Masked singer suomi kausi 5
Kun se tulee tähän voitte laittaa
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2440)
Veronica Verhon Poks-podcast, jakso 27. Sieltä löytyy tarina Sinisen unen taustalle
Mä just eilen mietin, että eikös nää jaksot ole kuvattu jo aiemmin? Silloinen yleisö siis tietää, keitä maskin alla on jo ennen ohjelman alkua TV ssä? Milloin nää on kuvattu?
Vierailija wrote:
Mä just eilen mietin, että eikös nää jaksot ole kuvattu jo aiemmin? Silloinen yleisö siis tietää, keitä maskin alla on jo ennen ohjelman alkua TV ssä? Milloin nää on kuvattu?
Toukokuussa ja on leikattu niin että näyttää siltä kuin yleisö näkisi maskin poiston, mutta ei ole paikalla siinä vaiheessa. Yllättyneet ilmeet liitetty leikkaajan pöydällä. Yleisöllä ei ole tietoa paljastuksista.
mitenkäs noi vihjeet täsnää häneen..?
Maajussi on takuulla joku mies imitaattori, ellei sitten ole näyttelijä tai dubbaaja
A
H
K
L
M
P
R
S
T
V
Discokissa on Aliisa Syrjä, kuunelkaa hänen laulua
Uskon että tässä on Maajussi, kirjoita tämä alla oleva googleen
Christoffer Strandberg kertoo ison omakotitalonsa remontista
Kyllähän sen bulldogin Ismoksi tunnisti jo mahasta ja viimeistään äänestä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toukokuussa ja on leikattu niin että näyttää siltä kuin yleisö näkisi maskin poiston, mutta ei ole paikalla siinä vaiheessa. Yllättyneet ilmeet liitetty leikkaajan pöydällä. Yleisöllä ei ole tietoa paljastuksista.
Ahaa no sitten! :D
Hei minä tiedän kuka on maajussi ja bulldog
Maajussi on Heikki Hela no miksi maajussi vihjaa herra heinämäkeen no tuo naisen ääni on Kaisa Helan ja bulldog on Janne Kataja on nolona koska kookas kaveri ja iso onko tuo bulldog Arttu arkki
Käyttäjä on tämän tekijä Juhani onni Oskari Laakkonen
Vierailija wrote:
Kuka on Maajussi?
No vaikka tarzan
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Maajussilla on (muhkuraisia) täytteitä housuissa tosi paljon. Voi olla ihan hoikka henkilö.
Voiko maajussi olla Jaakko Saariluoma.
Myötistä koomikolle josta aika on ajanut ohi jo kymmenen vuotta sitten, sano nyt vielä että katsot putousta epäironisesti?
Vierailija wrote:
En kyllä ymmärrä miksi Sirpa Selänne oli pyydetty ohjelmaan, sehän itse ei ole mikään 'julkkis' jos joku Selänne oli ohjelmaan pakko ottaa niin olisivat sitten ottaneet Teemun.
Huutista kun ylensit Paul Kariyan pojan isäpuolen julkkikseksi :D
Vierailija wrote:
Mikä oli yhteys Sirpa Selänteen ja Janne Katajan välillä? Eikös edellisessä jaksossa Bambi viitannut Katajaan?
Tämä!! Kertokaa! :D
Ismo Laitela on fiktiivinen hahmo, mutta Ismon näyttelijä on Esko Kovero, joka todennäköisesti on Buldoggi.