Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v juhlat yksin ryypäten mökillä

Vierailija
21.05.2023 |

Onko hyvä idea?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole ketään ketä kutsua juhliin kannattaa miettiä missä vika.

Vietin viisikymppiseni yksin covidin takia, samoin kaverini. Ei oikeastaan haittaa, halvemmalla päästiin, enkä kaipaa lisää krääsää.

Olinpahan ainakin parhaassa mahdollisessa seurassa - omassa seurassani.

Vierailija
42/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juhlinut 50-vuotissynttäreitäni mitenkään, enkä myöskään ryypännyt. Oli ihan normipäivä minulle. En muutenkaan välitä mistään ns. juhlapäivistä. Koen olevani vapaampi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietin viisikymppisiä vuokramökillä (ei ole omaa, eikä suvun) muutaman ystävän kanssa, oli ruokaa, skumppaa, kakkua ym. Tosi jees, vaikka 28 astetta lämmintä, heinäkuun lopulla. Kävi mulle, enempään ei budjetti ois kestänyt. Tee sinä juuri niin, kuin itse haluat/pystyt juhlia!

Vierailija
44/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viettänyt mitenkään syntynyt 29.12, osuu joulun ja uudenvuoden väliin. Siinä oli jo juhlaa.

Vierailija
45/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin tehdä jotain sellaista mitä en yleensä tee, jotain mieleenpainuvaa ja mielekästä kun täytän 50 v.

Tuo alkon ottaminen on vähentynyt itselläni vuosi vuodelta.

Tuntuuko tuo sinusta itse hyvältä idealta?

Kyllä tuntuu. Tykkään olla yksin enkä näe että huonosti mennyttä elämää kannattaa juhlia.

Eikös tuo juhlimistapa masenna vielä enemmän. Alko masentaa.

Jos alkoholia käyttää kohtuudella, niin ei sen aiheuttamalla mahdollisella masennuksella ole mitään väliä.

Lisäisin vielä, että alkoa käytetään seurassa. Ei se järin piristä olla itsekseen kännissä.

Vierailija
46/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten täytin 50-v, en todellakaan hiiskunut asiasta kenellekkään, en pidä juhlista enkä ihmisistä.

Vierailija
47/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän kesällä 50,muutama läheinen saavat tulla mökille jos haluavat.En ole ikinä pitänyt juhlista/ olla juhlien keskipiste.

Mitä mieltä olette siitä että itse en juurikaan käytä alkoholia,mutta pitäisikö vieraille kuitenkin tarjota?

Vierailija
48/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän myös syksyllä 50 enkä ole hetkeäkään miettinyt sen juhlimista. Ei ole elämäntilanne huolineen ja murheineen tällä hetkellä se, että koen tarvetta juhlia. Sen sijaan olen iän myötä alkanut kuunnella tarkemmin omaa jaksamistani ja alkanut myös muiden mielipiteistä välittämättä toteuttamaan niitä asioita, jotka tuovat minulle iloa - pientä tai suurta.

Siispä eiköhän sinullakin ole oikeus juhlia 5-kymppisiäsi, kuten parhaaksi näet. Vaikka sitten yksin mökillä ryypäten. Onnittelut etukäteen!

Vierailija
49/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse täytän kesällä 50,muutama läheinen saavat tulla mökille jos haluavat.En ole ikinä pitänyt juhlista/ olla juhlien keskipiste.

Mitä mieltä olette siitä että itse en juurikaan käytä alkoholia,mutta pitäisikö vieraille kuitenkin tarjota?

Ehkä saunaoluet voisit vieraille tarjota?

Mielestäni ei sinun sen enempää tarvitse alkoholia tarjoilla, vieraasi varmasti sinut tuntevat ja tietävät ettet ole ryyppäämisestä innostunut.

Vierailija
50/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin tehdä jotain sellaista mitä en yleensä tee, jotain mieleenpainuvaa ja mielekästä kun täytän 50 v.

Tuo alkon ottaminen on vähentynyt itselläni vuosi vuodelta.

Tuntuuko tuo sinusta itse hyvältä idealta?

Kyllä tuntuu. Tykkään olla yksin enkä näe että huonosti mennyttä elämää kannattaa juhlia.

Eikös tuo juhlimistapa masenna vielä enemmän. Alko masentaa.

Jos alkoholia käyttää kohtuudella, niin ei sen aiheuttamalla mahdollisella masennuksella ole mitään väliä.

Lisäisin vielä, että alkoa käytetään seurassa. Ei se järin piristä olla itsekseen kännissä.

Miten niin? 😳 Minä tiedän tuskin mitään parempaa, kuin olla yksin skumppapäissäni! Oikeasti! Kuningasideoiden kehto!

Vierailija
51/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla vika? Koska sinä et vihdy yksin?

Vierailija
52/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion kutsua 50-vuotiskahveille ne, jotka ovat kutsuneet minua omiin rientoihinsa ja juhliinsa. Taitaa pieni lista tulla.

Vierailija
53/53 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kyseessä vika vai ominaisuus?

Vika voi olla myös niissä "kutsuttavissa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä