Mikä on mielestäsi miehekästä
Kommentit (64)
Pitkä, harteikas, hoikka ja hyvät käytöstavat omaava mies jolla on matala miehekäs ääni.
Palomies, kylän suurin kypärä ja lerku letkeä.
Se kun remonttimies korjaa naisen asuntoa ja korjaustöiden jälkeen rakastelee ja tyydyttää naisen kookkaalla ja paljaalla sukupuolielimellä ja mahdollisesti myös siittää samalla lapsen. Eli tekee samalla hinnalla kolme työtä.
MIelestäni tunteistaan avoimesti puhuvat miehet ovat miehekkäitä ja semmoiset, jotka uskaltavat itkeäkin kun siltä tuntuu. Semmoiset miehet, jotka haukkuvat tunteitaan näyttäviä miehiä homoiksi ja naisellisiksi ovat taas itse todella epävarmoja.
Penis ja miehen ihon tuoksu (erilainen kuin naisella, tai ainakin tuntuu siltä kun naisen iho ei kiihota tällaista heteronaista, vaikka hyvältä naiset useimmiten tuoksuukin)
Hmm... aika outoa, ehkä piirteet jotka minuun vetoavat ovat feminiinisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ääni
Tuoksu
Tapa kävellä, istua
Mielipiteet
Kävelytyyli todellakin. Jos on liian töpöttävä naismainen kävelytyyli, niin ei sytytä ei.
Rehellisellä työllä hankitut lihakset, leveät hartiat, raikas miehekäs tuoksu.
Pinkit vaatteet, se on miehekästä:
https://www.wsj.com/articles/real-men-wear-pink-do-you-have-the-guts-15…
Aika moni luettelee asioita joita itse haluaisi mieheltä, mutta onko se sama asia kuin miehekkyys objektiivisesti katsottuna?
Vierailija kirjoitti:
Aika moni luettelee asioita joita itse haluaisi mieheltä, mutta onko se sama asia kuin miehekkyys objektiivisesti katsottuna?
No sitähän sä kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on miehekkyys objektiivisesti.
Pitäskö siitä jotain kulttuuriantropologian tutkimusta tehdä miehen rooleista ja miehisyyden käsitteistä läpi yhteiskuntien ja historian
Jykevä leuka, matala ääni, itsevarmuus ja luontainen johtajuus.
Huolenpito, rauhallisuus, kypsyys. Arvostan näitä piirteitä tosin naisissakin. Ehkä oikeasti sulupuolittunutta miehekkyyttä on testohien haju töiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onks näiden vastakohdat sitten naisellisuutta.
Korkea kimittävä ääni, epäitsevarma käytös, alistuvuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks näiden vastakohdat sitten naisellisuutta.
Korkea kimittävä ääni, epäitsevarma käytös, alistuvuus
Kysy mieluummin, että tuleeko kenellekään mieleen naisellisuudesta juuri nuo asiat: matala ääni, itsevarmuus ja luontainen johtajuus.
Parta, vastuun ottaminen, ei vastuunpakoilu, huumorintaju, empaattisuus.