Masked singer suomi kausi 5
Kun se tulee tähän voitte laittaa
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2440)
Maajussi ei ole oikeasti lihava ja se näkyy kun yläkroppaa on näkyvillä ja käsivarret. Käsivarret ei täsmää muuhun kroppaan. Joten lihavuuspuku vääristää vartalon muodon. Kuka voi olla? Viimeksi aika huikea laulu. Onko laulamisen ammattilainen? Oopperalaulaja ?
Sillä oli kuva vihjeenä jenspa joka meinaa et se on tullut tuomariksi sen paikalle. Kaikkien aikojen vedätys että entinen tuomari laulaa. Lisäksi kropan malli sopisi
Kylpevä ankka toivottavasti putoaa. On varmaan Lotta vaikka toivon yllätystä.
Maajussin vihje Jenspa ei välttämättä liity siihen että Jenspa on tullut minun paikalleni, Jenspa vihje voi tarkoittaa että jokin seikka yhdistää minua ja Jenspaa eli ollut esim. radio juontajina.
Mitä nämä kylpyankka arvaukset nyt oikein on?
Oisko noloa, jos Kylpyankka olisi joku, jolla on ankkahuulet muutenkin.
Osaako Hanna Pakarinen muuttaa ääntään?
Maajussi on ärsyttävä. Ihan selvästi huijattiin ekassa jaksossa ja joku mies lauloi
Nyt kuulosti jo ihan Hannalta itseltään paikoin
Selvä Hanna Pakarinen. Voitti 60% äänillä aikanaan idolsin
Hanna Pakarinen vetää hyvin roolinsa maajussina! Vihjeet, äänenkäyttö ja liikkeet
Kiuas on Lauri Mikkola
Kolibri on Bess
Maajussi on Hanna Pakarinen
Nämä duetot ovat aivan turhia ja typeriä. Mieluummin kuuntelisi ja katselisi hahmoja yksin. Hanna Pakarinen kuului selvästi Maajussin äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Selvä Hanna Pakarinen. Voitti 60% äänillä aikanaan idolsin
Ja pelannu pokeriakin pöydissä
Vierailija kirjoitti:
Kiuas on Lauri Mikkola
Kolibri on Bess
Maajussi on Hanna Pakarinen
Kuka on Lauri Mikkola?
Maajussilla hyvät muuvit. :D Nyt kuuli äänestä, että on Hanna Pakarinen.
Onko mitään perusteluita?
Maajussin vihjeet sopii Hanna Pakariseen, joten ennemmin Maajussi on Hanna Pakarinen, kuin Jenni Kokander. Vaikka edelleenkin mua mietityttää se alkupään ääni, koska se ei ollut Hanna Pakarisen ääni.