Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki kauniit huonekalut maksaa niin paljon!

Vierailija
21.05.2023 |

Mä en ala. En saa kotiin mitää kivaa ja kaunista kun kaikki haluamani jutut on niin kalliita. Sitten tyydyn johonkin ihan kivaan ja olen aina tyytymätön kotini sisustukseen kun kaikki on halpaa kompromissia😭😭

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tummissa puukaapeissa valot jotka syttyvät kun kaapinoven avaa. Hyvin näkee mitä on sisällä. Kyllä ihmiset on avuttomia...

Vanhoihin kiintokalusteisiin on varsin hankala ruveta vetelemään johtoja jälkikäteen kun ne pitää ruuvata pois seinältä sitä varten. Samalla vaivalla voi tilalle laittaa uudet vaaleat jotka ei tarvitse erillisiä valoviritelmiä.

Vierailija
42/46 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen ostanut paljonkin netistä huonekaluja ja ne on toimitettu kotiin kolmessa päivässä. Kun ostaa suomalaisesta pikkuliikkeestä niin ei ole mitään ongelmaa toimituksissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi kukaan ostaa Ikeasta?

Eikö kaikille jo ole selvää että laatu on surkeinta paskaa, mitä on olemassa?"

Minä ostan nykyään aina kaiken mahdollisen Ikeasta koska sieltä saa huonekalut heti mukaan. Liian monta kertaa on perinteisen huonekalukaupan toimitusajat kusseet ja pahasti.

Kerrankin tilattiin sohva jolle luvattiin kauppoja tehdessä 2kk toimitusaika. Kun toimitsuaika läheni, myytiin vanha sohva pois että uuden voi heti tuoda sisään omalle paikalleen. No eipä sohvaa kuulunut, puoli vuotta meni kaikkinensa ja sillä välin vietettiin kotona myös parit juhlat ilman sohvaa... Eikä tuo ollut ainoa kerta. Eli parempi ostaa Ikeasta.

Muualtakin on aina saanut heti mukaan, paitsi jos tilaa tilaustuotteen, joka tehdään toiveiden mukaan. Ikea on ainoa, jonka sohvan on joutunut itse kokoamaan, muut ovat olleet v

Me ostettiin juuri 8000 euron design nahkasohva joka tuli kahdessa osassa ja jalatkin piti ruuvata paikalleen itse.

Kulmasohva tai divaanisohva on tietysti kahtena osana. En kyllä miksikään kokoamiseksi kutsuisi sitä, että osat nostaa paikalleen, ja ne lukkiutuvat toisiinsa.

Ikean sohvissa on ollut oikeasti kokoamista, ne on toimitettu osissa. 

Vierailija
44/46 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miksi kaikki huonekalut ovat joko mustia tai valkoisia? Miksei missään myydä tummanruskeita huonekaluja?

Muut värit on liian rohkeita suomalaiseen makuun eivätkä myy. Ja muita värejä ei osteta kun ei ole edes tarjolla muuta🤷

Mikä muuttui 2000-luvulla? Sitä ennen suomalaisille kelpasivat voimakkaatkin värit. Nykyisin pitäisi asunnon olla ulkoa ja sisältä samanvärinen kuin savupirtti 1500-luvulla.

Vierailija
45/46 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tummissa puukaapeissa valot jotka syttyvät kun kaapinoven avaa. Hyvin näkee mitä on sisällä. Kyllä ihmiset on avuttomia...

Vanhoihin kiintokalusteisiin on varsin hankala ruveta vetelemään johtoja jälkikäteen kun ne pitää ruuvata pois seinältä sitä varten. Samalla vaivalla voi tilalle laittaa uudet vaaleat jotka ei tarvitse erillisiä valoviritelmiä.

Paristokäyttöisiä valojakin on.

Vierailija
46/46 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa esimerkki ikean sohvasta, vastaava tulee kaikista muista liikkeistä täysin koottuna, ikea on ihan palapeli.

SKÖNABÄCK 2:n istuttava vuodesohva, Knisa tummanharmaa - IKEA https://share.google/YzSQj0g9aBkBGbEI2

Sivulta löytyy sohvan kokoamisohje, ei ole kahdessa osassa, vaan "miljoonassa"!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi