Masked singer suomi kausi 5
Kun se tulee tähän voitte laittaa
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2440)
Maajussi vois olla Jarkko Ahola. Paksut ässät.
Kylpyankka on Mariska. Nenäsoundi ja terävät ässät.
Vierailija kirjoitti:
"Harva varmaan tietää että mun ensimmäinen virallinen koulutus oli “Fashion stylist” London College of Fashionista." -- Lotta Hintsa
Hyvin oli ääntä muutettu, mutta tuo vahvistaa, että Lotta on ankka. Viime viikolla oli äänenkin perusteella täysin selvä asia. Nyt vähän ääni pääsi hämäämään.
Parkkali eli CO2 voisi pudota tänään. Liian selkeä ja tunnistettava ääni ja erityisesti r.
Siim liivik on tää robottityyppi. Sambannu tanssii tähtien kanssa ja pelannut IFK ja blues
Mietiiän kirjoitti:
CO2 = Siim Liivik
Ei ole vaan Siimin kaveri Parkkalin Jaakko.
Vierailija kirjoitti:
Mietiiän kirjoitti:
CO2 = Siim Liivik
Parkkali on jokerifani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietiiän kirjoitti:
CO2 = Siim Liivik
Parkkali on jokerifani
Mitä sitten? Vihjeethän eivät ole yksi yhteen, vaan niistä osa on hämäystä tai peruja tyyliin alakouluajoilta. Jakella on niiin tunnistettava r-vika, että hänestä ei vain voi erehtyä.
Niin käskirjoitettu ohjelma, sovittu missä järjestyksessä hahmot paljastetaan. Katsojia pidetään tyhminä.
Co2 on Käärijä! Euroviisuesityksessä oli sambatanssijat ja hän on pelannut jääkiekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Harva varmaan tietää että mun ensimmäinen virallinen koulutus oli “Fashion stylist” London College of Fashionista." -- Lotta Hintsa
Hyvin oli ääntä muutettu, mutta tuo vahvistaa, että Lotta on ankka. Viime viikolla oli äänenkin perusteella täysin selvä asia. Nyt vähän ääni pääsi hämäämään.
Mut eikö Lotta oo ollut jo jollain kaudella?
Vierailija kirjoitti:
Niin käskirjoitettu ohjelma, sovittu missä järjestyksessä hahmot paljastetaan. Katsojia pidetään tyhminä.
Viime viikon pudotus ei minusta vaikuttanut sovitulta. Ei kuitenkaan ollut mitenkään helposti arvattava, toisin kuin Parkkali ja Hintsa eli CO2 ja Kylpyankka.
Vierailija kirjoitti:
Co2 on Käärijä! Euroviisuesityksessä oli sambatanssijat ja hän on pelannut jääkiekkoa.
Ja ollut maha paljaana myös.
Vierailija kirjoitti:
Pulkkinen eli Jari Salmi
Ei taida olla kovin pitkä? Muististaanpa mikä on Olen pituus? 184cm. Katsokaa kaikkien kohdalla hartialinjaa. Toki sitäkin voi korottaa, mutta ei laskea.
Nythän CO2 sanoi ihan normaalisti ärrän