Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä aluillaan ja olen taas jo kyllästynyt tähän yksinäisyyteen.

Vierailija
21.05.2023 |

Vit u ttaa katsella muiden kahvilareissu-, terassinrakennus- ja grillauskuvia

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas kyllästyttää yksinöisten valitus. Jos yksinöisyys höiritsee, pitää tehdä asialle jotain. Hankkia kumppani, ystäviä, hakeutua sukulaisten pariin, mennä yksin ihmisten pariin. Tehdä asioita, mitä haluaa. Jolleimitään itse tee asialle, niin ehkä se yksinäisyys ei ole oikeasti niin suuriongelma

Oikeasti tuo kumppanin ja ystävien hankkiminen ei ole helppoa edes sosiaaliselle ja rohkealle ihmiselle. Monen on hyvin vaikeaa enää löytää ystäviä aikuisena. Parisuhde on sitten monesti vieläkin vaikeampi juttu, eivätkä kaikki edes sellaista tahdo. Itse olin kiusattu koko nuoruuteni. Mitään ystäviä ei ollut. Nyt myöhemmin olen miettinyt monesti, että elämäni täytyy muuttua. En silti ole saanut kuin jonkun tutun jostain kurssilta yms. Olen hidas tutustumaan ja toisaalta monella on oma elämänsä. Ei sitä voi väkisin itseään tuputtaa. Mietin monesti, että jos ihmiseltä otettaisiin kaikki sosiaaliset verkostot pois elämästä niin pysyisikö moni oikeasti luomaan sellaiset takaisin. Tietysti myönnän omatkin puutteeni ja sen, että jokainen on vastuussa itsestään. Niinkuin tässä elämässä on tullut huomattua.

Sukulaiset mainitsit. Jos hekään eivät enää pidä yhteyttä ja jättävät esim juhliin kutsumisen väliin niin ei paljon enää silläkään suunnalla ole jäljellä mitään. Ei sitä vähää mikä on joskus ollut. Yksin ihmisten parissa tulee oltua taas päivittäin. Monelle ehkä ok asia. Itselle taas tulee ehkä surkeampi olo jos olen aina yksin muiden joukossa. Joku tietysti on niin sosiaalinen, että saa jostain tapahtumasta ystävän. Kaikki eivät päädy siihen tilanteeseen. Samoin kyllä yksinäisyys on itsellenikin ikävä asia. Silti monesti jännitän kaikkea niin paljon ja sosiaaliset tilanteet vaikeita etten vaan uskalla enää lähestyä muita. Olen ollut niin kauan yksin, ettei kukaan tavallinen ihminen välttämättä ymmärrä sitä. Ei siinä enää luota itseensä ja siihen, että kukaan välttämättä enää seuraani tahtoisi. Samalla tietysti jokaisen tulee tehtyä monia juttuja yksinkin. Sivusta tähän.

Vierailija
42/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene mukaan jonkun yhdistyksen toimintaan. Heillä on usein jotain illanviettoa tai retkiä. Täysin yksin oleminen on valinta.

Ei ole löytynyt sopivaa. Fb saisi olla joku eri alkeiskurssien ryhmä. Ap

Ei löytynyt sopivaa? Että niin huonoja olivat vaihtoehdot, että mielummin selaat muiden somea yksin siellä kotonasi itkeskellen? Et sä mitään apua tai muutosta halua.

Turha väännellä asioita. Kuten jo kirjoitin, teen paljon asioita yksin.

Miski sitten teit tämän aloituksen? Jos kaikki on kerran hyvin?

Sä et ymmärrä vaikka sulle rautalangasta vääntää 🤷 Ei jaksa enää. Ap

Haluat levittää miesvihaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita mistä paikkakunnalta olet, niin voit löytyy muita yksinäisiä ja sopia tapaamisen.

Äh ei se "olen yksinäinen"-marttyyrille sovi, hänelle pitäisi vaan ihan taivaalta tipahtaa seuraa ja tekemistä. Ei itse tarvitse kuin odotella kotona.

Sori, mutta itse en esimerkiksi voi mitenkään lähteä millekkään festarille, missä on haloo helsinki ja jvg esiintymässä.

Enkä voi ymmärtää sellaisia ihmisiä jotka nauttii tuollaisesta junttimusiikista. Niin ei kiinnosta sellaisten ihmisten seura

Vierailija
44/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Yksin asuvana ja työttömänä sillä mikä vuoden aika on ei ole merkitystä. Kesä tai talvi samaa harmaata mössöä.

Vierailija
45/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas kyllästyttää yksinöisten valitus. Jos yksinöisyys höiritsee, pitää tehdä asialle jotain. Hankkia kumppani, ystäviä, hakeutua sukulaisten pariin, mennä yksin ihmisten pariin. Tehdä asioita, mitä haluaa. Jolleimitään itse tee asialle, niin ehkä se yksinäisyys ei ole oikeasti niin suuriongelma

Ei se ole niin helppoa.

Introverttinä ei ole tämä ITSENÄISYYS ja vapaus itselleni mikään ongelma

Vierailija
46/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse somessa. En halua postailla kuvia oman perheen elämästä, enkä myöskään seurata muiden vastaavia.

Mäkään en ymmärrä niitä, jotka tota tekee.

Vierailija
47/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita mistä paikkakunnalta olet, niin voit löytyy muita yksinäisiä ja sopia tapaamisen.

Täällä yksi Helsingistä. Missäs tavataan? 😂

Vierailija
48/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole noin helppoa jos on vielä ujo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi