Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostatteko pph:lle joululahjan jos ostatte niin mitä??

Vierailija
04.12.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri ostin lapsen pph:lle jouluteetä ja -kahvia. Kumpaakin siksi, että hän itse juo vain teetä, miehensä kahvia...(en tiedä olisko miestä tarvinut huomioida:)) Maksoivat yhteensä n. 11 e.

Vierailija
2/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hoitajalle kuuluu ostaa ehdottomasti lahja ja mielestäni saa olla arvokkaampikin, sillä hänhän lastani hoitaa ja kasvattaa päivisin ja on kaikenlisäksi aivan mahtava tyyppi!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota saavani lahjoja, joten ne mitä sattuu milloinkin saamaan, ovat aina todella iloisia yllätyksiä.

Terveisin eräs pph :)

Vierailija
4/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph oli yllättynyt, mutta kaiketi tykkäsi kuitenkin. Lapset tekivät itse kortinkin.

Mitähän kivaa tänä vuonna keksisi.. =0) Tykkäättekö pph:t vanhempien omista leipomuksista? Vilpitöntä mielipidettä kaipaan!

Vierailija
5/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomioida myös hoitajan kiinnostuksen kohteita. Esim. kirjakaupan lahjakortti (pienikin) olisi ihana lahja himolukijalle, tai jokin hemmottelujuttu, ja moni hoitotäti ottaisi varmaan mielellään esim. lahjakortin hierojalle... Suklaa varmaan maistuu aina, herkkukorit ym. kuulostavat hienolta myös. Joskus olen saanut elokuvalippuja, ne olivat tosi ihana yllätys! :) Jos on jokin omaan ammattiin liittyvä juttu, siitä voi ideoida, esim. kampaaja voi antaa shampootuotteita tms. joita saa helposti käsiinsä.

Kynttilät ym. ovat mieltä lämmittäviä, mutta niitä ei aina ehdi polttamaan samassa tahdissa kuin niitä saa, kun moni muukin niitä antaa.

Jos ei ole paljoon varaa, lämmin kiitos kuluneesta kaudesta ajaa ihan saman asian kuin lahjakin. :) Lasten askartelemat kortit olen kaikki säilyttänyt rakkaudella vuosien varrelta. Lahjan ei tarvitse olla kallis, ja nämäkin listasin vain siksi, kun tässä kyseltiin mitä lahja voisi olla.

T. Sama pph kuin edelläkin :)