Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki kauniit huonekalut maksaa niin paljon!

Vierailija
21.05.2023 |

Mä en ala. En saa kotiin mitää kivaa ja kaunista kun kaikki haluamani jutut on niin kalliita. Sitten tyydyn johonkin ihan kivaan ja olen aina tyytymätön kotini sisustukseen kun kaikki on halpaa kompromissia😭😭

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miksi kaikki huonekalut ovat joko mustia tai valkoisia? Miksei missään myydä tummanruskeita huonekaluja?

Tai ylipäänsä värejä. Sohvat on harmaita tai beessejä. Joku vähänkin erikoisempi väri on tietysti vain tilauksesta ja;tai tottakai kalliimpi. Ap

Mitä itse olen sohvia katsellut niin kangas- ja värivaihtoehtoja on monia kymmeniä, yli sadan. Ei ne näytillä tai kuvissa olevat ole ne ainoat vaihtoehdot 🙄. Paitsi tietysti jos esim jostain Jyskistä tai Ikeasta ostaa...

Ja toisekseen, pakko on jyskistä,ikeasta yms ilmeisesti mielestäsi rupukaupoista ostaa kun huonekalut on KALLIITA vähänkään laadukkaammissa paikoissa. Minkäs teet. Ap

Jo Sotkasta löytyy värivaihtoehtoja laidasta laitaan. Ja usein on -60 % tarjouksia.

Vierailija
22/26 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut käytettynä melkein kaiken. Ja on saanut kohtuulliseen hintaan laatua ja kaunista tavaraa mm laitilan hieno sohva, koko seinän kirjahylly. Joo onhan siinä omat murheensa ostaa käytettyä, mutta jos on budjetilla liikenteessä niin kompromissejä tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut Veke-nimisen kaupan kalusteita? Tilasin sieltä tummanvihreän sohvan ja olen siihen hyvin tyytyväinen. Hinnat ovat keskiluokkaa, eivät niin halpoja kuin Jyskissä mutta eivät Iskun tai Askon luokkaa.

Noista Juvin kaapeista vielä.... Täyspuiset kaapit ovat minunkimieleeni. Niitä.löytyy onneksi vanhoja huonekaluja myyvistä liikkeistä. Juvan kaapeissa on yksi merkittävä tyylimoka eli nuo ulospäin törröttävät metallisaranat. Useimmiten ne on malliltaan sellaiset, ettei ulospäin näy metallia. Ehkä ei harmita kaapin kalleus, koska ajattelet että nuo rumat saranat alkaisivat jossain vaiheessa ärsyttää!

Vierailija
24/26 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miksi kaikki huonekalut ovat joko mustia tai valkoisia? Miksei missään myydä tummanruskeita huonekaluja?

Kyllä värejä löytyy kankaissa ja pinnoissa. Ei kun tilaamaan

Vierailija
25/26 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteetikko1 kirjoitti:

Oletko katsonut Veke-nimisen kaupan kalusteita? Tilasin sieltä tummanvihreän sohvan ja olen siihen hyvin tyytyväinen. Hinnat ovat keskiluokkaa, eivät niin halpoja kuin Jyskissä mutta eivät Iskun tai Askon luokkaa.

Noista Juvin kaapeista vielä.... Täyspuiset kaapit ovat minunkimieleeni. Niitä.löytyy onneksi vanhoja huonekaluja myyvistä liikkeistä. Juvan kaapeissa on yksi merkittävä tyylimoka eli nuo ulospäin törröttävät metallisaranat. Useimmiten ne on malliltaan sellaiset, ettei ulospäin näy metallia. Ehkä ei harmita kaapin kalleus, koska ajattelet että nuo rumat saranat alkaisivat jossain vaiheessa ärsyttää!

Vanhoissa huonekaluissa nimenomaan on hyvin usein tuollaiset lehtisaranat. Halpis uustuotannoissa on ne näkymättömät kalustesaranat. Ap

Vierailija
26/26 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se on kun pieni eliitti kerää rahat ja tätä tukee etenkin EU... muille ei jää kuin rippeet ja ostetaan mitä voidaan ei muuta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi