Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on työpaikkaihastumisten tyypillinen elinkaari?

Vierailija
21.05.2023 |

Olen uudessa työpaikassa ja samassa konttorilla istuva nainen laittaa päivittäin silmää iskevän emojin työasioita koskeviin privaviesteihin. Tarkoittaako tuollainen edes mitään? Hänen muu kehonkieli viittaa siihen että ei olisi ihme jos on kiinnostunut.

Lisäksi konttorilla on toinen nainen jonka kanssa tuli mentyä sänkyyn firman juhlien päätteeksi. Tulin lipsauttaakseni hänelle etten ole voinut suhteessani hyvin pitkään aikaan (mikä on totta) ja hänkin oli juuri eronnut. Seurasi parin tunnin intiimi hetki jossa olennaisinta oli se kuinka se palautti itsetuntoani takaisin. Oli virkistävää vaihteeksi kuulla jonkun kehuvan kun kotona saanut olla päivittäin arvostelun kohteena ties kuinka kauan.

Minä en ole näihin naisiin ihastunut, mutta kiinnostaisi tietää miten nämä jutut yleensä etenevät. Jälkimmäinen nainen ollut hyvinkin miellyttävä minua kohtaan tapahtuneen jälkeen ja varmaan haluaisi tutustua lisää. Itse taas puhtaan kohteliaan kaverillinen. Mietin vaan ettei tässä käy klassikkona siten, että mitä vähemmän osoitan tarvitsevuutta heidän huomiota kohtaan, sitä suuremmaksi kohoaa heidän kiinnostus.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ainakaan puhtaan normaalia käytöstä ole laittaa silmäniskuemojeita päivittäin. Luulisi että naiset nimenomaan välttelisivät sellaisten käyttöä väärinkäsitysten välttämiseksi - siis jos niitä käytettäisiin puhtaan kaverillisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi