Masked singer suomi kausi 5
Kun se tulee tähän voitte laittaa
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2440)
Orava ihan selkeästi Eini, tiesin jo ekan jakson jälkeen. Ihmettelen miksi eivät tienneet....
Jaakko Parkkalin tiesin heti R kirjaimesta ja pituudesta. Veronica Verho mustekala ja Niko Saarinen on chihu.
Kissa on joku urheilija, fitness tai voimistelija tai voisko se tankotanssija Oona. Vihjeitä en nyt muista, katsotaan, mitä tuleman pitää. Toisaalta kiemurtelee kuin Marita Taavitsainen.
Ihana Eini. Olisi saanut voittaa tämän kauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten hybriditvn sinisellä painikkeella saa äänestää?
Oisko joku mielipidekysely? Jos siinä on arvontakin mukana. Mutta hahmojen putomamiseen et voi mitenkään vaikuttaa vaikka painaisit kaikkia nappeja. Pudotukset kun on kuvattu jo aikoja sitten ja voittava hahmokin on jo tiedossa muuten paitsi julkisuudessa,
Tässä on esimerkki asiallisesta vastauksesta btw.
kakara.
Kaikki ei tuijota näitä ohjelmia. Itse katson ekaa kautta.
Mutta eihän tänne tietenkin saa kommentoida kuin tosi fanit. Etenkin kaltaiseksi 13 vuotiaat.
Tuossa on esimerkki epäasiallisesta vastauksesta btw.
Veikkaajat typeriä, hetihän sen kuuli että orava on ammattilaulaja.
Muistan kun joku veikkasi jo mainosvideon perusteella Oravaa Einiksi 🐿
Tämän illan jaksossa ei kyllä ollut mitään kovin hyviä laulajia. Taaperon kostyymi on creepy, mutta itse asiassa on ainakin Suomen Masked Singerissä ihan uusi lähestymistapa, että joku hahmo vetää ilmeisesti vain tollasia dängätidäng-biisejä, joissa ei oikeastaan sanota mitään ainakaan meidän tunnistamalla kielellä. Nöpö voisi oikeastaan olla kuka vaan noista veikatuista poikuleista, pituudetkin näköjään heillä kaikilla on samaa luokkaa, 173-175 cm. Niko on mun vahvin veikkaus.
Hitsinpitsit, kun discokissa alkoi jo kuulostaa ihan Marinilta. Ei se tähän ohjelmaan lähde, ei.
Minusta tuo bambi kuulostaa ihan pilvi hämäläiseltä
Se karmee taapero varmaan voittaa kun yleisö täynnä lapsia niin nehän äänestää kaikki muut pois ja taapero jää.
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan jaksossa ei kyllä ollut mitään kovin hyviä laulajia. Taaperon kostyymi on creepy, mutta itse asiassa on ainakin Suomen Masked Singerissä ihan uusi lähestymistapa, että joku hahmo vetää ilmeisesti vain tollasia dängätidäng-biisejä, joissa ei oikeastaan sanota mitään ainakaan meidän tunnistamalla kielellä. Nöpö voisi oikeastaan olla kuka vaan noista veikatuista poikuleista, pituudetkin näköjään heillä kaikilla on samaa luokkaa, 173-175 cm. Niko on mun vahvin veikkaus.
Taaperon on pakko olla Pilvi Hämäläinen. Hänellä on niin tunnistettava ääni, että yrittää hämätä noilla dängdönd-biiseillä
Tuo taaperohan voisi kyllä olla Hissu Hietalahti 🤣
Lisäisin tähän vielä että myös kaudella 2008–2009 hän pelasi Pantterit/WB:ssä. Sehän se on :)
Inka Henelius on harrastanut muun muassa koripalloa ja ratsastusta. Hänen kasvattajaseuransa koripallossa on Catz. Kaudella 2008–2009 hän pelasi Pantterit/WB:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo bambi kuulostaa ihan pilvi hämäläiseltä
Paitsi että Pilvi osaa laulaa, Bambi ei
Se taapero on ihan varmasti paula noronen
Miten noi tuomarit voi olla noin TYHMIÄ ettei Einiä tunnistanut äänestä?!! Mä tunnistin heti ekasta kerrasta. Paula Noronen on taapero, Veronika Verho kissa
Eikun verho siis mustekala on eikä kissa niinkuin tuossa aiemmin virheellisesti kirjotin.
Miksi laulut on tällä kaudella vain suomeksi ? Haluan enkuksi laulamista