Masked singer suomi kausi 5
Kun se tulee tähän voitte laittaa
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2440)
"SALMIAKKITILANNE sen sijaan on toistaiseksi hyvä. Hintsa arvioi, että perusleiriin hän toi salmiakkia noin neljä kiloa. Sen riittämisessä on ongelmana, ettei Hintsa ole ainoa syöjä.
”Valitettavasti myös Don tykkää salmiakista ja syö sitä varmaan enemmän kuin minä.”
Ankka on ollut ensimmäisen jakson ensimmäisistä sävelistä lähtein niin päivänselvästi Lotta Hintsa, että ihmettelen, miten hahmo on vieläkin mukana.
Pikkusen on maajussin ääntä muutettu, nyt kuulostaakin naisen ääneltä kun aiemmin kuulosti mieheltä
Maajussi hämmentää. Joka kerta eri ääni!
Maajussilla on kyllä todella laaja ääniala ja hyvä lauluääni.
Kelatkaa että Benjamin tuli "julkkikseksi" esiteini- ja teinityttöjen ihastuksen kohteena instaheruttajana 🤣🤣🤣 aika kauaksi on menty!
Kuka on valtakunnan ykköshengailija?
Vierailija wrote:
Kelatkaa että Benjamin tuli "julkkikseksi" esiteini- ja teinityttöjen ihastuksen kohteena instaheruttajana 🤣🤣🤣 aika kauaksi on menty!
Kauaksi? Eikös tuo vieläkin ole pikkutyttöjen idoli ja instaheruttaja? Ainakaan itse en häntä muusta tiedä.
Jenni Kokander= maajussi. Täysin sama ruumiinrakenne ja vihjeet täsmää
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kauaksi? Eikös tuo vieläkin ole pikkutyttöjen idoli ja instaheruttaja? Ainakaan itse en häntä muusta tiedä.
Taitaa kohdeyleisö nykyään olla hieman eri, sukupuolesta alkaen.
Kiuas on ihana. Mutta kuka hän on?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itse asiassa ei ole. Keikolla yleisöstä 90% on teinityttöjä. Vai meinasitko, että Benkku on ruvennut vetämään keikkaa eläkeläismiehille? :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ai kun tulee kaapista niin tytöt ei enää ihaile, vaan fanit muuttuu pojiksi? :D Aika yksioikoinen ajatusmalli sinulla.
Vierailija wrote:
Jenni Kokander= maajussi. Täysin sama ruumiinrakenne ja vihjeet täsmää
Nimenomaan tuo olemus ja liikkuminen täsmäävät.
Annika Saarikko on Maajussi, esim viljan kasvaessa ei erotu tmv vihje: viljanvaalea tukka. Vartalokin on Saarikon enemmän kuin esim. Kokanderin. t. Maalaistyttö kaupungissa
Maajussi on Jenni Pääskysaari.
Toiminut siivoojana, jonka jälkeen puhe alkoi radiossa. Naimisissa Henkka Hyppösen kanssa, josta tulee hengailija.
Seuraavana Jenni Kokander.