Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä aluillaan ja olen taas jo kyllästynyt tähän yksinäisyyteen.

Vierailija
21.05.2023 |

Vit u ttaa katsella muiden kahvilareissu-, terassinrakennus- ja grillauskuvia

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Älä katso niitä, lähde ulos ja tee jotain mistä tykkäät.

Vierailija
2/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi tehdä yksin mitään vaan tarvitset jonkun assistentin joka asiaan? Mene ja tee, yksin voi mennä kaikkialle minne seurassakin. Niin minä toimin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita mistä paikkakunnalta olet, niin voit löytyy muita yksinäisiä ja sopia tapaamisen.

Vierailija
4/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselet niitä kuvia? Ei kait niitä kukaan paperisena sun nenäsi eteen tuo?

Vierailija
5/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joka kesän alussa ajattelen, ett olis kiva mennä muutamalle jollekin kaupungin aurinkoisista terasseista. Meni pari kesää, sitten jo ajattelin, ett olis kiva jos yhdelle. Nyt en enää edes haaveile, koska ei ole kivaa mennä mihinkään yksin. Olen siirtynyt muistelemaan. Ikää on jo sen verran, ett tässä pikkuhiljaa mummoutuu kotiin. "Takana loistava tulevaisuus".

Vierailija
6/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita mistä paikkakunnalta olet, niin voit löytyy muita yksinäisiä ja sopia tapaamisen.

Äh ei se "olen yksinäinen"-marttyyrille sovi, hänelle pitäisi vaan ihan taivaalta tipahtaa seuraa ja tekemistä. Ei itse tarvitse kuin odotella kotona.

Vierailija
7/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole näkemässä häiden päätteeksi tapahtuvia kännisiä mittelöitä, ristiäisissä iskän tasku naukkailua, morsiamen itku pillitystä.

Vierailija
8/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan jonkun yhdistyksen toimintaan. Heillä on usein jotain illanviettoa tai retkiä. Täysin yksin oleminen on valinta.

Vierailija
9/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi tehdä yksin mitään vaan tarvitset jonkun assistentin joka asiaan? Mene ja tee, yksin voi mennä kaikkialle minne seurassakin. Niin minä toimin.

Niin minäkin teen kaiken yksin. Miksi oletat etten tekisi? Vkl olen käynyt leffassa, museossa, brunssilla ja terassilla. Ap.

Silti vit u ttaa.

Vierailija
10/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselet niitä kuvia? Ei kait niitä kukaan paperisena sun nenäsi eteen tuo?

Ajanvietteeksi tulee selattua. Kyllä. Typerä minä. Ap

Vierailija
11/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh ei se "olen yksinäinen"-marttyyrille sovi, hänelle pitäisi vaan ihan taivaalta tipahtaa seuraa ja tekemistä. Ei itse tarvitse kuin odotella kotona.

Eikä pelkästään seuraa, vaan sitä parasta mitä on olemassa. Mihin tahansa ei tyydytä!

Vierailija
12/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelemassa anopin boolin kirvoittamia seksitarinoita. Haluisit syödä pihvisi rauhassa sen sijaan joudut kuuntelemaan miltein 80 vuotiaan rivouksia.

Vierailija
13/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene mukaan jonkun yhdistyksen toimintaan. Heillä on usein jotain illanviettoa tai retkiä. Täysin yksin oleminen on valinta.

Ei ole löytynyt sopivaa. Fb saisi olla joku eri alkeiskurssien ryhmä. Ap

Vierailija
14/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin teen kaiken yksin. Miksi oletat etten tekisi? Vkl olen käynyt leffassa, museossa, brunssilla ja terassilla. Ap.

Silti vit u ttaa.

Osallistu aikuisopintoihin, harrastuksiin ja vapaaehtoistoimintaan.

Vierailija
15/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelemassa anopin boolin kirvoittamia seksitarinoita. Haluisit syödä pihvisi rauhassa sen sijaan joudut kuuntelemaan miltein 80 vuotiaan rivouksia.

Naurattaa :D

Vierailija
16/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löytynyt sopivaa? Että niin huonoja olivat vaihtoehdot, että mielummin selaat muiden somea yksin siellä kotonasi itkeskellen? Et sä mitään apua tai muutosta halua.

Vierailija
17/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin kaikki some-tilit. Ei ota päähän enää muiden täydelliset elämät. Kohta lähden ostamaan kesäkukkia pihaan.

Vierailija
18/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joka kesän alussa ajattelen, ett olis kiva mennä muutamalle jollekin kaupungin aurinkoisista terasseista. Meni pari kesää, sitten jo ajattelin, ett olis kiva jos yhdelle. Nyt en enää edes haaveile, koska ei ole kivaa mennä mihinkään yksin. Olen siirtynyt muistelemaan. Ikää on jo sen verran, ett tässä pikkuhiljaa mummoutuu kotiin. "Takana loistava tulevaisuus".

Kyllä mä käyn yksin, yleensä joka viikonloppu yritän järjestää jotain ohjelmaa. Mutta on se vähän dorkaa istuskella yksin puistonpenkillä. Joku leffa menettelee aika hyvin itsekseenkin. Osa viehätystä on jakaa asioita toisen kanssa. Ap.

Vierailija
19/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löytynyt sopivaa? Että niin huonoja olivat vaihtoehdot, että mielummin selaat muiden somea yksin siellä kotonasi itkeskellen? Et sä mitään apua tai muutosta halua.

Olet väärässä. Martat tai sydänyhdistys ei tunnu itselle sopivalta.

Vierailija
20/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Martat tai sydänyhdistys ei tunnu itselle sopivalta.

Käytä googlea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan