Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyyskorvaus pitäisi lyhentää 3:een kuukauteen

Vierailija
21.05.2023 |

Tältäkin palstalta huomaa että ihmiset kyselee kannattaako mennä töihin? Töitä on. Jos ei löydy sieltä omasta kylästä koulutusta vastaavaa energiahoitajan virkaa, niin sitten muuttamaan työn perässä ja vaikka siivoomaan. Ei minun tarvitse maksaa sitä että ihmiset voi vuosia asua jossain jumalan selän takana ja valkata vain niitä töitä jotka kiinnostaa.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi aloittajan kaltaisten epäihmisten pitäisi saada elää?

Miksi on epäihminen jos ei halua maksaa laiskojen ihmisten elämää?

Tee sitten eutanasia. Pääset siitäkin tuskasta. 

Ahneet, itsekkäät luonnevikaiset paskiaiset yrittää viedä toisilta elämänmahdollisuudet kokonaan, joten miksi sellaisten toisia riistävien ja alistavien paskojen pitäisi saada elää? Maailma olisi paljon parempi paikka ilman heitä.

Vierailija
22/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mene nyt jo jonnekin muualle, vaikka sinne ylilaudalle muiden inkkeleiden kanssa jauhamaan. Älä tule tänne jankkaamaan päivästä toiseen asioista joista et edes tiedä mitään.

Ylilauta on kyllä oikeasti jo kirosana. Pelkkä ajatus kuvottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä kultalusikka aloituksia joilla ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa.

Henkilö jolla ei ole kuin yksi näkökulma elämästä ja sitä pidetään sitten oikeana kun minusta tuntuu tältä niin sen on pakko olla niin. Tule nyt jo pois sieltä tynnyristä.

Vierailija
24/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyössä riistetään jatkuvasti työntekijöitä. Palkat täytyy itse aina laskea, muuten ei tule oikein. Asianmukaiset tauot puutuvat. Työntekijät käytetään loppuun ja potkitaan sitten laittomasti pihalle. 

Vierailija
25/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki voi muuttaa ja jättää perhettä ja kotia sen takia että pääsee siivoamaan.

Perhe ja koti tulee muuttaessa mukana.

Taloa ei voi siirtää ja miksi miehen pitäis luopua omasta työstään?

Normaalit ihmiset myyvät talon muuttaessa ja kyllä ainakin mulla puoliso etsi uuden työpaikan kun oli pakko muuttaa työn perässä. 

Olen ihan normaali ihminen enkä todellakaan luovu kodistani mutta tätähän ei kerrostalossa asuva tajua.

Lisäksi puolisollani on yritys mitä ei voi siirtää.

Vierailija
26/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi aloittajan kaltaisten epäihmisten pitäisi saada elää?

Miksi on epäihminen jos ei halua maksaa laiskojen ihmisten elämää?

Onko se laiskuutta, kun olen työkokeilussa? Yhteiskunta minun elämiseni maksaa nytkin.

Palkanmaksajaa on hankala löytää, ilmaiseksi kelpaan kyllä moniinkin töihin.

Mitä väärää siinä on, että haluaa palkan työstään?

Vierailija
27/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikille noin yksinkeraista. Olin siivoustyössä 29v.

30v. mulla todettiin työperäinen sairaus. Olen kärsinyt kroonista kivuista viimeiset 16v. Voin tehdä istumatyötä.

Vierailija
28/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustaidottomille pitäisi lopettaa palkanmaksu.

Opettele kirjoittamaan, tollo.

Vierailija
29/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki voi muuttaa ja jättää perhettä ja kotia sen takia että pääsee siivoamaan.

Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vaan?

Vierailija
30/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattais hakea ihan ammattiapua tuohon vihaansa niitä kohtaan, jotka eivät pahemmin voi itse tilanteeseensa vaikuttaa.

Mielellään heti huomenna, kun arki koittaa.

Niin kauan, kun joku toinen päättää rekrytoinnista, on aika epätodennäköistä, että kaikki halukkaat työttömät saisivat töitä.

Suurin osa kun nimenomaan haluaa työllistyä.

Sekä tulla palkallaan toimeen.

Aloittajan kanssa samanlaisen asennevamman omaavia työnantajia on valitettavasti enemmistö.

Se ei auta asiaa.

Vierailija
31/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän EU:ssa ole kuin 13,1 miljoonaa työtöntä. Olisiko tarkempaa koirdinaattia, että missä niitä töitä on?

Vierailija
32/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan on työttömänä yli 3 kuukautta ilman omaa syytään. Siellä on näitä prinsessoja, joille ei kelpaa kuin ehkä oman alan työ sieltä omalta syrjäkylältä, jos palkka on iso.

Vierailija
33/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olisi hyvä saadaan ne sohvankuluttajatkin töihin

Vierailija
34/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan on työttömänä yli 3 kuukautta ilman omaa syytään. Siellä on näitä prinsessoja, joille ei kelpaa kuin ehkä oman alan työ sieltä omalta syrjäkylältä, jos palkka on iso.

Mä olen ollut 3v työtön koska kukaan ei palkkaa mihinkään.

Vierailija
35/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vaan?

Täh? Mitä tarkoitat?

Vierailija
36/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän EU:ssa ole kuin 13,1 miljoonaa työtöntä. Olisiko tarkempaa koirdinaattia, että missä niitä töitä on?

Kyllä. Tänään valitset itsellesi mieluisan työn, ja huomenna MENET sinne töihin. Tämä on se neuvo minkä tyÄmiehiltä aina saa.

Vierailija
37/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin olisi hyvä saadaan ne sohvankuluttajatkin töihin

Ei kiinnosta työ. Olen ollut karenssissa jo kauan, joten minä en edes saa työttömyyskorvausta.

Vierailija
38/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi just työttömyyskorvaus pitää lyhentää kolmeen kuukauteen? Koska se on suunnattu suomalaiselle työssäkäyneelle veronsa maksaneelle äkillisen työttömyyden turvaksi.

Eikös parempi olisi esim eduskunnan sopeutuseläkkeen vai mikä raha se on, säädettävä max 3kk?

Tai ma muuttajan sopeutusraha max 3kk?

Tai vaikka sen kehitysavun lakkautus mitä ollaan afrikkaan työnnetty viimeiset 50v että se loppuu 1.9.2023.

Vierailija
39/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin on siivouspaikoissa usein tarjolla 1,5h/vko. Enimmillään 10h/vko. Elä sillä sitten. :D

Vierailija
40/57 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Paikallinen ruokakauppa ei saisi nuitakaan rahoja eli meidän perheessä 450e kk:ssa niin tulisi muutama työtön myyjä sinnekin lisää 😊😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi