Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettynyt miesystävään seksin tiimoilta

Vierailija
21.05.2023 |

Meillä oli eroottinen jännite ja seksiä. Nyt oon pettynyt todella.
Muuten on mukava olla ja hyvä suhde mutta mitään ei tapahdu.
Nyt on pakko tehdä muutos.
Mies ei edes ajattele oonko tyytyväinen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teillä oli eroottinen lataus välillänne ja seksiä mutta ei enää? Arkiko tuli vastaan vai mitä tapahtui?

Tapailitteko näissä merkeissä kunnes vakiinnuitte ja sen jälkeen intiimiys katosi vai ihan parisuhteen aikana?

Miten muutokset näkyivät eli mitkä asiat tarkalleen ottaen muuttuivat?

Oletko keskustellut miehesi kanssa asiasta?

Vierailija
2/4 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennystä kaipaa kirjoitti:

Siis teillä oli eroottinen lataus välillänne ja seksiä mutta ei enää? Arkiko tuli vastaan vai mitä tapahtui?

Tapailitteko näissä merkeissä kunnes vakiinnuitte ja sen jälkeen intiimiys katosi vai ihan parisuhteen aikana?

Ruvettiin seurustelemaan ja seksiä oli kerran päivässä. Sitten kaikki muuttui.

Tuntuu ettei seksiä välttämättä enää ole kun mennään nukkumaan tai sitten joudun tyydyttämään miehen käsin.

Viimeksi ei ollut edes läheisyyttä.

En ole keskustellut asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma on nyt ohi.

Vierailija
4/4 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennystä kaipaa kirjoitti:

Ruvettiin seurustelemaan ja seksiä oli kerran päivässä. Sitten kaikki muuttui.

Tuntuu ettei seksiä välttämättä enää ole kun mennään nukkumaan tai sitten joudun tyydyttämään miehen käsin.

Viimeksi ei ollut edes läheisyyttä.

En ole keskustellut asiasta.

Jos nyt vaikka aloittaisit siitä, että yrittäsit keskustella asiasta. - Miehesi voi yhtälailla rajoittunut kuin minä. Toisn sanoen en näe mahdollsien kumppanini ajatuksia ja toiveita. En siis ole nyt suhteessa mutta jännään juuri sitä, että miten tai kuinka pitäsi edetä ja olla kun vaikuttaa sille, että osa aattelee asioiden tapahtuvan vain itsestään ja oiekin kun on vain oikeanlainen jännite.

Hyvällä tuurilla mut minulle on naisen kans monesti  merkinnyt sitä, että huomaan oelvani naiselle kaveri en se yksi ja erityinen, jolloin seksuaalinen jännite on poissa.

Ehkä tuo jännite voisi säilyä pidempään, jos nainen(kin) uskaltaisi nopeammin sanomaan ja kertomaan mitä hän haluaa, eikä vain olettaa, että kyllä minun täytyy tietää ja osata.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi