Masked singer suomi kausi 5
Kun se tulee tähän voitte laittaa
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2440)
Tai voisiko maajussin esittäjä vaihtua?
Maajussi on Jenni Kokander. Sen näkee kaulan ja leuan sivuprofiilista, jota maski ei yllä peittämään.
Vierailija kirjoitti:
Kiuas lausuu englantia erittäin huonosti. Kai nyt Ville Valo tai Jarkko Ahola lausuisi huomattavasti paremmin? Ja esittäisikö Ville oman kappaleensa?
Esitti Morten Harketkin Briteissä omansa.
Maajussi ei ole Kokander. Pelkkä ulkomuoto ei tee Maajussista Kokanderia. Eikä vihjeet edes tue Kokanderia.
Onko Kokander muka sellainen ihminen, joka on siivonnut rekkamiesten taukotiloja...
Onko Kokander muka pinnaillut koulujen tunneilta...
Onko Kokander sellainen ihminen, joka laulaa laulun, jossa on JUMALAUTA...
Onko Kokander muka landella asuva tai syntyjään landelainen... (Kokander on Hki)
Kokander on kertonut et on hulluna kirjoihin, onko Maajussi sanonut kertaakaan et tykkää kirjoista...
Pystyykö Kokander laulamaan ja ääntään muuttamaan... Ei löydy yhtään laulua...
Maajussi ei ole Kokander
Lisäksi löytyy tämä haastattelu, jossa Jenni Kokander sanoo totuuden itsestään.
Suosittu Putous-näyttelijä kieltäytyi UIT-roolista: Mulla on kaks vasenta jalkaa perseessä väärinpäin kiinni, enkä osaa laulaa
Vierailija kirjoitti:
Kiuas lausuu englantia erittäin huonosti. Kai nyt Ville Valo tai Jarkko Ahola lausuisi huomattavasti paremmin? Ja esittäisikö Ville oman kappaleensa?
He voivat lausua tarkoituksella huonosti hämäyksen vuoksi.
Oliko Paula Norosen loppukommentit leikattu kesken? Hän kertoi, että oli pyydetty mukaan ohjelmaan ja hän oli vastannut että ei osaa laulaa ja.. kommentti loppui kuin seinään. Vaikutti jotenkin harmistuneelta, olikohan lipsahtanut jotain tuotannolle epäsopivaa?
Minkäs pituinen tuo Bess on..tosin ei näy onko korkkarit jalassa tuolla Kolibrilla
Ile on 183cm. ja tuo laulajan silmät taitaa olla vähän Ilen olkapään kohdilla..Jenni Vartiaista mietin jossain vaiheessa kun se 172cm pitkä mutta ei taida olla Jenni tais tulla vasta juurikin Suomeen tosin ei se kaikkea kerro..
Vierailija kirjoitti:
Kuulosti eilen kyllä mieheltä joka yrittää esittää naista. Onnistuisikohan tuollainen naiselta?
Jos on nainen, jonka luonnollinen ääniala on vähän matalampi, eikä siis ole mikään lyyrinen sopraano tai vastaava, tuolta se hyvinkin voi kuulostaa. Luulen, että huimasti todennäköisemmin naislaulaja kuin mies tuohon pystyy.
Ei siis luultavasti naisen tarvitse mitenkään yrittää esittää miestä joka esittää naista, vaan kuulija kuulee sen niin, jos haluaa uskoa, että mies se oli.
Kiukaan " romanivibra" kuuluu selvästi. Amadeus niminen laulaja kertoo käyvänsä saunassa lähes joka päivä. Hanna Pakarinen maajussina on kertonut niin suoraan sen mitä julkisuudessa, että ole edes vihjeistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Maajussi on Jenni Kokander. Sen näkee kaulan ja leuan sivuprofiilista, jota maski ei yllä peittämään.
Oletko ottanut huomioon, että kaulan ja leuan sivuprofiili on nimenomaan yritetty saada maskin avulla Jenni Kokanderin näköiseksi? Ja tiimi on todennäköisesti huomannut hämäysmahdollisuuden, eli tehdä näennäisesti täysin eri näköisestä laulajasta kehonkielen ja mun sellaisen avulla mahdollisimman Jenni Kokanderin oloinen.
Tämä on tarkoituksellinen hämäys, mutta Jenni Kokanderilla ei taida kuitenkaan millään olla aivan näin hyviä salattuja laulunlahjoja, mitä viimeisimmissä jaksoissa olemme saaneet kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Paula Norosen loppukommentit leikattu kesken? Hän kertoi, että oli pyydetty mukaan ohjelmaan ja hän oli vastannut että ei osaa laulaa ja.. kommentti loppui kuin seinään. Vaikutti jotenkin harmistuneelta, olikohan lipsahtanut jotain tuotannolle epäsopivaa?
Kommentti jatkui kyllä loppuun asti. Noronen oli sanonut, ettei osaa laulaa, jolloin häneltä oli kysytty, onko hän katsonut ohjelmaa ollenkaan.
Eikö Maajussi sanonut ekassa videossa et käsityö ja neulominen...
Laulaja Hanna Pakarinen täytti 17.4. vuosia ja mittariin kilahti 42 vuotta. Hän päivitti Instagramiin synttärikuulumisensa.
Hanna julkaisi kuvasarjan ja kertoi sen yhteydessä, miten merkkipäivää vietettiin. Ilmeisesti synttärit vietettiin rennoissa merkeissä, nimittäin päivään kuuluu kääretortun nauttimista, neulontaa ja partsijädejä. Päivä päättyi hammaspyykille vessaan lapsen kanssa.
Entä maajussin seinän maalaus / remontti
Hanna Pakarinen
"Asun vanhassa talossa, ja remontin ja parin seinän repimisen jälkeen jäi muutama täysipuinen kaapinovi ylimääräiseksi. Maalasin sellaisen valkoiseksi ja laitoin takorautajalat. Se on nyt ihana ja persoonallinen tv-taso."
Jos Maajussi paljastuu Hanna Pakariseksi, niin ne alkupään äänet vaatii kyllä selityksen. En itse todellakaan usko siihen, että Hanna saisi itsestään Jari Salmelta kuulostavan äänen.
Mutta saas nähä kuka lopulta paljastuu Maajussiksi.
Vihjeet kyllä sopii Hanna Pakariseen, mutta alkupään esitysten äänet ei todellakaan ole Hannan ääntä.
Vaikka tiedän kyllä, että Hanna osaa käyttää ääntä ja tiedän, että on ääninäytellyt, mutta silti nuo Maajussin alkupään esitykset ei ole Hannan ääntä.
Eipä ole nuo loppupään esityksetkään Jari Salmen ääntä, joten tuolla logiikalla hahmo on yhtä vähän Hanna kuin Pulkkinen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole nuo loppupään esityksetkään Jari Salmen ääntä, joten tuolla logiikalla hahmo on yhtä vähän Hanna kuin Pulkkinen.
En väittänytkään, että Maajussi olisi Jari Salmi. Kunhan vain mainitsin etten usko, että Hanna Pakarinen saisi itsestään Jari Salmelta kuulostavaa ääntä.
Itse olen epäilen, että Maajussi on joku taitava imitaattori ja vihjeet kokonaan tai osittain hämäystä.
Vierailija kirjoitti:
--
En väittänytkään, että Maajussi olisi Jari Salmi. Kunhan vain mainitsin etten usko, että Hanna Pakarinen saisi itsestään Jari Salmelta kuulostavaa ääntä.
Itse olen epäilen, että Maajussi on joku taitava imitaattori ja vihjeet kokonaan tai osittain hämäystä.
Mutta saas sitten nähdä, kun Maajussi paljastuu, että onko kyseessä joku imitaattori vaiko ei.
(toimiikohan nyt lainaus, kun äsken ei toiminut)
Maajussi vois olla Antti Holma
Siis oikeastiko täällä väki meinaa, että maajussi olisi joku muu kuin Pulkkinen eli Jari Salmi?