50v juhlat yksin ryypäten mökillä
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin tehdä jotain sellaista mitä en yleensä tee, jotain mieleenpainuvaa ja mielekästä kun täytän 50 v.
Tuo alkon ottaminen on vähentynyt itselläni vuosi vuodelta.
Tuntuuko tuo sinusta itse hyvältä idealta?
Kyllä tuntuu. Tykkään olla yksin enkä näe että huonosti mennyttä elämää kannattaa juhlia.
On niin klisee kuin varmaan voi olla, mutta jokainen elämä on arvokas. Miten sinun elämäsi on mennyt mielestäsi huonosti? Ethän vaan vertaa oma elämääsi johonkin abstraktiin ideaan hyvään ja onnistuneeseen elämään.
50-vuotissynttäreitä voi viettää siten kuten haluaa ja itselle sopii parhaiten. Toinen tykkää että vieraita tulee käymään, toinen tykkää olla yksin. Kaikilla ei ole sukua ja ystäviä lähimailla, ja joutuu olemaan yksin. Joskus voi myös rahatilanne olla sen verran tiukka, ettei tee mieli järjestää mitään, ainakaan isommalle porukalle. Itse menisin mielelläni johonkin luonnonrauhaan yksin. Tosin ilman alkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin tehdä jotain sellaista mitä en yleensä tee, jotain mieleenpainuvaa ja mielekästä kun täytän 50 v.
Kyllä tuntuu. Tykkään olla yksin enkä näe että huonosti mennyttä elämää kannattaa juhlia.
On niin klisee kuin varmaan voi olla, mutta jokainen elämä on arvokas. Miten sinun elämäsi on mennyt mielestäsi huonosti? Ethän vaan vertaa oma elämääsi johonkin abstraktiin ideaan hyvään ja onnistuneeseen elämään.
En vertaa mihinkään suureelliseen elämään vaan tavallisten, työssäkäyvien ihmisten elämään. En ole ns saanut elämältä oikein mitään. En työtä, en rahaa, en terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Paras idea ikinä - taidan matkia sua! Mökille skumppailemaan yksin viisikymppisiä kesällä 😍🥳
Miksi mulle tulee tästä viestistä erikoisia mielikuvia, ja raskaan sarjan etteinytvaansattuisimitään-vibat 🙄😅😂
Mulla on tänään syntymäpäivä. Eilen mietin että oli elämäni viimeinen ilta juuri sen ikäisenä.
Yöllä näin unta että Olli Lindholm tuli hakemaan, vaikken juuri häntä edes erityisesti ole ajatellut.
Oma syntymäpäivä on kuin alku omalle uudelle vuodelle. Ulkoisten kekkereiden sijaan voi pohtia missä nyt menee. Elämä menee nopeasti, niin kauan kuin päiviä riittää.
Minä ainakin tykkäisin, tosin voisin harkita ottavani kumppanini mukaan. En ole viettänyt synttäreitäni paitsi silloin kun täytin 3 vuotta. Feikkasin sen jälkeen aina olevani vatsataudissa tms. jottei tarvinnut mitään pirskeitä pidellä. Nykyisin olen mahdollisimman hiljaa synttäreideni lähestyessä niin ei tule onnitteluja. Teet ihan mitä haluat ap, ei se ole muiden asia. :)
N29
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tänään syntymäpäivä. Eilen mietin että oli elämäni viimeinen ilta juuri sen ikäisenä.
Yöllä näin unta että Olli Lindholm tuli hakemaan, vaikken juuri häntä edes erityisesti ole ajatellut.Oma syntymäpäivä on kuin alku omalle uudelle vuodelle. Ulkoisten kekkereiden sijaan voi pohtia missä nyt menee. Elämä menee nopeasti, niin kauan kuin päiviä riittää.
Onnea 😍
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain mistä tykkäät. Jos yksin mökillä oleminen on sitä, niin sitä kohti. Onnea. Mäkin täytän pyöreitä, mutta vasta ensi kuussa.
Ja ap täyttää syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vertaa mihinkään suureelliseen elämään vaan tavallisten, työssäkäyvien ihmisten elämään. En ole ns saanut elämältä oikein mitään. En työtä, en rahaa, en terveyttä.
Olen itse 48 vuotias nainen, joka on nyt neljättä vuotta työttömänä selkä rikki ja ad(h)d on tehnyt elämästäni aikamoista sekoilua. Rahaa ei ole, mutta ei onneksi velkaakaan.
Nautin elämästäni! Nuorena vielä luulin, että minusta on vaikka mihin. Niin muutkin luulivat. Vaan juu, moni luokittelisi minut nykyisin jonkinlaiseksi luuseriksi, mutta ei haittaa yhtään. Minun elämäni, minun nahkani, minun epämääräiset pyristelyni. Tähän sitten pystyin. Hieman naurattaa ja taas jatkan nauttimista pienistä asioista.
Usko minua ap, älä määrittele elämääsi niitten yleisten mittapuiden mukaan. Elämäsi on arvokas ihan sellaisenaan, meidän ei tarvitse saavuttaa mitään. Ole ihana omituinen itsesi! Rakkautta tuleviin vuosiisi. Ja juhli juuri niinkuin itseltäsi tuntuu hyvältä.
Ja kun menet sinne mökille yksin, voit ryypätä tai olla ryyppäämättä, mikä vain itsestäsi hyvältä tuntuu. Ja jos joku kysyy, miten meni viisikymppiset, voit kertoa millaisen tarinan tahansa. Sinä olet ainut, joka tietää, mitä oikeasti tapahtui, koska kukaan muu ei ollut tapahtumia todistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo juhlimistapa masenna vielä enemmän. Alko masentaa.
Mitäpä sitä jos ei ilkeitä sukulaisia jaksa arvostelemaan tarjottavia, juhlia.
Eikö jonkun pitäisi järjestää ne sinulle
Miten niitä viiskymppisiä sitten "kuuluu" juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kovin huonosti ole mennyt, kun sinulla on mökkikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kovin huonosti ole mennyt, kun sinulla on mökkikin
En minä sitä omista. Saan vaan käyttää sitä. En omista mitään muuta kuin vaatteet ja kännykän, muutaman huonekalun ja astian.
Onhan sulla mökin lisäksi myös ihana sininen talo. Ja oma yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo juhlimistapa masenna vielä enemmän. Alko masentaa.
Jos alkoholia käyttää kohtuudella, niin ei sen aiheuttamalla mahdollisella masennuksella ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla mökin lisäksi myös ihana sininen talo. Ja oma yritys.
Ja hieno ammattititteli. :)
Osta hyvä iso palapeli ja kokoa se mökillä.
Paras idea ikinä - taidan matkia sua! Mökille skumppailemaan yksin viisikymppisiä kesällä 😍🥳