Miksi kaikki kauniit huonekalut maksaa niin paljon!
Mä en ala. En saa kotiin mitää kivaa ja kaunista kun kaikki haluamani jutut on niin kalliita. Sitten tyydyn johonkin ihan kivaan ja olen aina tyytymätön kotini sisustukseen kun kaikki on halpaa kompromissia😭😭
Kommentit (26)
Itse olen ostanut käytettynä melkein kaiken. Ja on saanut kohtuulliseen hintaan laatua ja kaunista tavaraa mm laitilan hieno sohva, koko seinän kirjahylly. Joo onhan siinä omat murheensa ostaa käytettyä, mutta jos on budjetilla liikenteessä niin kompromissejä tarvitaan.
Oletko katsonut Veke-nimisen kaupan kalusteita? Tilasin sieltä tummanvihreän sohvan ja olen siihen hyvin tyytyväinen. Hinnat ovat keskiluokkaa, eivät niin halpoja kuin Jyskissä mutta eivät Iskun tai Askon luokkaa.
Noista Juvin kaapeista vielä.... Täyspuiset kaapit ovat minunkimieleeni. Niitä.löytyy onneksi vanhoja huonekaluja myyvistä liikkeistä. Juvan kaapeissa on yksi merkittävä tyylimoka eli nuo ulospäin törröttävät metallisaranat. Useimmiten ne on malliltaan sellaiset, ettei ulospäin näy metallia. Ehkä ei harmita kaapin kalleus, koska ajattelet että nuo rumat saranat alkaisivat jossain vaiheessa ärsyttää!
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksi kaikki huonekalut ovat joko mustia tai valkoisia? Miksei missään myydä tummanruskeita huonekaluja?
Kyllä värejä löytyy kankaissa ja pinnoissa. Ei kun tilaamaan
Esteetikko1 kirjoitti:
Oletko katsonut Veke-nimisen kaupan kalusteita? Tilasin sieltä tummanvihreän sohvan ja olen siihen hyvin tyytyväinen. Hinnat ovat keskiluokkaa, eivät niin halpoja kuin Jyskissä mutta eivät Iskun tai Askon luokkaa.
Noista Juvin kaapeista vielä.... Täyspuiset kaapit ovat minunkimieleeni. Niitä.löytyy onneksi vanhoja huonekaluja myyvistä liikkeistä. Juvan kaapeissa on yksi merkittävä tyylimoka eli nuo ulospäin törröttävät metallisaranat. Useimmiten ne on malliltaan sellaiset, ettei ulospäin näy metallia. Ehkä ei harmita kaapin kalleus, koska ajattelet että nuo rumat saranat alkaisivat jossain vaiheessa ärsyttää!
Vanhoissa huonekaluissa nimenomaan on hyvin usein tuollaiset lehtisaranat. Halpis uustuotannoissa on ne näkymättömät kalustesaranat. Ap
sitä se on kun pieni eliitti kerää rahat ja tätä tukee etenkin EU... muille ei jää kuin rippeet ja ostetaan mitä voidaan ei muuta...
Jo Sotkasta löytyy värivaihtoehtoja laidasta laitaan. Ja usein on -60 % tarjouksia.