Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myy myy seksiä ja paljastaa mitä isänsä ikäiset miehet haluavat

Vierailija
21.05.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009578141.html Myy myy ammatikseen miehille seksiä. Rohkea nainen kun uskaltaa esiintyä omalla naamallaan ja hälventää sitä tunkkaista stigmaa, joka alaan yhä liittyy.

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku jauhaa täällä jostain seksuaaliterveydestä. Voin kertoa ihan omasta kokemuksesta, että ennen kuin exäni kärähti maksullisista niin seksiä meillä oli lähes päivittäin. Aina sai kun halusi ja olin vielä alle 30v., nuori, hoikka ja kiinteä. Että kyllä se on kuule ihan vaan vaihtelunhalu, mikä miehet tuohon ajaa. Turha syyttää niitä puolisoja. Joku käy huorissa, vaikka puoliso ois maailmanluokan missi ja toteuttais sängyssä kaikki miehen pyytämät temput. Kyse on siitä, että miehen pitää saada kokea eri naista kuin sitä omaa. Katsokaa miehet ihan itse peiliin.

No katso(kaas) nyt ihan itse sinne peiliin?!? Näin se vaan usein on ja useat maksullisten asiakkaat onkin juuri hyvin menestyviä ihmisiä, eikä suinkaan mitään ressukoita, jotka "ei muuten saa". Ja tosiaan monelle naiselle erittäin hyvä oppitunti, että he eivät vaan riitä. Ovat ihan hyviä, nättejä jne mutta lisää on enemmän ja paremmin. Turha syyttää niitä vieraissa kävijöitä, koska monet heistä ovat juuri niitä, joista naiset käyvät raivoisaa taistelua. Miksi ihmeessä meidän pitäisi tyytyä yhteen tai kahteen, kun voi syödä ja pitää kakun? :D

Ei siihen mitenkään "aja" tai ajauduta, näin sen pitääkin mennä. Joki laskee mereen. <3

Ja minun puolestani saavat paneskella vaikka jokikistä vastaantulijaa jos se on molemmille ok, mutta jos parisuhteeseen hakeutuu olisi reilua sopia säännöt yhdessä ja sitten pitää niistä myös kiinni.

Vierailija
122/143 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on tullut selväksi, että mammat vastustaa myös omatahtoista seksityötä. Miten tämä sitten voitaisiin realistisesti estää? Pitäisikö seksin myyminen kriminalisoida? Vai pitäisikö jokaiselle työttömälle naiselle valtion antaa 4000€/kk, jotta voisivat mukavasti loikoilla kotona seksityön sijaan?

Kuka tässä on kieltämisestä puhunut? Säälin noita nuoria naisia ja yhtä lailla asiakkaita. Kumpikaan osapuoli ei käy ihan täysillä. Mutta olkoon toki laillista. Toistaitoisillekin on hyvä olla tekemistä maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, jos muutaman tunnin "työstä" voi tenata saman kuin heiluttamalla moppia kaksi viikkoa, että kyllä houkuttaa.

Vierailija
124/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan näin iälläkin ollessani pan na nuorta naista kak koseen se on niin hienoa

Vierailija
125/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku jauhaa täällä jostain seksuaaliterveydestä. Voin kertoa ihan omasta kokemuksesta, että ennen kuin exäni kärähti maksullisista niin seksiä meillä oli lähes päivittäin. Aina sai kun halusi ja olin vielä alle 30v., nuori, hoikka ja kiinteä. Että kyllä se on kuule ihan vaan vaihtelunhalu, mikä miehet tuohon ajaa. Turha syyttää niitä puolisoja. Joku käy huorissa, vaikka puoliso ois maailmanluokan missi ja toteuttais sängyssä kaikki miehen pyytämät temput. Kyse on siitä, että miehen pitää saada kokea eri naista kuin sitä omaa. Katsokaa miehet ihan itse peiliin.

Tämä! Helppo se on naista syyttää aina, vaikka kotona olisi kuinka paljon seksiä tarjolla, niin pitää lähteä huåriin. Mahdollinen syyllisyys siitä, ettei pysty olemaan rakastava, uskollinen mies, vieritetään naisen niskoille, se on niin helppoa.

Vierailija
126/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää juttu rikkoo nyt vahvasti täälläkin pakotettuja psykooseja miehistä elikkä teidän naisten mukaan näitä palveluja käyttää vain incelit ja peräkammaripojat, jotka eivät oikeaa naista koskaan muuten saisi ikinä.

Miltä nyt tuntuu kun ette ole ihan niin oikeassa kun luulette? Jospa sitä pitäisi teidän katsoa peiliin kanssa.

Vierailija
127/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää juttu rikkoo nyt vahvasti täälläkin pakotettuja psykooseja miehistä elikkä teidän naisten mukaan näitä palveluja käyttää vain incelit ja peräkammaripojat, jotka eivät oikeaa naista koskaan muuten saisi ikinä.

Miltä nyt tuntuu kun ette ole ihan niin oikeassa kun luulette? Jospa sitä pitäisi teidän katsoa peiliin kanssa.[/quot

Ok, eli voit lisätä insestistä fantasioivat pervot tuohon jonon jatkoksi 😄.

Vierailija
128/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katso(kaas) nyt ihan itse sinne peiliin?!? Näin se vaan usein on ja useat maksullisten asiakkaat onkin juuri hyvin menestyviä ihmisiä, eikä suinkaan mitään ressukoita, jotka "ei muuten saa". Ja tosiaan monelle naiselle erittäin hyvä oppitunti, että he eivät vaan riitä. Ovat ihan hyviä, nättejä jne mutta lisää on enemmän ja paremmin. Turha syyttää niitä vieraissa kävijöitä, koska monet heistä ovat juuri niitä, joista naiset käyvät raivoisaa taistelua. Miksi ihmeessä meidän pitäisi tyytyä yhteen tai kahteen, kun voi syödä ja pitää kakun? :D

Ei siihen mitenkään "aja" tai ajauduta, näin sen pitääkin mennä. Joki laskee mereen.<3

Hyvä huomata, että puhut tässä ihmisistä, joilla ei päässä liiku paljo mitään. Siellä Gaussin käyrän oikeassa päässä ihmisillä kiinnostaa muukin kuin seksi ja kanssaihmisten ruumiinaukot. Näiden kakkujen syömisen ja säästämisen kanssa saikkaus jää niille tuulitunneleille, jotka ei muualtakaan elämäänsä sisältöä saa.

Vierailija
129/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua hävettäis tosiaan viisikymppisenä naisena ostaa seksiä lapseni ikäiseltä opiskelijamieheltä. En ajattelisj että se on hänelle erityisen hauskaa. Miehiltä puuttuu täysin itsekritiikki.

Älä huoli, tuskin sillä opiskelijamiehellä mummoikäisen kanssa seisoisikaan ilman keinotekoisia apuja. Täysin luonnotontahan se olisi.

Ja ne parikymppiset naiset oikeesti haluaa teidän lerppakulleja ja kuivahtaneita pakaroita ja vatsakumpua ja nenäkarvoja ja pälvikaljuja ihan himona 😂. Herätys.

No eihän ne halua, mutta tässä olikin nyt kyse ihan vaihtokaupasta: parikymppinen haluaa setämiehen rahoja, setämies haluaa parikymppisen kanssa seksiä. Molemmat saavat mitä haluavat.

Vierailija
130/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä Myyn ilmoitukseen? Teksi mieli mennä kokeilemaan.

Vierailija
131/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että leuka tipahti kun silmäilin tätä ketjua. En olisi uskonut että näin lyhyessä ajassa syntyy tällainen paskamyrsky.

Itse annan Myylle täydet peukut, rohkea nainen joka uskaltaa antaa kasvonsa tärkeän asian edistämiseksi 👍

N32

Vierailija
132/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on vaikea tajuta että

- on naisia, jotka on vaimo-materiaalia

- on naisia, joiden kanssa pidetään hauskaa

Ja ne on eri naisia. Kriteetit on erit. Ja me miehet rakastetaan molempia.

Vierailija
133/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on vaikea tajuta että

- on naisia, jotka on vaimo-materiaalia

- on naisia, joiden kanssa pidetään hauskaa

Ja ne on eri naisia. Kriteetit on erit. Ja me miehet rakastetaan molempia.

Ja miehillä on vaikea tajuta, että

- on naisia jotka haluaa olla vaimoja

- on naisia, jotka ei halua olla vaimoja.

Vierailija
134/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa että leuka tipahti kun silmäilin tätä ketjua. En olisi uskonut että näin lyhyessä ajassa syntyy tällainen paskamyrsky.

Itse annan Myylle täydet peukut, rohkea nainen joka uskaltaa antaa kasvonsa tärkeän asian edistämiseksi 👍

N32

Minkä asian?

Vierailija
135/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen mitenkään "aja" tai ajauduta, näin sen pitääkin mennä. Joki laskee mereen.<3

Hyvä huomata, että puhut tässä ihmisistä, joilla ei päässä liiku paljo mitään. Siellä Gaussin käyrän oikeassa päässä ihmisillä kiinnostaa muukin kuin seksi ja kanssaihmisten ruumiinaukot. Näiden kakkujen syömisen ja säästämisen kanssa saikkaus jää niille tuulitunneleille, jotka ei muualtakaan elämäänsä sisältöä saa.

Hear, hear.

Vierailija
136/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä nyt tuntuu kun ette ole ihan niin oikeassa kun luulette? Jospa sitä pitäisi teidän katsoa peiliin kanssa.[/quot

Ok, eli voit lisätä insestistä fantasioivat pervot tuohon jonon jatkoksi 😄.

Ja insinöörit.

Vierailija
137/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan näin iälläkin ollessani pan na nuorta naista kak koseen se on niin hienoa

Uskon että se on sinun suurin saavutuksesi elämässä. Saada munasi pystyyn. Aplodit.

Vierailija
138/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua hävettäis tosiaan viisikymppisenä naisena ostaa seksiä lapseni ikäiseltä opiskelijamieheltä. En ajattelisj että se on hänelle erityisen hauskaa. Miehiltä puuttuu täysin itsekritiikki.

Älä huoli, tuskin sillä opiskelijamiehellä mummoikäisen kanssa seisoisikaan ilman keinotekoisia apuja. Täysin luonnotontahan se olisi.

Ja ne parikymppiset naiset oikeesti haluaa teidän lerppakulleja ja kuivahtaneita pakaroita ja vatsakumpua ja nenäkarvoja ja pälvikaljuja ihan himona 😂. Herätys.

No eihän ne halua, mutta tässä olikin nyt kyse ihan vaihtokaupasta: parikymppinen haluaa setämiehen rahoja, setämies haluaa parikymppisen kanssa seksiä. Molemmat saavat mitä haluavat.

Ja tätä juuri on se itsekritiikin puute.

Vierailija
139/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Minkä asian?

Asia on se että nykypäivänä seksin myynti tulisi luokitella kuten minkä tahansa palvelun tarjoaminen.

Asia pitää tuoda sitkeästi niin kauan esille kunnes tilanne muodostuu normaaliksi.

N32

Vierailija
140/143 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sotia helsingissä oli kymmeniä bordelleja ja satoja maksullisia naisia. Asiakkaina kävi papit, poliisit, tuomarit, opettajat yms.

Nyt moni on täysin pihalla suomen historiasta: Vinkuvat että maailmanmeno on muuttunut vapaanmielisemmäksi mutta oikeasti se on täysin päinvastoin: helsingissä on 0kpl bordelleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi