana seksikäs kaunotar, eikä moraalinsa puolesta millään tavalla poikkea nykynaisesta, vaikka naiset kivittävätkin.
Naiset ovat vain kateellisia (varsinkin tällä palstalla) hänelle, kun on kaunis ja haluttu nainen.
Itse olen mies, ja tuo ei ole mitenkään erikoinen. Jos pelkästään laihuus on mittari niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies, ja tuo ei ole mitenkään erikoinen. Jos pelkästään laihuus on mittari niin sitten.
Sellaiset fantasiat sieltä palsta mammalta tällä kertaa :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisten miesten haukkumisketjuksi sitten tämäkin. Paljon ikuisia koulukiusaajia palstalaisissa, kai.
Palstalle tyypillinen miesviha tahtoo nousta esille ketjussa kuin ketjussa.
Kannattaako olla tuollainen paskaläjä sitten?
Heti miesten vihaaja tuli esille.😁
Minä en ainakaan ole miesten vihaaja. Rakastan ja ihailen miehiä. Vihaan vain sellaisia miehiä, jotka käyvät huo rissa.
Onko huo rissa käymisen pääperiaate sek si josta maksetaan?
Ilmaista sek siä ei olekaan!!!
Kyllä, se, että maksaa naiselle seksistä on väärin. Ilmaista seksiä on tietenkin olemassa. Se perustuu molemminpuoliseen haluamiseen.
No ei ole, aina sitä edeltää maksutapahtuma, drinkki tms
Kotioloissa lirkuttelu tms
Maksutapahtuma? Lirkuttelu? Lol 🤭
Sinulla ei taida olla minkäänlaista kokemusta tasapuolisesta ja rakkaudellisesti suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mustat ja jämäkät saa ilmaiseksi palstamme valailta
Kyllä. Kun naisille noi värit tuntuvan olevan niin tärkeitä. Wolttikuskuski herättää primitiiviset halut 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset fantasiat sieltä palsta mammalta tällä kertaa :-D[/quote
Olen kyllä ehta mies urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän käy kohta niin, että tavallisetkin naiset tuolta baareista, jotka lähtevät miehen mukaan, tajuavatkin ottaa maksun, miksi sitä nyt ilmaiseksi antaisi, kun ei tuo Myykään anna. Nythän moni mies saa ihan ilmaiseksi naisilta baari-illan jälkeen.
Eli bye bye ilmaiset yhden illan jutut!
Tätä tapahtuu jo ja on tapahtunut pitkään. Samoin Tinderissä ihan tavallisen oloiset naiset, äidit, pyytävät sponssia. En näe tässä sinällänsä mitään valtavaa ongelmaa.
No en minä naisena saa heteroseksistä tarpeeksi nautintoa antaakseni nykypäivänä ilmaiseksi jollekin kassientyhjentäjälle! Jonkinlainen korvaus siitä on aina saatava.
Sitten sinussa on varmaan jotain vikaa jos et saa nautintoa. Minä nautin, enkä ikipäivänä suostuisi ottamaan seksistä rahaa vastaan. Loukkaantuisin jos joku tarjoaisi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisten miesten haukkumisketjuksi sitten tämäkin. Paljon ikuisia koulukiusaajia palstalaisissa, kai.
Palstalle tyypillinen miesviha tahtoo nousta esille ketjussa kuin ketjussa.
Kannattaako olla tuollainen paskaläjä sitten?
Heti miesten vihaaja tuli esille.😁
Minä en ainakaan ole miesten vihaaja. Rakastan ja ihailen miehiä. Vihaan vain sellaisia miehiä, jotka käyvät huo rissa.
Onko huo rissa käymisen pääperiaate sek si josta maksetaan?
Ilmaista sek siä ei olekaan!!!
Kyllä, se, että maksaa naiselle seksistä on väärin. Ilmaista seksiä on tietenkin olemassa. Se perustuu molemminpuoliseen haluamiseen.
No ei ole, aina sitä edeltää maksutapahtuma, drinkki tms
Kotioloissa lirkuttelu tms
Tämmöiset ketjut on kyllä hyviä muistuttamaan millaisia miehet ovat ja miksi ei kannata tuhlata heihin aikaa. Pitävät hellyyttä, välittämistä ja romantiikkaa vastenmielisenä ja jonain jota tehdään vain seksin toivossa. "Kotioloissa lirkuttelu" hahaha.